Audoton
Ei anna, ei vanhalla eikä uudella.No johan on ylläpito!
Siis ei anna sun rekata vanhalla eikä edes jollain uudella?
Ei anna, ei vanhalla eikä uudella.No johan on ylläpito!
Siis ei anna sun rekata vanhalla eikä edes jollain uudella?
Mene! Kyllä Algoma varmaan oppaasta käy!vähänkö himottas päästä käymään siellä!
No voi hiivatti!Ei anna, ei vanhalla eikä uudella.
Ei ihan oikeesti nyt!!! Siis me jekuteltiin aikuisia ihan jatkuvasti ja sitten mentiin kaiken varalta piiloon ettei ne suutu liikaa Teininä sitten kaadettiin kossupulloista kossut itellemme ja laitettiin vettä tilalle..ei ne oikein ymmärtäneet niitä jekkuja ikinä, en vieläkään tiedä miksi eivät?Toi oli kivoin leikki!!!!
Muutamasti tuli valuteltua dryvodkat lavuaariinkin. Se ei sitten jälkeenpäin ajateltuna ollu kovin hyvä idea, nehän vallan suuttuivat.
Kaikista hauskin jekku oli sellainen ku ne käytti muutamaa tölkkiä tuhkakuppina ni tarjottiin serkun kanssa niitä ku krapulassa heräsivät. Voi sitä yrjön määrää. Me mietittiin, että lopettaako ne koskaan.
sen kus tuut laitan saunan päälle.vähänkö himottas päästä käymään siellä!
ai sullon siellä saunakin?sen kus tuut laitan saunan päälle.
Mä kyselin huvikseni jo modelta...katotaan mitä se vastaa.Ei anna, ei vanhalla eikä uudella.
No teeppä.mullon idea...mut se vaatii järjestelyjä..joku toinen tekee mr känädälle nikin ja hän sitten menee sinne nikille ja laittaa itelleen uuden passun
Miks mä? emmä ossaa ja vissiin sitä ees saa tehdäNo teeppä.
Empä ollu tätä ennen kuunnellu kunnolla. Hyvät sanat ja ihan ok piisiki.Mölinää ketjuun
Antaa olla,ei se niin tärkeää ole.Miks mä? emmä ossaa ja vissiin sitä ees saa tehdä
Näillä on helppoa totutella kohti "kovempia" bändejäEmpä ollu tätä ennen kuunnellu kunnolla. Hyvät sanat ja ihan ok piisiki.
Taidampa alkaa kuunnella näitä sun piisejäs. Jos poijjat sai mut kuuntelemaan rokkia ni ehkäpä mä kuuntelen sitä sun örinääski vielä jonain päivänä.
niin mutta jos sulla olis nikki voisit saaha läähätysviestejä tytöiltä (ja miksei miehiltäkin) ja lähetellä niitäAntaa olla,ei se niin tärkeää ole.
Nätti piisi.Näillä on helppoa totutella kohti "kovempia" bändejä
Onneks sun kurssitarjottimelta löyty musiikkiopintojakin.
*oottelee tohkeissaan uutta piisiä master epekiltä*