muovitushommia mä tarkotin. vaadin iteltäni täydellistä muovin laittoa, entisessä työssä joutu sitäkin tekemään...mä puhuin kontaktimuovista...minen tiiä mitä kuplia ja ruttuja ite oikein aattelit...tai no...
...joo, antaapahan olla
mä muistan.Kuka muistaa Halleyn komeetan?
Tsekkasinkin heti mainion vinkin sieltä!
Enpä olis arvannutTsekkasinkin heti mainion vinkin sieltä!
"Mitä pidempään taivasta tarkkailee, sitä useampia tähdenlentoja ennättää nähdä"
Uskomatonta!
..taivaan katseleminen on aina ihanaaTsekkasinkin heti mainion vinkin sieltä!
"Mitä pidempään taivasta tarkkailee, sitä useampia tähdenlentoja ennättää nähdä"
Uskomatonta!
Otava on kauha taivaalla, valisti muksu tänä iltana...taivaan katseleminen on aina ihanaa
..kesällä äksäillä nurtsilla ja katsella pilvien ohilipumista ja arvuutella muotoja ...
...talvella hukkua tähtitaivaan sisään, tuntea kuinka ne miljoonat pikkuset tähtöset vain laskeutuu niin lähelle että voi vain nostaa käden ja poimia omansa ...
Mäkin.mä muistan.
..onneksi sä et näe mun suorituksiani, joista olen ylpeämuovitushommia mä tarkotin. vaadin iteltäni täydellistä muovin laittoa, entisessä työssä joutu sitäkin tekemään.
mä voin ottaa sen koneen.Heitän tän masiinan jorpakkoon
..ja mä en yhtään ihmettele että miksi...mä voin ottaa sen koneen.
kerro mullekkin..ja mä en yhtään ihmettele että miksi...
..nääh..mä mistään mitn tiiäkään ... kuhan tosi lyhyellä matikalla loihin yhtälöä tinkun pjaisko kone+kadonneet kuvat+pääkkösen ko.koneen ottamisen voipasuus+ tietämys masiinoista=...mättähiäkerro mullekkin
En tajunnu yhtään mitään..nääh..mä mistään mitn tiiäkään ... kuhan tosi lyhyellä matikalla loihin yhtälöä tinkun pjaisko kone+kadonneet kuvat+pääkkösen ko.koneen ottamisen voipasuus+ tietämys masiinoista=...mättähiä
Päivänkakkaraa pukkaa...
mä suomennan.En tajunnu yhtään mitään
E haittaa ..en mäkäänEn tajunnu yhtään mitään
Jumankeikka...semmonenko se mun yhtälö olikin...mä suomennan.
jos olisin ottanu sun pois heittämän koneen niin olisin päässy sieltä helposti kattelemaan sun kuvat.