Mut en mä yksin uskalla missän mökillä olla yötä
et oo tosissas. siellä nyt ei varmasti kukaan häiritse varsinkaan yöllä.
Mut en mä yksin uskalla missän mökillä olla yötä
joko sille selvis että on ulosmittaamassa kaupungin asuntoa.No ei tämäkään sentään vielä ollut asian eteen mitenkään toiminut, päätti vain soittaa ja ilmoittaa miehelle että kämppä lähtee nyt.
Oivoi, on silläkin tädillä ollut huono päivä.
No ei varmaan niin. Saat tulla vartiointi tehtäviin oven pieleen
et oo tosissas. siellä nyt ei varmasti kukaan häiritse varsinkaan yöllä.
jaa että mua ei lasketa niihin metsän öisiin mörköihin.No ei varmaan niin. Saat tulla vartiointi tehtäviin oven pieleen
Selvisi, juu.joko sille selvis että on ulosmittaamassa kaupungin asuntoa.
Pitäiskö mun perustaa semmoinen yksinäisen naisen turvapalvelu?Mut en mä yksin uskalla missän mökillä olla yötä
Et sä oo pelottava mörkö vaikka luulet niin.jaa että mua ei lasketa niihin metsän öisiin mörköihin.
Saanks mä tulla teijän kaaToi epekin linkittämä mökki on upea! Jotenkin tuntuu, että sinne me miehen kanssa vielä päädytään.
Ei ollut kyllä mainos, jonkun random mökin hain googlesta. Mie voisin ittekki mennä tommoselle mökilleToi epekin linkittämä mökki on upea! Jotenkin tuntuu, että sinne me miehen kanssa vielä päädytään.
...mun korvat ja silmat kertoo etta tassa nyt jalleen hopistaan omiaPitäiskö mun perustaa semmoinen yksinäisen naisen turvapalvelu?
Kun mä en mieheksi kumminkaan kenellekään kelpaa.
Tosielämän naarasotusten mielipiteitä ovat mm. että olen perhanan hyvä mörönkarkoitin (oikeisiin tai kuviteltuihin mörköihin). Sen lisäksi kainalossani on kuulemma kiva kattoa leffaa.
Mutta omaksi kotimöröksi on etsitty semmoisiakin joiden karkoittamiseen on tarvittu apuani.
no hyvä jos kaikki ei niin kuvittele.Et sä oo pelottava mörkö vaikka luulet niin.
Just surffailin kaikki näkyvät kanavat läpi ja ajattelin samaa et ei mitään tuu paitsi uusinnan uusintoja. Joten suljin koko töllön.töllöttimestä tulee taas pelkkiä uusintoja.
harmi ettei ole enää perinteistä tv lupamaksua, vois kuitata sen kirjottamalla alle että uusinta viime vuodelta.
töllöttimestä tulee taas pelkkiä uusintoja.
harmi ettei ole enää perinteistä tv lupamaksua, vois kuitata sen kirjottamalla alle että uusinta viime vuodelta.
Mie en ennään oikeastaan kato laisinkaan telkkaria. Maksukanavia ois melko turha hommata jos ei kato. Lapset viihtyy ihan tarpeeksi hyvin telkun ääressä ilman 24/7 cartoon kanaviakin.Just surffailin kaikki näkyvät kanavat läpi ja ajattelin samaa et ei mitään tuu paitsi uusinnan uusintoja. Joten suljin koko töllön.
Awwwwww - toi kuulostaa supermahtavalta !!
Ostin duunikaverilta pinnasängyn. Ja syöttötuolin. Ja sitterin. Ja kylpyammeen.
Teen ruttunaamalle oman huoneen. Ja vien sinne vuodesohvan jossa nukun itte.