Unikuvia tinkulaan ja mukavaa torstaitaJosko sitä rupeis tutimaan. Öitä
Ruttunaama tulee juhannuksena yökylään, pitäähän puitteet olla kohdillaan!Awwwwww - toi kuulostaa supermahtavalta !!
Siella ollaan sitten ihanasti hoperoidytty mummouteen...ja niin todella pitaakin. Ruttunaama on onnennuppu
Sinä et ole keski- ikäinen mies kuten minä....mun korvat ja silmat kertoo etta tassa nyt jalleen hopistaan omia
Hopoti hopoti...se on sussa itessas. Se kelpaaminen. Se etta sa kelpuutat ittes itellesi on yksi askel. Se etta aukaset silmas muille ja maailmalle on toinen.Sinä et ole keski- ikäinen mies kuten minä.
Et ole koskaan ollut semmoinen joka kelpaa kaikkeen paitsi parisuhteeseen.
Kukapa omasta mielestä mihkään kelpaisi.. Minäki kelpaan tämmöseksi osa-aikavaimoksi enkä usko hetkeäkään että oisin enää naimisissa jos ukkokulta tekisi ma-pe 8-16 ja notkuisi kaiket illat ja viikonloput jaloissa pyörimässäSinä et ole keski- ikäinen mies kuten minä.
Et ole koskaan ollut semmoinen joka kelpaa kaikkeen paitsi parisuhteeseen.
Kauniita unia!..ja ma pistan paivalla pisteen tahan.
Nuku hyvin, nae kauniita unikuvia. Hyvvee yota *pus*
..sais hiukan tuulla maassakin
Hyvin harvasta rouvasta (puolisosta) on tommoiseen.Kukapa omasta mielestä mihkään kelpaisi.. Minäki kelpaan tämmöseksi osa-aikavaimoksi enkä usko hetkeäkään että oisin enää naimisissa jos ukkokulta tekisi ma-pe 8-16 ja notkuisi kaiket illat ja viikonloput jaloissa pyörimässä
Huomenta...mikä hätänä...tai eihän ole mitään*huolestuu tuosta kyynelten määrästä ja halaa*Huomenta
Voi ei, painoin väärää nappia. Tämä piti laittaa,soriHuomenta...mikä hätänä...tai eihän ole mitään*huolestuu tuosta kyynelten määrästä ja halaa*
Eikö Pepsi ollut hyvää? Vai mikä hätänä?päivää.