The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mut en mä yksin uskalla missän mökillä olla yötä:oops:
Pitäiskö mun perustaa semmoinen yksinäisen naisen turvapalvelu?

Kun mä en mieheksi kumminkaan kenellekään kelpaa.

Tosielämän naarasotusten mielipiteitä ovat mm. että olen perhanan hyvä mörönkarkoitin (oikeisiin tai kuviteltuihin mörköihin). Sen lisäksi kainalossani on kuulemma kiva kattoa leffaa.

Mutta omaksi kotimöröksi on etsitty semmoisiakin joiden karkoittamiseen on tarvittu apuani.
 
Pitäiskö mun perustaa semmoinen yksinäisen naisen turvapalvelu?

Kun mä en mieheksi kumminkaan kenellekään kelpaa.

Tosielämän naarasotusten mielipiteitä ovat mm. että olen perhanan hyvä mörönkarkoitin (oikeisiin tai kuviteltuihin mörköihin). Sen lisäksi kainalossani on kuulemma kiva kattoa leffaa.

Mutta omaksi kotimöröksi on etsitty semmoisiakin joiden karkoittamiseen on tarvittu apuani.
...mun korvat ja silmat kertoo etta tassa nyt jalleen hopistaan omia :)

..."..kun ma en mieheksi kumminkaan plapla plala plaa..."...

Sehan on susta kiinni :). Mita haluut. Etta jos Pepin meinaat haluta, niin tiiat mita tehda :).

Jokaisessa paivassa on kato sita NykasMattia :) - fifty sixty tsaanssii ja laiffii (y)
 
töllöttimestä tulee taas pelkkiä uusintoja. :mad:
harmi ettei ole enää perinteistä tv lupamaksua, vois kuitata sen kirjottamalla alle että uusinta viime vuodelta.
Just surffailin kaikki näkyvät kanavat läpi ja ajattelin samaa et ei mitään tuu paitsi uusinnan uusintoja. Joten suljin koko töllön.
Mie en ennään oikeastaan kato laisinkaan telkkaria. Maksukanavia ois melko turha hommata jos ei kato. Lapset viihtyy ihan tarpeeksi hyvin telkun ääressä ilman 24/7 cartoon kanaviakin.
Joskus tietenkin mutta tosi harvoin. F1:set katson streamilla netistä tai toosi harvoin pääsen katsomaan jonnekkin sporttibaariin. Voisin hommata semmosen kanavan jossa maksan vain F1 kisoista.

Muoks. jääkiekon MM-skabat viimeksi olen kattonut, ne tullee aina vahattua kyllä. Ei kaikkia mutasarjapelejä mut tasokkaat.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä