ai...
No mä nyt sain!! *paljastaa myös etupyllyn*
juu-u, mää alan aina laulamaan tota kun on tarve saada kiusallinen erektio poiesEn oo ees kuullut moisesta Onks sulla useinkin tapana laulaa niille? nouseeksne pystyyn silleen niinkun Intiassa ne käärmeet? siis ja nyt mä puhun sun kasseistas senkin kassialma
Sä olet kyllä ensimmäinen mies jolla on esiintynyt erektio pallikasseissa!!juu-u, mää alan aina laulamaan tota kun on tarve saada kiusallinen erektio poies
sitä tarvetta on tosin nykyään harvemmiten
Ei ne aukee harmaille...kai ne on hieman rasisteja vastaanei nuo etupyllyt aukene mulle, tarkoitan nuo linkit.
kerta se on ensimmäinenki!Sä olet kyllä ensimmäinen mies jolla on esiintynyt erektio pallikasseissa!!
Ellu ny saa kiksejä vaikka vehnäjauhoistaEi siitä kiksejä pitäny saada
onko sun nimimerkissä kirotusvire?ei nuo etupyllyt aukene mulle, tarkoitan nuo linkit.
Kuulen jälleen helikopterin äänenÄiti kävi Virossa ja toi tuliaisia.
Ei oo virheitä,Audoton olen.onko sun nimimerkissä kirotusvire?
Mikä hitto on audoton??Ei oo virheitä,Audoton olen.
Mutta halusin tietää enemmän siitä etupyllystä.
vako, viiva, pimppa, pimpero...*suomentaa viattomana*Ei oo virheitä,Audoton olen.
Mutta halusin tietää enemmän siitä etupyllystä.
Minä luulin, että nimi on aukoton ja siksi etupyllyasiat kiinostaa.Mikä hitto on audoton??
Kysy ellulta tai lipsulta.
Tosi romantikot puhuvat kusilihasta.vako, viiva, pimppa, pimpero...*suomentaa viattomana*
jotkut kutsuvat sitä myös nimillä rämemajava ja reva...mutta en minä koska olen kiltti ja puhtoinen
Oon vain yks harmaa muiden joukossa.Mikä hitto on audoton??
Kysy ellulta tai lipsulta.
Tosi romantikot puhuvat kusilihasta.
...viaton, kiltteys ja puhtoisuus ovat saaneet kylla melkoisen laajaa tulkintavaraavako, viiva, pimppa, pimpero...*suomentaa viattomana*
jotkut kutsuvat sitä myös nimillä rämemajava ja reva...mutta en minä koska olen kiltti ja puhtoinen
Johan perwåellu valas asiaa.....ja kohta se valasee sitä etupyllyään kun jankkaat siitäOon vain yks harmaa muiden joukossa.
Kerro nyt siitä etu. ,mikä se nyt oli, äläkä muuta juttua.
Mä yritin kyllä kertoa sulle jo että se on vagina, emätin, pimppa, pimpero, vako, viiva...rämemajava, reva...p****uOon vain yks harmaa muiden joukossa.
Kerro nyt siitä etu. ,mikä se nyt oli, äläkä muuta juttua.
niin aattele miten ihanan viaton mää olen? *hankaa hiljaa itseään tuoliin samalla*...viaton, kiltteys ja puhtoisuus ovat saaneet kylla melkoisen laajaa tulkintavaraa