yhelläki saa pantua ittensä hitonmoisiiin vaikeuksiinJäbä on olevinaan menossa nukkumaan, mutta sängystä kuuluukin: "Äiti, mulla on vaan kaksi kivestä. Eikö niitä voisi olla kolme? Entä jos niitä olisi vain yksi?"
yhelläki saa pantua ittensä hitonmoisiiin vaikeuksiinJäbä on olevinaan menossa nukkumaan, mutta sängystä kuuluukin: "Äiti, mulla on vaan kaksi kivestä. Eikö niitä voisi olla kolme? Entä jos niitä olisi vain yksi?"
Aijaa, meillä päin kyllä pannaan sillä melalla, mikä on siinä kivesten vieressä.yhelläki saa pantua ittensä hitonmoisiiin vaikeuksiin
ai että sää sitte oot näppäräAijaa, meillä päin kyllä pannaan sillä melalla, mikä on siinä kivesten vieressä.
Ei kannata silmiään pilata sen takia.mä suomennan.
jos olisin ottanu sun pois heittämän koneen niin olisin päässy sieltä helposti kattelemaan sun kuvat.
Ei kannata silmiään pilata sen takia.
Jos oisin näppärä, oisin tehny tän tehtävän jo viikko sittenai että sää sitte oot näppärä
oot näppärä mutta hidas?Jos oisin näppärä, oisin tehny tän tehtävän jo viikko sitten
No vähiten juuri joku Erkki ..mutta joku Ville tai Kalle voi hyvinkin....*toiveikkaana*eihän noista routiksen sepustuksista ota selvää ite Erkkikään
juu on...mää en tajuu useimminkaan juur mtnNo vähiten juuri joku Erkki ..mutta joku Ville tai Kalle voi hyvinkin....*toiveikkaana*
Juu. Ei voi nekään...päätöntä touhua on...
Ainaki jälkimmäistäoot näppärä mutta hidas?
Miten sä olet onnistunut saamaan frukrutin tiineksi? Ja vielä useamman kerran?yhelläki saa pantua ittensä hitonmoisiiin vaikeuksiin
tätä oon ihmetelly itekkiMiten sä olet onnistunut saamaan frukrutin tiineksi? Ja vielä useamman kerran?
älä huoli, edessähän on 4...5 vuoden uurastusKirosin tänään tekemisen paljoutta, mut sit kävin miettimään, iskeekö sittenkin ens kuun lopussa salakavala tyhjyydentunne, kun lähes kahden vuoden työ on ohi
Neljän. Mut se on jo eri uurastusta sitten.älä huoli, edessähän on 4...5 vuoden uurastus
Ehkä ihan hyväkin...itsesuojeluvaisto nääsjuu on...mää en tajuu useimminkaan juur mtn
se valmistumisen hetki vyöryy päälle vääjäämättä ja sekin on tavallaan pelottavaaNeljän. Mut se on jo eri uurastusta sitten.
Arvioitu valmistumisaika 2020. Kuulostaa niin kaukaiselta vuosiluvulta.
njoaa, usein ne sun sepustukset on liian pitkiä enkä ees jaksa lukee loppuun saakkaEhkä ihan hyväkin...itsesuojeluvaisto nääs
No se itsesuojeluvaisto, c'moon!! Kuka hitto sitä alvariinsa uneen viittii vaipua niitä lukiessa...njoaa, usein ne sun sepustukset on liian pitkiä enkä ees jaksa lukee loppuun saakka
niimpäNo se itsesuojeluvaisto, c'moon!! Kuka hitto sitä alvariinsa uneen viittii vaipua niitä lukiessa...
Ne menee just sinne minne laitat ne.Nyt riitti kuva jutut tälle iltaa,kauhee homma kansioida niitä ja sit huomaa että meniki ketuiks. En kyl ymmärrä miten ne on menny jonnekin ihan ihme paikkaan...vahingossa löyty kun klikkailin joka kohtaa.huomenna sama juttu ja en varmaan muista taas mistä ne löytyy.
Juu, ok mutta voi oppia.Joo mutta kun en mä *ittu tajuu näistä mitään eikö se nyt oo jo tullu kaikille selväks! ihan sama mikä ohjelma kun ei tajuu niin ei tajuu.Mä vihaan näitä laitteita