Keltaista maalia kynsien alla
Ottaa nyt ihan iisisti. Kukaan ole kysynyt mitään.
Sehän se täälläkin pyörii.Hyppäsin komisario Lewisin kelkkaan, mutta laitan kyllä jotain vielä.
.."...kaaaasua komisario Pepponen...Pepponen!.."...Hyppäsin komisario Lewisin kelkkaan, mutta laitan kyllä jotain vielä.
Se ei ole maalari eikä mikään jos ei roisku!Keltaista maalia kynsien alla
Ainahan lunis on saanu jotain fiboja uniformuista, oletan.."...kaaaasua komisario Pepponen...Pepponen!.."...
...vai polliisin perään sitä ollaan
Mulla tosin hilavitkutin kaatuilee ihan omineen ...löysin itteni yhtäkkiä Forecan sivuilta kesken kaiken ....
Ei voi tietää....mutta ei tommoset fibat kyllä pahasta ole ollenkaan...Ainahan lunis on saanu jotain fiboja uniformuista, oletan
Mutta nyt saa riittää tältä erää. Yksi prokkis vielä odottaa, mutta ei kiirus.Se ei ole maalari eikä mikään jos ei roisku!
...ööö...ihan vaan ottamalla ja laittamalla ne pois sinne kellariin?Mutta nyt saa riittää tältä erää. Yksi prokkis vielä odottaa, mutta ei kiirus.
Mutta sanokaapa, miten lapselta saisi poistettua vaikka kellariin leluja, joilla ei ole leikitty enää aikoihin? Vauvalelua, Dubloa yms ja turhaan vievät tilaa huushollista. Pikkuhiljaa olisi kiva saada muksun näyttämään enemmän pienen koululaisen huoneelta.
Juu, pikkuroinat ja roskat lähteekin tuolla lailla. Salaa näitä ei voi viedä, täytyy yrittää järkeillä muksun kanssa ja sopia asia. Kiristys, uhkailu, lahjonta... eiköhän se siitä....ööö...ihan vaan ottamalla ja laittamalla ne pois sinne kellariin?
Ei, toi oli se liian helppo vaihtoehto.
Muiluttamalla pikkutoffonen misterin kanssa toviksi toisaalle ja kaappaamalla ei leikityt lelut pois sekä järjestelemällä pikkasesti - ensalkuun- huonetta koululaiselle sopivaksi
Ihuna ylläri, jee !
Kyllä äiti osaa
Minitoffonen nyt on varmaan sen verta fiksu että ymmärtää puheen päälle ja huomaa itsekin kuinka kiva on olla siistissä ja ihmeen tilavassakin pikkusievässä huoneessa . Jonkun pienen lelunhan voi jättää vaikka hyllylle "muistoksi". Yhdessä laitatte huonetta uuteen uskoon, otatte tyttöjen laatuaikaaJuu, pikkuroinat ja roskat lähteekin tuolla lailla. Salaa näitä ei voi viedä, täytyy yrittää järkeillä muksun kanssa ja sopia asia. Kiristys, uhkailu, lahjonta... eiköhän se siitä.
Ongelmana on, että muksun huone on pieni. Hyvä sängylle, pöydälle ja kirjoille. Olen yrittänyt pitää huoneen rauhallisena ja nättinä. Suurin osa leluista (miljuuna legoa, pelit ja palapelit, Playmobilit, nukkekoti yms) ovat pikkuhiljaa vallanneet työhuoneeni. Haluaisin paremman järjestyksen nyt sinne.
Huomenna vietetäänkin kiva päivä. Käydään asioilla ja lounaalla ja sitten vuokrataan leffa ja haetaan jotain herkkua kaupasta. Täytyy jutella hänelle.Minitoffonen nyt on varmaan sen verta fiksu että ymmärtää puheen päälle ja huomaa itsekin kuinka kiva on olla siistissä ja ihmeen tilavassakin pikkusievässä huoneessa . Jonkun pienen lelunhan voi jättää vaikka hyllylle "muistoksi". Yhdessä laitatte huonetta uuteen uskoon, otatte tyttöjen laatuaikaa
Enhän mä ole tänään edes ollut palstalla???Jotkut ihmiset osaa vaan käydä mun hermooni ihan totaalisesti,missä,miten ja millon vaan.
Jotkut ihmiset osaa vaan käydä mun hermooni ihan totaalisesti,missä,miten ja millon vaan.
Aa, sääli on sairautta. Tavarasta luopuminen tuo hyvän olonNyt on surua...se oli pakko tehdä,turha enää oli vitkutella...kasa farkkuja laitettu eteenpäin,toivottavasti saavat hyvän kodin.
Mä voin ton kans allekirjoittaa.Jotkut ihmiset osaa vaan käydä mun hermooni ihan totaalisesti,missä,miten ja millon vaan.
Höpö höpö, ei tuo kun mun juttuni on farkut,niitä on ollu kymmeniä ja kymmeniä ja kymmeniä...näistä luopuminen oli tuskaaAa, sääli on sairautta. Tavarasta luopuminen tuo hyvän olon