vierailija
öööö--- onko tomaatinkasvattaja tai myyjä täällä?Mikälienee, mutta tämä tuli mieleen:
http://kemikaalicocktail.blogspot.fi/2008/10/kielletty-kemikaalia-kotimaisissa.html
öööö--- onko tomaatinkasvattaja tai myyjä täällä?Mikälienee, mutta tämä tuli mieleen:
http://kemikaalicocktail.blogspot.fi/2008/10/kielletty-kemikaalia-kotimaisissa.html
Ei laitetaprosentit uusiks ja äkkiä.
Vastaan itse: ei ymmärrä englantia tämä väki?---varmaan hyvä kalavesi tai lampi vieressä? Oliko kuttukin? Varmaan ihan hyvin pärjää.kun kuivamuonaahan se vuohi syö
Mut ei ollut valinnanvaikeuksia ainakaan?
Mitä tuosta voi päätellä? Pieni ymmärtämystesti vaan
ymmärrä nyt ite ettei ketään kiinnosta sun linkit.Vastaan itse: ei ymmärrä englantia tämä väki?
paheksun helevetisti päätöstä.Ei laiteta
Nassu ruutuun vaan...uskaltaako täällä nassuansa näyttää...
Taitaa olla ukkosta liikenteessä...?
*pläts*Nassu ruutuun vaan
Nestetasapaino!!aika huono olo, taju meinaa lähtee, en ole edes juopotellu.
Rumasti laitettu.paula kun ymmärrät englantia niin tämä on sulle ihan kokonaan.
ei tolla mitään vaikutusta kuitenkaan ole että rumemminkin vois laittaa jos osais.Rumasti laitettu.
...täällä on tainnu Joku olla jo uimarannalla...ja kierinypyöriny sannalla.....ei tolla mitään vaikutusta kuitenkaan ole että rumemminkin vois laittaa jos osais.
täällä ei ole yhtään järveä....täällä on tainnu Joku olla jo uimarannalla...ja kierinypyöriny sannalla.....
*laittaa juoksukenkiä jalkaansa*
Juu, jos et tuosta palkkaa saa, ihmettelen suuresti. Onhan tämä businessmaailma sellaista... Mutta aikoinaan se oli apteekkari Kreikasta, joka solvasi minkä ehti - tuskinpa kuitenkaan sama henkilö tuo päätön? Sitten oli farmaseutti, jolla oli neljä työpaikkaa - tuskin sekään olet, kun olet tääällä kellon ympäri -tosi netissä voi helposti jakaa näppiksen toisten kans--- mikäettei?ei tolla mitään vaikutusta kuitenkaan ole että rumemminkin vois laittaa jos osais.
täällä ei ole yhtään järveä.
mä varmasti solvaan kun on syytä. olet ihan vtunmoinen häirikkö, enkä ole yksin tämän mielipiteen kanssa. vissiin vaan ainut kuka sen "ääneen sanoo".Juu, jos et tuosta palkkaa saa, ihmettelen suuresti. Onhan tämä businessmaailma sellaista... Mutta aikoinaan se oli apteekkari Kreikasta, joka solvasi minkä ehti - tuskinpa kuitenkaan sama henkilö tuo päätön? Sitten oli farmaseutti, jolla oli neljä työpaikkaa - tuskin sekään olet, kun olet tääällä kellon ympäri -tosi netissä voi helposti jakaa näppiksen toisten kans--- mikäettei?
Migreeni on sellainen, mitä ei halutakaan poistaa - tuottoisaa hommaa.
...no heeeeiiiii...tää on ketju ...kaikki me ollaan täällä häiriköitä...mä varmasti solvaan kun on syytä. olet ihan vtunmoinen häirikkö, enkä ole yksin tämän mielipiteen kanssa. vissiin vaan ainut kuka sen "ääneen sanoo".