The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt ne eiliset kuvat on taas jossain...tai osa ainaki löyty mut osaan loin uuden kansion ja nyt en löydä niit mistään.Mä vihaan tälläsi miks ne kuvat ei voinu mennä kuviin vaan ne meni tiedostoihin ja nyt ne se kansio on ties missä jos missään:devil:
 
minkäikäset kersat saa itse päällystää omat koulukirjansa?

saako päällystää muulla ku kontaktin muovilla?

nimim. tytär läks jo uliopistolle
Täällä on koululta tullu käskynä että vain ja ainoastaan kontaktimuovia pintaan.

Ja..jos muksu osoittautuu paaaaljon taitavammaksi muoviin plätsäyttelijäksi, ni ei kait iällä väliä...? Meillä saa toi kutosluokkalainen luvan päällystää ite, mä tärvään noitten nuorimmaisten :D...paitti että oon jo harjotellu, joten uskallan veikata että yllätän ittenikin koska oon tikissä(y):D
 
Täällä on koululta tullu käskynä että vain ja ainoastaan kontaktimuovia pintaan.

Ja..jos muksu osoittautuu paaaaljon taitavammaksi muoviin plätsäyttelijäksi, ni ei kait iällä väliä...? Meillä saa toi kutosluokkalainen luvan päällystää ite, mä tärvään noitten nuorimmaisten :D...paitti että oon jo harjotellu, joten uskallan veikata että yllätän ittenikin koska oon tikissä(y):D
mää en oo päällystäny sitte ku lukioaikana paperilla...kontaktia ei ollu vissiin edes keksitty sillon
 
Mä olen uudestisyntynyt!

Kiropraktikko-setä niksautti niskaskta pari nikamaa, lapaluiden väkistä kolme ja alaelästä pari paikoilleen. Sen jälkeen join litran vettä, kupillisen kurkumalattea ja sit saunaan, pirun kuumat löylyt ja pulahdus aaltoihin...

Ny vähän olutta, uunissa valmistuu kantarelleilla, jauhelihalla ja vuohenjuustolla täytettyjä kesäkurpitsoja.
 
Mä muistan erään elokuun meteorisateen ihan vaan siksi, kun mulla sattui olemaan melkoinen ripuli-tauti ja mökill oli vain ulkohuussi ja siellä vuodenaikaan sopien ihan kiitettävästi ampiaisia. o_O

Perseoidit. Nih!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä