The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sinä et ole keski- ikäinen mies kuten minä.

Et ole koskaan ollut semmoinen joka kelpaa kaikkeen paitsi parisuhteeseen.
Kukapa omasta mielestä mihkään kelpaisi.. Minäki kelpaan tämmöseksi osa-aikavaimoksi enkä usko hetkeäkään että oisin enää naimisissa jos ukkokulta tekisi ma-pe 8-16 ja notkuisi kaiket illat ja viikonloput jaloissa pyörimässä
 
Kukapa omasta mielestä mihkään kelpaisi.. Minäki kelpaan tämmöseksi osa-aikavaimoksi enkä usko hetkeäkään että oisin enää naimisissa jos ukkokulta tekisi ma-pe 8-16 ja notkuisi kaiket illat ja viikonloput jaloissa pyörimässä
Hyvin harvasta rouvasta (puolisosta) on tommoiseen.

Siis siihen, että se työ vie puolisoa ympäri maailmaa.

Mä voin kertoa "hunpansoittajan" ajatukset.
1. "Saako täältä mistään ruokaa"
2. "Koska täältä pääsee kotiin"?
 
Hyvää huomenta!

Mä heräsin aikasin jotta ehdin ruokaostoksille ennen ruuhkia. Juhannusruoat tuelvat olemaan kiinalais-korealais-sävytteisiä paitsi että lounaaksi on ihan pakko saada supisuomalaista kesäkeittoa uusista potuista, porkkanoista, herneistä, kukkakaalista ja löökinvarsista.

Nii ja juhannuspäivänä sit holjaan oloon potui ja sillii.
 
Huomenta,väsyttää ja koskee päähän :(
Sai nukuttua vasta neljän jälkeen.

Kohta pitäis lähtee töihinkin.
 
tsuferaffi
Ettepä uso ko en uso minäkään. Ison kirkon kouluun reilut 800 hakijaa, 40 saa opiskelupaikan ja raffinen on varasijalla 12 :alien: Ihan hitoksiin paljon paremmin mitä ajattelin. Eli ei herunut sieltä paikkaa, mutta oon ihan huisin ylpeä itestäni. Heinäkuun ekana päivänä selviää miten Turkkusen kanssa käy.
Mutta mun mielestä pääsykokeet itessään on ollu niin mahtava kokemus, nykysessä sijainnissa ei ole kertakaikkiaan mitään :love: valittamista, niin enpä usko elämän kaatuvan, vaikka tänä vuonna ei opiskelupaikkaa heruisikaan. Life's good atm.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä