Muksu katsoo piirrettyä ja meillä on vähän herkkuja eli Muumikarkkia ja Raffeleita.
Hyvin kummallista ja todellakin tärkeä tietoKummallksta, Iltalehdessä on sama kuvituskuva kahdessa uutisssa. Ajattelin kertoa teillekin tämän tärkeän tiedon
Ää, huomenna aamulla ehtii hyvin.Jos lähtis parin tunnin kuluttua kauppaan, saattas olla pahimmat ruuhkat ohi
Saattaa ollaJos lähtis parin tunnin kuluttua kauppaan, saattas olla pahimmat ruuhkat ohi
En lähe ruttunaaman kans kauppaanÄä, huomenna aamulla ehtii hyvin.
RuttisEn lähe ruttunaaman kans kauppaan
Pelkäätkö, että ruttis saisi pahoja vaikuteita?En lähe ruttunaaman kans kauppaan
Sanoin sitä ruttikseksi. Isänsä sanoi että siitä tulee mieleen sekavat nuoruusviikonloput RuttopuistossaRuttis
Luulen että 22 vuoden tauon jälkeen en suoriudu kauppareissusta vauvan kanssa. Unohdan sen johonkin pakastealtaaseen.Pelkäätkö, että ruttis saisi pahoja vaikuteita?
..lapinlisää liikenteessä*varovaisena*Luulen että 22 vuoden tauon jälkeen en suoriudu kauppareissusta vauvan kanssa. Unohdan sen johonkin pakastealtaaseen.
Mä voin kertoa, että sinä olet mummo ihan parhaasta päästä.Luulen että 22 vuoden tauon jälkeen en suoriudu kauppareissusta vauvan kanssa. Unohdan sen johonkin pakastealtaaseen.
Eli poppia kehiin siis.Ähhh, ei jaksa taas kuunella naapurin likkojen jumputusmusaa,joten laitoin Children Of Bottomia soimaan
Heti kun voitan lotossa mä palkkaan sinut kokiksi.Jotkut sanoneet että juustokeitto olisi ns. epäterveellistä. Pöh, mie tehin siitä terveellisen vaihtoehdon!
Pohja voista, sipulista, maidosta ja kanaliemestä.(ja jauhoja pikkusen)
Mausteiksi mustapippuria ja muskottipähkinää.
Koskenlaskijaa ja paaaljon parmesaania.
Päälle smetanaa, pekonia ja pekonin paistorasvaa päälle.
Koristeeksi persiljaa.
jaa se kerkis jo sinne asti, äsken vasta lopetti täällä.Täällä sataa vettä !
Toivotaan että tulee muuta kuin 4 ja lisänumeroHeti kun voitan lotossa mä palkkaan sinut kokiksi.
..grilli tulille sitten kerran arska tuli esiin ...tai sitten ei*varovaisena*...huomenna ehtii hyvin koko päivän ajan*peukuttaa*jaa se kerkis jo sinne asti, äsken vasta lopetti täällä.
ei tarvii tänään enää grillata, just syön uunissa tehtyä ruokaa. huomenna paremmalla tuurilla sitte grillaamista...grilli tulille sitten kerran arska tuli esiin ...tai sitten ei*varovaisena*...huomenna ehtii hyvin koko päivän ajan*peukuttaa*
Ja - mua ei vesisade haittaa , aattelin nyt tommosenkin tässä ohimennen jettoa *pyörittelee silmiään*
Mulla on Bodomit boikotissa.Eli poppia kehiin siis.
Huomenna on kelit kohdallaan ei tartte tuuria ollenkaanei tarvii tänään enää grillata, just syön uunissa tehtyä ruokaa. huomenna paremmalla tuurilla sitte grillaamista.
Lottovoitolla mä tarkoitan sitä, että losahtaa kunnolla.Toivotaan että tulee muuta kuin 4 ja lisänumero
Its a dealLottovoitolla mä tarkoitan sitä, että losahtaa kunnolla.
Ja ennen kuin kieltäydyt kokin hommasta niin suosittelen lukemaan palkka- ja työehtosopimuksen tarkasti.
Nimittäin kun mä voitan lotossa niin mun kokki on maailman parhaiten palkattu kokki.
Oikein, ei alle 25 vuotiaita tartte kauppaan raahata ja yli 25 vuotiaat menköön iteEn lähe ruttunaaman kans kauppaan