The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt riitti kuva jutut tälle iltaa,kauhee homma kansioida niitä ja sit huomaa että meniki ketuiks. En kyl ymmärrä miten ne on menny jonnekin ihan ihme paikkaan...vahingossa löyty kun klikkailin joka kohtaa.huomenna sama juttu ja en varmaan muista taas mistä ne löytyy.
 
Nyt riitti kuva jutut tälle iltaa,kauhee homma kansioida niitä ja sit huomaa että meniki ketuiks. En kyl ymmärrä miten ne on menny jonnekin ihan ihme paikkaan...vahingossa löyty kun klikkailin joka kohtaa.huomenna sama juttu ja en varmaan muista taas mistä ne löytyy.
Ne menee just sinne minne laitat ne.
Pitää vain tsekata aina minne ne on menossa ennenkuin pistää ne menemään. Tosin on helpompiakin tapoja arkistoida kuvia kuin käymällä ihan wintoosan avulla kaikkia kuvia koneella läpi. Eli sopivia ohjelmia.
 
Joo mutta kun en mä *ittu tajuu näistä mitään eikö se nyt oo jo tullu kaikille selväks! ihan sama mikä ohjelma kun ei tajuu niin ei tajuu.Mä vihaan näitä laitteita:mad::mad:
Juu, ok mutta voi oppia.
Jos ei tiedä mitä tekee niin ei kait sitten tiedä, eli pitää oppia/jonkun opettaa jne. Helpoiten että joku opettaa. Varsinkin jos on itse pihalla joistain asioista. Itekki nykyään oppinut sanomaan että en tiedä yhtään mitään kyseisestä asiasta mutta toki voin tehdä jos sutta ja sekundaa halutaan. Kun en vaan osaa.
Ei liittynyt noihin kuvahommiin toi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä