Varmaan aromisuolaa oot syöny? Tai no, othan muutenkin reuhannut jo kauan aikaa. Katsos:aika huono olo, taju meinaa lähtee, en ole edes juopotellu.
Sopivan lämmintäPlääh, viimein kotona. Onpas lämmintä.
Paheksun.Sopivan lämmintä
Oletko suorittanut hyväksyttävästi paheksumiseen vaadittavan ammattitutkinnon?Paheksun.
AMK on, kelpaako?Oletko suorittanut hyväksyttävästi paheksumiseen vaadittavan ammattitutkinnon?
Kesättää kesättää ...ei lämmä luita riko...Plääh, viimein kotona. Onpas lämmintä.
Toffo on aviossa. Eli paheksumispätevyys on.Oletko suorittanut hyväksyttävästi paheksumiseen vaadittavan ammattitutkinnon?
okAMK on, kelpaako?
Ammattimäkättäjä
Waaauuuu...*ihailee hiljasena*....AMK on, kelpaako?
Ammattimäkättäjä
Sulle myönnettäköön nyt paheksumiseen vaadittava lupaWaaauuuu...*ihailee hiljasena*....
Mulla ei o.
Ihan vaan hörhön paperit, näillä mennään sujuvasti välillä ohi ja joskus osuen
mieskin totesi hiljattain, että elämä olisi aika rauhallista ja hiljaista ilman jatkuvaa taustamäkätystäToffo on aviossa. Eli paheksumispätevyys on.
Kiitos ...Sulle myönnettäköön nyt paheksumiseen vaadittava lupa
Awwwwww....eli pulassa mies olisi ilman sua....mieskin totesi hiljattain, että elämä olisi aika rauhallista ja hiljaista ilman jatkuvaa taustamäkätystä
Kiitos!siis noi paulan terveyspläjäyksethän on ihan parhautta
Mä voin tehdä sulle sellaisen tähden mallisen rintamerkin, jossa lukee AMK.Kiitos ...
...mutta ai suakeli...taitaa mennä koko lupa susille, kun mä en oikein vielä osaa...
Tai siis!!!
AaKoo!!! Tarkkana siellä sen mustan tussin kanssa !!!
Paheksun. (No nih!!)
Ammattimäkättäjän puutostani.*röyhistelee ylpeänä*
*ufopääkkönen**sanaton..jopa*Mä voin tehdä sulle sellaisen tähden mallisen rintamerkin, jossa lukee AMK.
No, okei. Sä voit olla AMmattiKikattaja sitten*ufopääkkönen**sanaton..jopa*
AMK
Ammattimikäliekikattaja
A m m a t t i m ä k ä t t ä j ä n titteli on yksinoikeidella toffosen....siinä seisoo vakuudeksi mister toffonenkin takana