The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenia sulle :)...päivää Majurille :)..

Aurinko paistaa, tulee vissiin kivan lämmin päivä...olin mokoma mennyt suunnittelemaan "jotain" mutta se siirtyy toiseen kerrataan kun hattarapäänä olin unohtanut tuon yhden hurmurin kaveribileet...No päiviä ja kesää on jäljellä :)

Pari ipanapasta kattoo Karvista...toivottavasti sitten tää yks isompi ipana nukkuu tahoillansa pitkään, kuitenki riekkunu serkkujensa kanssa aamukukoille asti :D...

Ite heränny jo kohtuu aikaisin...rauhallinen viipyilevä aamu hiljaisuudessa siis takana :)

Jos voisin, niin laittaisin Stellan Aamun kuiskaus- biisin tähän :)....se on hieno!
 
Jaa ja hyvä huomenta vaan. Mulla meni yö ihan harakoille,menin nukkumaan mutta pyörin ja pyörin ja pyörin...pohkeet sattu,oli nälkä ja kuu möllötti taivaalla.Ei muutakun keskellä yötä ylös,yöpalaa ,telkka auki ja joku typerä ohjelma ja sitten siinä aamu 5 maissa takasin nukkumaan.Nukuin n..4h ja näin kummallisia unia. Ei hyvältä näytä kun pitäs sitä rytmiä muuttaa pikkuhiljaa työrytmiin.
 
Jaa ja hyvä huomenta vaan. Mulla meni yö ihan harakoille,menin nukkumaan mutta pyörin ja pyörin ja pyörin...pohkeet sattu,oli nälkä ja kuu möllötti taivaalla.Ei muutakun keskellä yötä ylös,yöpalaa ,telkka auki ja joku typerä ohjelma ja sitten siinä aamu 5 maissa takasin nukkumaan.Nukuin n..4h ja näin kummallisia unia. Ei hyvältä näytä kun pitäs sitä rytmiä muuttaa pikkuhiljaa työrytmiin.
..milloin sulla ois arki edessä?

Sunnuntait on onneksi hyviä päiviä himmailulle, otat vaikka pienet päikkärit kerran yö meni ketturoimiseksi.

En mäkään pitkään nukkunut, taija osatakaan kun toi arkirytmi on tiukassa aikaisine heräämisineen...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä