Asperger-tapaus palailee kotiin reissusta. Linja-autojen vaihdot sujuivat hienosti. Ja kaikki muukin. Kyllä ton näemmä ilkeää maailmalle päästää eikä tarvitse pelätä että se menisi "lukkoon" vaikka jotain omituista tapahtuisikin.
Mulla on ollut paljon niitä päiviä jolloin tuntuu siltä, että aurinko paistaa. Jos ei paistakaan niin on silti semmoinen "singinintherain"- fiilis. "Where iḿ standing the sun is shining all over the place.Taalla paistaa aina aurinko koska......ma oon taalla
Ja niin tuli paivan huonoin juttu ikina
Oikeesti, taalla rupes just ripsottamaan vetta - senhan sa halusit tietaa
..noooh, sitten pitaa kuules vain ottaa kiinni siita vesisateessa hoilottamis- fiiliksesta . Eli kumpparit jalkaan - suotavaa mutta ei pakollista, tennaritkin kay jos ei oikeesti pelkaa kastumista - ja sadetakki niskaan ja hupsista vaan, loiskimaan !!Mulla on ollut paljon niitä päiviä jolloin tuntuu siltä, että aurinko paistaa. Jos ei paistakaan niin on silti semmoinen "singinintherain"- fiilis. "Where iḿ standing the sun is shining all over the place.
Tikulla silmään joka vanhoja muisteleeet sä viimekskään lähteny.
nyt ei ole edes tulitikkuja tarjolla.Tikulla silmään joka vanhoja muistelee
Mulla on myös varmastikin epäinhimillinen numero niitä päiviä kun räntää tulee vaakatasossa ja maailman ainoa väri on harmaa...noooh, sitten pitaa kuules vain ottaa kiinni siita vesisateessa hoilottamis- fiiliksesta . Eli kumpparit jalkaan - suotavaa mutta ei pakollista,
Kai nyt pihalta jonkunlaisen tikun löytää...nyt ei ole edes tulitikkuja tarjolla.
Harmaa on vain vari , se ei suinkaan tarkoita etta olotilankin pitaa olla harmaa. Mutta jos se sita on, niin - so what. Sitten pitaa vain tehda paatos - etta lilluuko siina harmaudessa vai tekeeko asialle jotakin eli ravistelee sen harmaan pois ja vaihtaa sen vaikka siniseksi ( eli ulos tuulettumaan).Mulla on myös varmastikin epäinhimillinen numero niitä päiviä kun räntää tulee vaakatasossa ja maailman ainoa väri on harmaa.
Niitä päiviä en laske. Enkä tahdo edes muistaa.
Yksi semmoinen päivä jolloin tuntui auringonpaisteelta on se päivä jonka tahdon muistaa.
Sata päivää harmautta ei kiinnosta tippaakaan ja mitä nopeammin sen unohtaa sen parempi.
Oikein . Jestas sentaan - paikkarit on luxusta. Silloin pitaa urvahtaa unille, kun silta tuntuuHeräsin ny taas päikkäreiltä
...eli siella sitten rillataan oikein tuplana - varia saa seka isanta ite etta sapuskatäällä höytii jo savua savustushärvelin kannen raosta
mollukka kiiltelee sen teräksisestä kyljestä
minä en oo niin pöljä että polttasin nahkani auringossa...eli siella sitten rillataan oikein tuplana - varia saa seka isanta ite etta sapuska
...mutta tarttuu se puolihuolimattomasti kuitenkin ...eika sita kukaan nyt kartsaamaan suosittelekaan - niin omaa kuin sapuskankaan pintaaminä en oo niin pöljä että polttasin nahkani auringossa
istuksin tietenni varjossa
Kai nyt pihalta jonkunlaisen tikun löytää...
Mulle tulee aina tästä mieleen Kellopeliappelsiini-versioMulla on ollut paljon niitä päiviä jolloin tuntuu siltä, että aurinko paistaa. Jos ei paistakaan niin on silti semmoinen "singinintherain"- fiilis. "Where iḿ standing the sun is shining all over the place.