The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kardemummakahvia :)...
Elämisen sietämätöntä keveyttä ja sen harjoittelua (y)...
Aurinkoa ja lämpöä:cool:...
Eläväisiä ipanoita ja huolettomuutta ja kasvamisen kohinaa<3..
...ja ihan kohta hiekkarantaa, vettä, tuulen virettä ja pysähtyneisyyttä <3..

Ei niin huonoo ollenkaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Pyykkärimuijana olin(y), kyllä - käsipyykkiä piti lutrata.

Ja ihan pienesti piti ensin itelleni äsähtää että kaikenmaailmanhankaliavermeitä on pitäny hankkia kun eivät konepesua kestä:cautious:....

Joo, koneesta löytyy käsinpesuohjelma (y)....mutta...se ei ole sama asia kuin mun antaumuksellinen jurputushetkeni:unsure::D

Ei hitto, meni reisille...ja varpaille ja vatsalle ja...:notworthy:sitä TMItä...:D eli roiskui ja railakkaasti!

Kesä kuivattaa(y)...pyykin ja minutkin:)...tosin kohta kastun lisää kun näitten kans rantsulle meen :D

Vastaranta - mukavaa päivänjatkoa :)!*räpsytiräpsyti*
 
...se on kyllä yhtä ihanan isoa käsittämätöntä siunautta kun maailmasta löytyy ainakin yksi - se kun riittää mutta jos ja kun siunaantuu enemmän niin bonustahan se (y)!-ihminen joka jollain ilveellä tajuaa puolikkaasta sanastakin sua tai "tuntee" että nyt ois tarve ns.savumerkkeillä...

Toi mun arkienkuli <3...Ihminen isolla iillä, jonka ymmärrys on rajaton ja sydämenviisaus ääretön <3

Ei se muuten paljoa tarvitse :). Kun kolahtaa. "Morjens, tuu tähän!"- toimi meillä ja hyvin kantaa etäisyyksistä huolimatta...:)


Mii sou häpiiii*pirskahtelee*:)....sorisoriiii, kyllä tää taas itkuksi muuttuu, viimeistään huomenna kun esimies tulee lomalta *ufopääkkönen*!!!
 
vierailija
ei tolla mitään vaikutusta kuitenkaan ole että rumemminkin vois laittaa jos osais. (n)
Juu, jos et tuosta palkkaa saa, ihmettelen suuresti. Onhan tämä businessmaailma sellaista... Mutta aikoinaan se oli apteekkari Kreikasta, joka solvasi minkä ehti - tuskinpa kuitenkaan sama henkilö tuo päätön? Sitten oli farmaseutti, jolla oli neljä työpaikkaa - tuskin sekään olet, kun olet tääällä kellon ympäri -tosi netissä voi helposti jakaa näppiksen toisten kans--- mikäettei?
Migreeni on sellainen, mitä ei halutakaan poistaa - tuottoisaa hommaa.
 
Juu, jos et tuosta palkkaa saa, ihmettelen suuresti. Onhan tämä businessmaailma sellaista... Mutta aikoinaan se oli apteekkari Kreikasta, joka solvasi minkä ehti - tuskinpa kuitenkaan sama henkilö tuo päätön? Sitten oli farmaseutti, jolla oli neljä työpaikkaa - tuskin sekään olet, kun olet tääällä kellon ympäri -tosi netissä voi helposti jakaa näppiksen toisten kans--- mikäettei?
Migreeni on sellainen, mitä ei halutakaan poistaa - tuottoisaa hommaa.
mä varmasti solvaan kun on syytä. olet ihan vtunmoinen häirikkö, enkä ole yksin tämän mielipiteen kanssa. vissiin vaan ainut kuka sen "ääneen sanoo".
 
mä varmasti solvaan kun on syytä. olet ihan vtunmoinen häirikkö, enkä ole yksin tämän mielipiteen kanssa. vissiin vaan ainut kuka sen "ääneen sanoo".
...no heeeeiiiii...tää on ketju :)...kaikki me ollaan täällä häiriköitä(y)...


.."...antaa kaikkien kukkien kukkien kukkia vaaaaaaaaaaannnnn....!.."..*hoilottaa kovaa ja korkeelta*


Otatko tummaa suklaata:cautious:...palasen?:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä