The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihanaa, sulla oli oikein kunnon pumppuosastopäivää :)! Nuilla eväillä jaksaa tosi hyvin...kaikenmaailman kuukkeleitakin....(y)
Kaikki kuukkelit on vielä ensi viikon lomalla (y)

Oli ehkä vähän varhaista viedä tyttö Korkeasaareen, ei oikein osannut vielä innostua. Mut ei se mitään, mummi innostui ja kantoi tyttöä ympäriinsä. "Kato miten söpö apina" :confused:
 
Eli viikon verran on onneksi aikaa palautua...

..tosin mulla ainakin menee ihan joka kerta se viimeinen yö ketuille, ei sitä osaa nukkua ollenkaan kun tietää sen arkiaamun muutaman tunnin päästä tulevan. Ja herätyskelloa pitää tarkistaa miljoona kertaa että onhan se varmasti soimassa :D
Nii, vaikka viikon yrittäiskin kääntää niin su-ma yönä en kyl nuku ja sit töissä on ihan kuutamolla. Ja tää loma meni ihan ketuiks sen osalta et noi asunto jutut on kaikki kiinni heinäkuun niin en oo päässy niitä asuntoi kattelee nyt kun olis ollu aikaa.
 
Kaikki kuukkelit on vielä ensi viikon lomalla (y)

Oli ehkä vähän varhaista viedä tyttö Korkeasaareen, ei oikein osannut vielä innostua. Mut ei se mitään, mummi innostui ja kantoi tyttöä ympäriinsä. "Kato miten söpö apina" :confused:
Ooo, sehän on luksusviikkoa edessä :)! Loistavaa, nauti ansaitusti rauhasta.

...eli sä otat mummoudesta kaiken irti :D! Ihan hirrrween oikein se - ruttunaama on onnenmuksu :love:
 
Nii, vaikka viikon yrittäiskin kääntää niin su-ma yönä en kyl nuku ja sit töissä on ihan kuutamolla. Ja tää loma meni ihan ketuiks sen osalta et noi asunto jutut on kaikki kiinni heinäkuun niin en oo päässy niitä asuntoi kattelee nyt kun olis ollu aikaa.
...no melkoisen outoa toimintaa kyllä, että asuntovälittäjät sulkevat loossinsa heinäkuuksi, jolloin väki liikkuu :confused:...ilmeisesti raha ei kelpaa:cautious:

Mutta sitten yrität järkätä näyttöjä itelles sopivaan ajankohtaan, se kyllä onnistuu :)
 
Nii, vaikka viikon yrittäiskin kääntää niin su-ma yönä en kyl nuku ja sit töissä on ihan kuutamolla. Ja tää loma meni ihan ketuiks sen osalta et noi asunto jutut on kaikki kiinni heinäkuun niin en oo päässy niitä asuntoi kattelee nyt kun olis ollu aikaa.
Ei kukaan oo kertonut välittäjille, että esim opiskeljat ois kiinnostuneita asunnoista juuri heinäkuussa kun opiskelupaikat selviää? Outoa bisneksen hoitamista.
 
...no melkoisen outoa toimintaa kyllä, että asuntovälittäjät sulkevat loossinsa heinäkuuksi, jolloin väki liikkuu :confused:...ilmeisesti raha ei kelpaa:cautious:

Mutta sitten yrität järkätä näyttöjä itelles sopivaan ajankohtaan, se kyllä onnistuu :)
pakkohan se on kun kyllä se nyt riittää tää nukkumaluukku....ihana asunto tää on mut alkaa ahdistaa tilanpuute ja naapurit vaihtuu tiuhaan tahtiin ja oon kyllästyny tähän taloon. Mut niinhän se jetikin sano että heinäkuu olis parasta asuntovälitys aikaa mutta sillon välittäjät ja kaikki viralliset tahot on kiinni.
 
tsuferaffi
Kaikki kuukkelit on vielä ensi viikon lomalla (y)

Oli ehkä vähän varhaista viedä tyttö Korkeasaareen, ei oikein osannut vielä innostua. Mut ei se mitään, mummi innostui ja kantoi tyttöä ympäriinsä. "Kato miten söpö apina" :confused:
Eiks kukaan tullut kommentoimaan sulle, et on rumaa kutsua vauvaa apinaksi, vaikka olisikin hieman ruttunaama?

And the grandma of the year award goes to... :D


(Se ruttunaama kannattaa muuten viedä eläintarjaan vasta sitten, kun se osaa itse syödä herkkuja, joita sille nakellaan kaltereiden välistä.)
 
pakkohan se on kun kyllä se nyt riittää tää nukkumaluukku....ihana asunto tää on mut alkaa ahdistaa tilanpuute ja naapurit vaihtuu tiuhaan tahtiin ja oon kyllästyny tähän taloon. Mut niinhän se jetikin sano että heinäkuu olis parasta asuntovälitys aikaa mutta sillon välittäjät ja kaikki viralliset tahot on kiinni.
Hiukan on hankala..en siis ymmärrä ollenkaan että ihan kaikki välittäjät ois lomalla yhtäaikaa just nyt. Lehdetkin on pullollaan välitystoimistojen ilmotuksia...kyllä siellä on paikalla se oma päivystysporukka kun rahaa tekevät. Otapa varsin viikolla yhteyksiä, voit vaikka yllättyä että asiat lähtee rullaamaan :)
 
opiskelija-asuntosäätiöiden toimistot on kyllä auki heinäkuussakin että valtaosan opiskelijoista asiat saadaan kyllä oortinkiin
Mut mää en oo opiskelija:cautious:
Ja paikalliset välittäjät on lomilla. ja kaikki vuokra toimistot,oma ja naapureiden kylien toimistot kans. Mitään järkeä soitella jollekin helsinkiläiselle välittäjälle kun en asu sielläpäinkään.
 
Eiks kukaan tullut kommentoimaan sulle, et on rumaa kutsua vauvaa apinaksi, vaikka olisikin hieman ruttunaama?

And the grandma of the year award goes to... :D


(Se ruttunaama kannattaa muuten viedä eläintarjaan vasta sitten, kun se osaa itse syödä herkkuja, joita sille nakellaan kaltereiden välistä.)
o_O En mä tyttöä tarkottanu apinalla....
 
vierailija
---varmaan hyvä kalavesi tai lampi vieressä? Oliko kuttukin? Varmaan ihan hyvin pärjää.kun kuivamuonaahan se vuohi syö:)
Mut ei ollut valinnanvaikeuksia ainakaan?

Mitä tuosta voi päätellä? Pieni ymmärtämystesti vaan:)
Isoglukoosi on viattoman kuuloinen lisä, mutta se on koisamyrkkyä, kuten maissiöljy (tai kasviöljy!) ja maltodekstriinikin. Melkoinen piilo tuoteselosteessa - kuka niitä ymmärtäisi varoa, jos ei tiedä, mitä ne ovat?

Huomenta kaikille:)
 
Mulla on vaan ehkä joku pinttyny käsite et siel on vuokraajana joku irstas äijä joka tunkee omin lupines sisään ja vaatii maksua luonnossa:confused::eek::cautious::D:geek::barefoot:
Ja muutenkin jotenkin vierastan ajatusta.

Mmmmmmm....:p

ei mulle kyllä noin oo käynyt. PRKL!

Silleen kyllä, että palauttaessani avainta tuli vuokraisäntä avaamaan sellaiset "perus"mieskalsarit jalassaan. Polvipussit ja kaikki. *huoh*
 
Mun kaikilla lapsilla on yksityinen vuokranantaja ja toimii tosi hyvin. Asuinalueetkin on rauhallisia kun ne on omistusasuntoja
No toi rauhallisuus mullakin kävi mielessä et varmaan niin on.Kyllä mä tossa yhtä yksityistä oon katellu mutta kun ristiriitaista tietoa asuinalueesta ku toiset sanoo et on rauhallinen ja toiset taas että ei. ja en oo perehtynyt noihin ykstyisiin mut kaipa niitä koskee samat säännöt noin suurinpiirtein mitä muitakin vuokraajia.
Pieni paniikki vaan rupee iskee että ei löydy mitään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä