Samma här. Oikein pyörrytti illalla.Huomenta!
Niskajumi ja pää kipee. Ja vettä sataa.
Mitä sellaselmukol tekee joka ei nuole... Kysynpähän vaankaikkea nuo ulkomaanelävät uskookin, ny ne luulee että kannattaa nuolla kun totuus on että patukalla se akka pidetään tyytyväisenä
hohhoijjaa...
https://www.stara.fi/2016/08/11/miehet-uskovat-hyva-suuseksi-pitaa-vaimon-uskollisena/
ei hajuukaanMitä sellaselmukol tekee joka ei nuole... Kysynpähän vaan
Kaikennäköistä muuta kyllä mutta mun mielestä toi on yksi parisuhteen parhaista eduista. Mitään naisten kondomia nimittäin en suostu käyttämään.Mitä sellaselmukol tekee joka ei nuole... Kysynpähän vaan
Se riittää mulle. Mutta sun paha olo on aivan oikeutettua, jos et ole tiennyt, että sua mahdollisesti kuvataan. Katso uudelleen.
Mää oon heivannu joskus yhen ukon tapailu vaiheessa kun ei se nuollu . Ei tykänny siit hommasta. Karmee ajatus et olis parisuhteessa lopunelämää ilman kieltä....Kaikennäköistä muuta kyllä mutta mun mielestä toi on yksi parisuhteen parhaista eduista. Mitään naisten kondomia nimittäin en suostu käyttämään.
voi luojaMää oon heivannu joskus yhen ukon tapailu vaiheessa kun ei se nuollu . Ei tykänny siit hommasta. Karmee ajatus et olis parisuhteessa lopunelämää ilman kieltä....
No hei, ei se seksi sujunu muutenkaan joten miksi pitäs olla suhteessa jossa seksi ei toimi? Tärkee juttu kuitenkin se seksikin.voi luoja
no et ensin sanonu et oli muutakiNo hei, ei se seksi sujunu muutenkaan joten miksi pitäs olla suhteessa jossa seksi ei toimi? Tärkee juttu kuitenkin se seksikin.
Ei kysyttyno et ensin sanonu et oli muutaki
mutta joo, ilman pildeä saisitte kyllä munkin viilaani pitää tunkkinne