Huomentapäivääiltaa. Voihan vattu, mikä vastoinkäymisten viikko. Joka päivä jotain . Tämän päivän kruunasi toimimaton kortti, ostokset jäi kauppaan.
Täällä on koululta tullu käskynä että vain ja ainoastaan kontaktimuovia pintaan.minkäikäset kersat saa itse päällystää omat koulukirjansa?
saako päällystää muulla ku kontaktin muovilla?
nimim. tytär läks jo uliopistolle
...heeiii, huomenna on torjantai eli toivossa löytyy *halaaruttaan*Huomentapäivääiltaa. Voihan vattu, mikä vastoinkäymisten viikko. Joka päivä jotain . Tämän päivän kruunasi toimimaton kortti, ostokset jäi kauppaan.
Huomentapäivääiltaa. Voihan vattu, mikä vastoinkäymisten viikko. Joka päivä jotain . Tämän päivän kruunasi toimimaton kortti, ostokset jäi kauppaan.
Halauksia,toivottavasti huomenna parempi päiväHuomentapäivääiltaa. Voihan vattu, mikä vastoinkäymisten viikko. Joka päivä jotain . Tämän päivän kruunasi toimimaton kortti, ostokset jäi kauppaan.
mää en oo päällystäny sitte ku lukioaikana paperilla...kontaktia ei ollu vissiin edes keksitty sillonTäällä on koululta tullu käskynä että vain ja ainoastaan kontaktimuovia pintaan.
Ja..jos muksu osoittautuu paaaaljon taitavammaksi muoviin plätsäyttelijäksi, ni ei kait iällä väliä...? Meillä saa toi kutosluokkalainen luvan päällystää ite, mä tärvään noitten nuorimmaisten ...paitti että oon jo harjotellu, joten uskallan veikata että yllätän ittenikin koska oon tikissä
Voi sinua. Nyt paljon lepoa ja särkylääkettä oloa helpottamaan. Tarjoaa teetä ja sympatiaa.Iltaa,kipee olo jatkuu Ei jaksa,väsyttää
Hei kuule - kyllä säkin sen osaat jos kerran mäkinmää en oo päällystäny sitte ku lukioaikana paperilla...kontaktia ei ollu vissiin edes keksitty sillon
Kiitti,tee kelpaa ja sympatia Joo pittää lepäillä ja ottaa tabuja. Voi olla että jää huominen työpäivä välistä.Voi sinua. Nyt paljon lepoa ja särkylääkettä oloa helpottamaan. Tarjoaa teetä ja sympatiaa.
juuh, mulla ei haittaa parit ilmakuplat...Hei kuule - kyllä säkin sen osaat jos kerran mäkin
Laitat kattomaan vinkit youtuben kautta niin menee oppi perille...? Siellä on videoita tostakin laitettuna...juuh, mulla ei haittaa parit ilmakuplat...
aattelin päällystää yhen "malliksi" ja sitte saavat ite duunaa loput
..ja ilmakuplat sekä kurtturutut kuuluu asiaan
..mä puhuin kontaktimuovista...minen tiiä mitä kuplia ja ruttuja ite oikein aattelit...tai no...