sadetakki päälle ja toiminta voi jatkuaHö. Piti lenkille ja kun sain tossut jalkaan, alkoi sataa.
Eeee. Luulevat vielä että mulla on joku hätä jos tuolla huomionkeltainen takki päällän juoksen.sadetakki päälle ja toiminta voi jatkua
Ihan persiistä moinen tihutus. Mulla on mattokin kuivumassa!piti grillata, mutta ei viitti tuolla sateella.
Luulkoon saatanatEeee. Luulevat vielä että mulla on joku hätä jos tuolla huomionkeltainen takki päällän juoksen.
tarkotit varmaan että kastumassa.Ihan persiistä moinen tihutus. Mulla on mattokin kuivumassa!
tai sitte ne luulee että taas toi Roosa on niin päissään ettei voi ajaa VolvollaanEeee. Luulevat vielä että mulla on joku hätä jos tuolla huomionkeltainen takki päällän juoksen.
hikinen perse se haisoo haisooMainio lenkki! Cooper-matka parani neljälläkymmenellä metrillä. Ja kotiinpäin tallustin kaatosateessa, ei oo tottavie tarvis vaivautua saunalle pesulle. Ähä!
No kyl mä nyt sen pesin vessassa. Pöhkö!hikinen perse se haisoo haisoo
meillä paistaa just nyt ihan liikaakin, mut et sie meidän kans viihtyis kuitenkaanmissäpäin suomea paistaa aurinko, lähden sinne päin aika helpolla.
...eli siella oli karmeeta aamukahvirapellyssormea liikenteessa. No hyva ettei sitten sen kurjempaa, ma jo ehdin ajattelemaan vaikka ja mita poishuonoa...onnekseni aivan turhaanVoi ei, painoin väärää nappia. Tämä piti laittaa,sori
Taalla paistaa aina aurinko koska......ma oon taallamissäpäin suomea paistaa aurinko, lähden sinne päin aika helpolla.
Yöllä onkin aika rauhallista. Vastarannalla saattaa metsä punertaa, mutta aina ei näy se aurinko just yöllä. Miksi pitäisikään?missäpäin suomea paistaa aurinko, lähden sinne päin aika helpolla.
Kiitos samoin sinulle, tunnelmallista ja aurinkoista juhannusta sinnekinYöllä onkin aika rauhallista. Vastarannalla saattaa metsä punertaa, mutta aina ei näy se aurinko just yöllä. Miksi pitäisikään?
Hyvää juhannusta kaikille
Kiitos, samoin sinne! Tiedän, miltä tuntuu;-)Kiitos samoin sinulle, tunnelmallista ja aurinkoista juhannusta sinnekin
Otat mut sitte mukaan, nih.missäpäin suomea paistaa aurinko, lähden sinne päin aika helpolla.
et sä viimekskään lähteny.Otat mut sitte mukaan, nih.