The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Taalla paistaa aina aurinko koska......ma oon taalla :D

Ja niin tuli paivan huonoin juttu ikina :D:D:barefoot:

Oikeesti, taalla rupes just ripsottamaan vetta - senhan sa halusit tietaa :)
Mulla on ollut paljon niitä päiviä jolloin tuntuu siltä, että aurinko paistaa. Jos ei paistakaan niin on silti semmoinen "singinintherain"- fiilis. "Where iḿ standing the sun is shining all over the place.

 
Mulla on ollut paljon niitä päiviä jolloin tuntuu siltä, että aurinko paistaa. Jos ei paistakaan niin on silti semmoinen "singinintherain"- fiilis. "Where iḿ standing the sun is shining all over the place.

..noooh, sitten pitaa kuules vain ottaa kiinni siita vesisateessa hoilottamis- fiiliksesta :). Eli kumpparit jalkaan - suotavaa mutta ei pakollista, tennaritkin kay jos ei oikeesti pelkaa kastumista:cautious: - ja sadetakki niskaan ja hupsista vaan, loiskimaan :)!!

Joo, oon poloja tapaus mutta ma vain satun tykkaamaan myos sateesta ja vallankin latakoista :D...luulis etta oman suuren annostukseni olisin siita hommasta saanut, mutta naemma puutostila jatkuu yha eika parannusta ole havaittavissa:alien:...mutta toi on hauskaa(y). Ei voi mutruhuuleilla kovinkaan kauaa :)...

Ja eika siina synkistelyssakaan ja harmaitten pilvien alla laahustamisessa mitaan vikaa ole. Sekin kuuluu kuvioihin, ei voi olla koko ajan auringonporotusta mutta - se harmauskin menee ohi :). Tulee semmonen puolipilvinen paiva ja sekin on kiva paiva :)
 
Niin, ja hei - hengissa ollaan :)!

Kylla, vakea oli paljon. Reinoa en meinannut saada niin minnekaan angetyksi, kaupan takapihan puolelta loytyi sitten paikkaa ratsu reippaalle. Ja heti sisaantullessa tuli WOOOWWW- ilmio pain naamataulua - kassajonot kilometrin mittaiset ja ihmisia huokailemassa ja virnuilemassa ja kiiruhtamassa jajajajaja...sekaan!!

Hyvissa tunnelmissa siella tuli seikkailtua. Ja hankittu nyt on ne tarpeet, mitka oon ymmartanyt lapusta lukea ja muuten vaan nappasta mukaan. Loput saa tasan tarkkaan siella olla, en mene. En. Mene. Usko pois.(y)

Nyt.
Oleilua. Eli ei niin mitn ohjelmaa....viela:alien::D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
..noooh, sitten pitaa kuules vain ottaa kiinni siita vesisateessa hoilottamis- fiiliksesta :). Eli kumpparit jalkaan - suotavaa mutta ei pakollista,
Mulla on myös varmastikin epäinhimillinen numero niitä päiviä kun räntää tulee vaakatasossa ja maailman ainoa väri on harmaa.

Niitä päiviä en laske. Enkä tahdo edes muistaa.

Yksi semmoinen päivä jolloin tuntui auringonpaisteelta on se päivä jonka tahdon muistaa.
Sata päivää harmautta ei kiinnosta tippaakaan ja mitä nopeammin sen unohtaa sen parempi.
 
Mulla on myös varmastikin epäinhimillinen numero niitä päiviä kun räntää tulee vaakatasossa ja maailman ainoa väri on harmaa.

Niitä päiviä en laske. Enkä tahdo edes muistaa.

Yksi semmoinen päivä jolloin tuntui auringonpaisteelta on se päivä jonka tahdon muistaa.
Sata päivää harmautta ei kiinnosta tippaakaan ja mitä nopeammin sen unohtaa sen parempi.
Harmaa on vain vari :), se ei suinkaan tarkoita etta olotilankin pitaa olla harmaa. Mutta jos se sita on, niin - so what. Sitten pitaa vain tehda paatos - etta lilluuko siina harmaudessa vai tekeeko asialle jotakin eli ravistelee sen harmaan pois ja vaihtaa sen vaikka siniseksi ( eli ulos tuulettumaan).

Mutta tosta auringonpaisteisesta paivasta pitas sun pitaa kiinni enempi, ottaa se vakeva hieno muistikuva esiin ja suunnata ajatuksia ja tekemisia sita leppoisaa oloa kohti (oletan etta olo oli silloin hyva ja leppoisa ja rauhallinen ja...):)

Mutta - naa on taas meikalaisen haroilyja :). Sa tiiat ite mika juttu sulle toimii silloin, kun tokkii ja puuduttaa ja meinaa menna synkistelyksi. Ma vain tassa....no, hopotan :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä