Ei ymmärtänyt...Me muuten haettiin tänään Motonetistä alle kahdensadan kaasugrilli. Toivottavasti pelaa sen reilun vuoden mikä täällä vielä vietetään.
mitään kaasugrillejä. hiilillä sapuskat tehään.Me muuten haettiin tänään Motonetistä alle kahdensadan kaasugrilli. Toivottavasti pelaa sen reilun vuoden mikä täällä vielä vietetään.
Siis sit kun muutetaan, mies muuraa ihan oikean grillin. Toi päätyy kiertoon jos on hengissä.Ei ymmärtänyt...
Meillä tehdään haloilla ja siitä syntyvällä hiilloksella. Hiukka rasittaa odottaa kun on nälkä. Toi helpottaa kummasti elämää kun siinä voi grillailla pitkää kypsyttämistä vaativat ja keittää vaikka potut sivukeittimellä tai paistella pannulla naan-leipiä. Mies saa sit grillata lihat perinteisesti.mitään kaasugrillejä. hiilillä sapuskat tehään.
jäikö se niin vähään koko juominen.Mä muistan illan, kun Päättömän kanssa kiskottiin kolmen litran pönikkä Los molinasia tyhjäksi.
Miten ni poppia? Joko mä ymmärrän popin väärin tai sit toi on sun lempinimi Bodomille,mä yleensä vaan sanon Bodom. Joo kyl soitin Bodomia ja tykkään siitä.Justiinsa sanoit luukuttavasi Children of Bodomia????
Eli poppia
Kai meillä jokunen saunaolut- tai siideri oli lisukkeena. En kyl muista.jäikö se niin vähään koko juominen.
joo, en muista minäkään.En kyl muista.
mulla on savupönttö kaasulla. siel kyl joutuu kinkkua pari päivää pitään.Meillä tehdään haloilla ja siitä syntyvällä hiilloksella. Hiukka rasittaa odottaa kun on nälkä. Toi helpottaa kummasti elämää kun siinä voi grillailla pitkää kypsyttämistä vaativat ja keittää vaikka potut sivukeittimellä tai paistella pannulla naan-leipiä. Mies saa sit grillata lihat perinteisesti.
toivotan onnea sivukeittimen ja pottujen kaaMeillä tehdään haloilla ja siitä syntyvällä hiilloksella. Hiukka rasittaa odottaa kun on nälkä. Toi helpottaa kummasti elämää kun siinä voi grillailla pitkää kypsyttämistä vaativat ja keittää vaikka potut sivukeittimellä tai paistella pannulla naan-leipiä. Mies saa sit grillata lihat perinteisesti.
Kai siinä nyt noin kymmenen pikkupottua kiehuu?toivotan onnea sivukeittimen ja pottujen kaa
tuuli on kyl surma noille keittimille. potut keittiösä ja soosi pidetään lämpösenä sivukeittimellä.Kai siinä nyt noin kymmenen pikkupottua kiehuu?
nyt niitä tikkuja, tulitikut luomien väliin niin pysyy auki.Taitaa jäädä korkkaukset huomiseen,ihan väsy. Silmät ei meinaa auki pysyy.
Ei oo tilutikkuja ja liian väsy et lähtis pihalle ettii. Koittakaa nyt höpistä hirmusesti niin jos ees hetken jaksaa viel.nyt niitä tikkuja, tulitikut luomien väliin niin pysyy auki.
ei oo kaukana kyllä mullakaan tuo nukkumaan meneminen. ihan vielä ei kuitenkaan viittisi mennä.Ei oo tilutikkuja ja liian väsy et lähtis pihalle ettii. Koittakaa nyt höpistä hirmusesti niin jos ees hetken jaksaa viel.
eikö tuo mätänetin rilli yhden suven kestäneMe muuten haettiin tänään Motonetistä alle kahdensadan kaasugrilli. Toivottavasti pelaa sen reilun vuoden mikä täällä vielä vietetään.
Mut aamulla saa nukkua pitkään...tai no en mä nuku varmaan mut ei tarvii nousta niin aikasin kun normistiei oo kaukana kyllä mullakaan tuo nukkumaan meneminen. ihan vielä ei kuitenkaan viittisi mennä.
Siis poppia.Miten ni poppia? Joko mä ymmärrän popin väärin tai sit toi on sun lempinimi Bodomille,mä yleensä vaan sanon Bodom. Joo kyl soitin Bodomia ja tykkään siitä.
jos yli kuuteen tutiin niin ei päivästä paljoa ole jäljellä.Mut aamulla saa nukkua pitkään...tai no en mä nuku varmaan mut ei tarvii nousta niin aikasin kun normisti
se on vaan väkisinmaattava itteensä aamulla.Mut aamulla saa nukkua pitkään...tai no en mä nuku varmaan mut ei tarvii nousta niin aikasin kun normisti
no herään varmaan normi aikaan niinkun aina ja sit pyörin ja nukahan hetkeks.Mitä sitä nyt aamulla nousta aikasin kun on kerta vapaatakin.jos yli kuuteen tutiin niin ei päivästä paljoa ole jäljellä.
Aika karmeetase on vaan väkisinmaattava itteensä aamulla.