The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
No toi rauhallisuus mullakin kävi mielessä et varmaan niin on.Kyllä mä tossa yhtä yksityistä oon katellu mutta kun ristiriitaista tietoa asuinalueesta ku toiset sanoo et on rauhallinen ja toiset taas että ei. ja en oo perehtynyt noihin ykstyisiin mut kaipa niitä koskee samat säännöt noin suurinpiirtein mitä muitakin vuokraajia.
Pieni paniikki vaan rupee iskee että ei löydy mitään.
Niinhän siinä käykin, jos et mene paikanpäälle itse arvostelemaan ja kuuntelemaan ihmisiä:)

Jos joku ei saa myytyä asuntoa, laittaa se sen vähän ajan kuluttua vuokralle. Siksi sun täytys mennä niihin esittelyihin kuuntelemaan ympäristön ääniä. Tässä yksi uusi kohde tyrkyllä, osta voi parikin huonetta vuokrata ensalkuun:)
 
vierailija
Niinhän siinä käykin, jos et mene paikanpäälle itse arvostelemaan ja kuuntelemaan ihmisiä:)

Jos joku ei saa myytyä asuntoa, laittaa se sen vähän ajan kuluttua vuokralle. Siksi sun täytys mennä niihin esittelyihin kuuntelemaan ympäristön ääniä. Tässä yksi uusi kohde tyrkyllä, osta voi parikin huonetta vuokrata ensalkuun:)
Pasilassa näyttää olevan enimmäkseen uudiskohteita, joten ei sellaisista mitään osaa sanoa, ketä sinne asettuu asumaan. Mutta sieltä muualta siedettävän etäisyyden päästä voi löytyä sellainen halvempi ISO asunto, josta voisi vuokrata ainakin yhden huoneen jollekin toiselle tai parikin huonetta - kuten oli aikaisemmin jo puhetta. Ne asuntoa esittelevät välittäjät kyllä ottavat selvää asioista sun puolesta ja siinäpä samalla näkee sitä ympäristöä, mistä tuulee, mistä paistaa jne. Mut tosiaan, harvempi niitä tyhillään voi pitää ja siksi ottavat samaan asuntoon vuokralaiset - ja sen toki voi sanoa sille välittäjällekin, jos joku ALUE yhtään kiinnostaa, ne vaikka etsivät sulle sellaisen, minkä haluat:)
Kerava tais olla aika kaukana siitä koulusta, mutta siellä on se esittely, joten äkkiä----:)
 
vierailija
Tätä esimerkiksi eivät saa kaupaksi ihan helpolla, mutta 3 kylpyhuonetta - eikös ulko-oviakin pitäisi olla silloin useampi? Pohjapiirustusta en löytänyt... Ihmeelliset systeemit kannattaa käydä katsomassa ja tarjoaa sitten vaikka alle puolet pyydetystä hinnasta:)
Tuo taitaa kuitenkin olla lähempänä Pasilaa?
 
vierailija
kelle sää paula kauppaat noita Pasilassa olevia kämppiä?
Yks oli Keravalta. Uuteliaisuuttani vaan katselen sille joka oli menossa kouluun sinnepäin. En kauppaa mitään enkä edes tunne aluetta, mutta sen tiedän, ettei knnata samaa vuokraa maksaa, mitä jostakin toisesta saisi maksaa - tosin olemalla itse vuokranantaja:)
Nykyään ihmiset eivät tee yhtään mitään - ei siis mitään! - itse, mutta saattaa silti alkaa rempata vasta uusittua kämppää jonku muotijutun tkia uudelleen... Siis tässä hölmölässä kaikki on mahdollista, mutta nykyään voi kukavaan alkaa vuokraemännäksi:)
Omakotitaloista esimerkiksi tässä on sellainen, missä on autotalli: vuokraa voisi periä siltä takkahuoneen asukilta p a l j o n !
No, tarvis tietenkin kiinnostaa vähän se taloudenpito ensin:)
Joissakin vanhoissa on uima-allas - ja siitähän saa vaikka isomman kuntosalin, kun ottaa vedet pois jne. Työtilana ne kans olis varmaan ihan hyviä, jos tekee hyvät luiskat ensin:)
 
vierailija
ihan turhaan sää nyt vaahtoat niistä snadin kämpistä kun asianosainen (kirahvi) ei ole paikalla

yinksu haluu asuu jossain ihan muualla
Ai näetkö sie onko paikalla, jos ei kirjoita ust nyt?

No, ei minua ainakaan kerrostaloon sais ikinä, joten nuo muutkin vaihtoehdot tarvis ottaa huomioon. Järkyttävä määrä on isoja taloja siellä. Kai ne maahanmuuttajista löytää tarpeeksi varakkaita joskus asuttamaan ne;-)

Booking.com ja paikkakunta löytää kyllä jokaiselle jotakin ja sitä tarkoitin vuokraamisella, jos ei vakituista löydä heti - sitäpaitsi sen avulla voi itsekin selvittää niitä alueita, missä voisi asua. Tietysti palstalla on joku kilpailijakin, mutta silloinhan se systeemi toimii paremmin, ei hinnat nouse pilviin, kuten on vuosikaudet tehnyt... Kattokaapa vaan, kun saavat hedelmät kerättyä Euroopasta, on taas tulossa porukkaa, mistä valkata:)

Noista puuttuu kokonaan maatilat, kun ne vaan on muualla myynnissä. En yritäkään tuoda parhaita esille, vaan sellaisia, mille joku nuori (vai ihanko papparaisten kanssa on mummoväki juttusilla täällä?) v o i s i mahdollisesti tehdä jotakin, jos osaa tai haluaa - yleensä molempia tarvitaan:)
Jokos tämä tuli, muistaakseni huvikummun tapainen koti useammalle?
 
vierailija
Mistähän sais edullisesti ison aurinkovarjon ja mieluiten valkoisen sellaisen? Jysk? Maskun kalustetalo?

ei tuu ensi vikon duunista mitään ellei saada varjoa porauspaikalle. :confused:
Jyskissä on sellainen aivan ihana, johon saa itikkaverkonkin ympärille ja siinä on sellainen laaa kaari, et ei mene kuin sateenvarjossa... en osaa selittää, mut käy kysymässä.

Haa---mistä sen tietää, vaikka sulle etsin ne kohteet tuolta etuovelta - paitsi et taisi olla ihan väärä suunta. Taitaa olla harvassa ne, jotka edes osaa tehdä mitään itse, edes itselle?
 
vierailija
no nyt osu kirjottajaan itseensä. vilkase peiliin ja mieti mitä sanot.
En osaakaan, mutta avustan kyllä mielelläni, litan ruokaa, pesen pyykkiä yms.
Jätin muuten paritalot kokonaan pois, kun niissähän on ongelmana se naapuri - ikinä ei voi tietää--- toisaalta sekin on niin väärin, että ilman syytä mollataan ennakkoon:-(
0Roosahan osaa, siksi hänelle osoitin sen kommentin:)
Mut noistakin jäi hakematta halvimmat, siis kun etsin vain niitä, missä saattaisi olla sisäänkäynnit niin, että voisi vuokrata, mut usein pesuhuoneen joutuu jakamaan - paitsi tässä olis vuokralaiselle oma:)

Nyt mun täytyy kiikuttaa päiväkahvi pihalle ja jatkaa rikkaruohotouhuja.
 
vierailija
p@ula on ehkä eräs musta nikki. p@ulana laittaa linkkejä, muuten samanlainen jauhava tyyli, pitkät kommentit, vain eri aiheiset (seko)jutut. Kun p@ula ilmestyy, tuo musta nikki häviää ketjuista ja ilmestyy kun p hiljenee. Tietty voi olla pelkkää mutua, vailla totuuspohjaa, mutta... mitäpä sen väliä kuka on. Trolli kuiteskin molemmilta persooniltaan. Siel se nauraa meiän kustannuksella.
 
En osaakaan, mutta avustan kyllä mielelläni, litan ruokaa, pesen pyykkiä yms.
Jätin muuten paritalot kokonaan pois, kun niissähän on ongelmana se naapuri - ikinä ei voi tietää--- toisaalta sekin on niin väärin, että ilman syytä mollataan ennakkoon:-(
0Roosahan osaa, siksi hänelle osoitin sen kommentin:)
Mut noistakin jäi hakematta halvimmat, siis kun etsin vain niitä, missä saattaisi olla sisäänkäynnit niin, että voisi vuokrata, mut usein pesuhuoneen joutuu jakamaan - paitsi tässä olis vuokralaiselle oma:)

Nyt mun täytyy kiikuttaa päiväkahvi pihalle ja jatkaa rikkaruohotouhuja.
Kyllä melkein kannattas odottaa että sitä apua pyydetään ja sittenkin auttaa pyytäjän toiveiden mukaisesti eikä tuputtaa väkisin omia ideoita
 
p@ula on ehkä eräs musta nikki. p@ulana laittaa linkkejä, muuten samanlainen jauhava tyyli, pitkät kommentit, vain eri aiheiset (seko)jutut. Kun p@ula ilmestyy, tuo musta nikki häviää ketjuista ja ilmestyy kun p hiljenee. Tietty voi olla pelkkää mutua, vailla totuuspohjaa, mutta... mitäpä sen väliä kuka on. Trolli kuiteskin molemmilta persooniltaan. Siel se nauraa meiän kustannuksella.
Täytyy olla aika sekaisin kun jaksaa tuota trollausta jatkaa ja jatkaa :cautious:.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä