The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Luulen että 22 vuoden tauon jälkeen en suoriudu kauppareissusta vauvan kanssa. Unohdan sen johonkin pakastealtaaseen.
..lapinlisää liikenteessä*varovaisena*

Mä sielujeni silmin näen tilanteen kun oot ruttunaaman kans kaupassa ja nautit tilanteesta huomioineen, kun sulle tullaan ihastelemaan, että..."...onpa teillä suloinen vauva...kuinka mones?"*pyörittelee silmiään*


...*tarkemmin ajateltuna laitankin noi juoksukengät jalkaan...*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Luulen että 22 vuoden tauon jälkeen en suoriudu kauppareissusta vauvan kanssa. Unohdan sen johonkin pakastealtaaseen.
Mä voin kertoa, että sinä olet mummo ihan parhaasta päästä.

Tule kertomaan sit KUN olet unohtanut ruttunaaman pakastealtaaseen.
Mä väitän, että kaltaisesi mummo on sitä sorttia, että jos ruttunaama on sekunninkin poissa silmistäsi niin sinä hälytät lähimmät ydinaseet paikalle.

Tiedän olevani oikeassa.
 
Jotkut sanoneet että juustokeitto olisi ns. epäterveellistä. Pöh, mie tehin siitä terveellisen vaihtoehdon!

Pohja voista, sipulista, maidosta ja kanaliemestä.(ja jauhoja pikkusen)
Mausteiksi mustapippuria ja muskottipähkinää.
Koskenlaskijaa ja paaaljon parmesaania.
Päälle smetanaa, pekonia ja pekonin paistorasvaa päälle.
Koristeeksi persiljaa.
(y)
 
Jotkut sanoneet että juustokeitto olisi ns. epäterveellistä. Pöh, mie tehin siitä terveellisen vaihtoehdon!

Pohja voista, sipulista, maidosta ja kanaliemestä.(ja jauhoja pikkusen)
Mausteiksi mustapippuria ja muskottipähkinää.
Koskenlaskijaa ja paaaljon parmesaania.
Päälle smetanaa, pekonia ja pekonin paistorasvaa päälle.
Koristeeksi persiljaa.
(y)
Heti kun voitan lotossa mä palkkaan sinut kokiksi.
 
..grilli tulille sitten kerran arska tuli esiin :)...tai sitten ei*varovaisena*...huomenna ehtii hyvin koko päivän ajan*peukuttaa*

Ja - mua ei vesisade haittaa :), aattelin nyt tommosenkin tässä ohimennen jettoa *pyörittelee silmiään* :D
ei tarvii tänään enää grillata, just syön uunissa tehtyä ruokaa. huomenna paremmalla tuurilla sitte grillaamista. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä