Tälläsen ostin,kuva on joku jätti kuva mut oikeesti pullo on pieni.
Ei kiitos tänään joskus voin kuunnella pienenä annoksena.Eli poppia kehiin siis.
ota vaan ihan vapaasti, ei mua oikeesti haittaa.
No tarjoisin lasillisen sullekin mut et sää ota niin en sit tarjoo,kaks lasillista tosta tulee.
meinaaks riipasta pikkarikännit?
Mä ostin jokusen tämmöisen.
meinaaks riipasta pikkarikännit?
Nam,näyttää hyvältä. Ootko maistanu raparperiviiniä,maistuu hyvältä
Jos vähän vaan maistaa.ota vaan ihan vapaasti, ei mua oikeesti haittaa.
En oo.En oo vuoteen juuri mitään alkoa juonu,yhen käden sormilla voi melkeen laskee pikkutölkit jotka juonu joten voi olla että kihahtaa päähän ainakin hetkeksiNam,näyttää hyvältä. Ootko maistanu raparperiviiniä,maistuu hyvältä
No joo,en miekään paljoo ole alkoa juonnutEn oo.En oo vuoteen juuri mitään alkoa juonu,yhen käden sormilla voi melkeen laskee pikkutölkit jotka juonu joten voi olla että kihahtaa päähän ainakin hetkeksi
Iltaa - ja leppoisaa juhannusjuhlaa poikalaan ...hauvalle kansiltaa. pari päivää lepoa, olutta ja käristettyä sapuskaa.
sunnuntaina sit taas töihin.
Kuulosta pelottavalta! Mä en oikein luota noihin lentäviin vempeleisiin.Olin partsilla röökillä.
Ykskaks yllättäen pääni päälle tupsahti helikopteri. Siis sillai matalalentona, että jopa sänkeni liehui tuulessa.
En nähnyt kuka tai mikä oli.
Mut toivottavasti oli jollain asialla koska ton tyyppinen matalalento asuinalueen päällä on ehdottomasti kielletty.
Silti toivoisin, että kyseessä olisi vain lentäjän erehdys.
Jos lento oli sallittu niin sit jossain nurkilla on tapahtunut jotain todella ikävää.
...tai sitten voisko olla kyseessä jonkinlainen harjoitus ?Olin partsilla röökillä.
Ykskaks yllättäen pääni päälle tupsahti helikopteri. Siis sillai matalalentona, että jopa sänkeni liehui tuulessa.
Mut toivottavasti oli jollain asialla koska ton tyyppinen matalalento asuinalueen päällä on ehdottomasti kielletty.
Jos lento oli sallittu niin sit jossain nurkilla on tapahtunut jotain todella ikävää.
Justiinsa sanoit luukuttavasi Children of Bodomia????Ei kiitos tänään joskus voin kuunnella pienenä annoksena.
Hulivilipupteri se on!helikopetterissä on epätasainen ja meluisa kyyti
en suosittele
Mediheli?Olin partsilla röökillä.