Heippa,
Joku kyseli progynovasta, mulla on se käytössä. Aiheuttaa ainakin mulla päänsärkyä ja huonovointisuutta, josta mainitsin lääkärille, joka ei edes olkaa kohauttanu. Ja tissit tulee siitä tai sitten progynova+luge yhdistelmästä, koska lugeista mulla ei koskaa oo tullu tissikipuu.
Aattelin että alotan nyt ne kortisonit viikkoa ennen siirtoa ja sen 10mg päivässä. Mulla on siis kanssa ollut niveltulehduksia, johon sitä kortisonia oon saanu. En usko että siitä voi haittaakaa olla, onhan näitä tuloksettomia siirtoja kertyny jo vajaa 10.
Julkisella meilläkään ei oo mitää muutettu, aina vaan saman kaavan mukaan. Tosin nyt ollaan tehty yks siirto lääkkeelliseen samoin tämä uusi mihin nyt ootan ultra- aikaa, mutta sekin vain siksi että vaadin sitä koska 4kk meni hukkaa koska mulla säännöllinen kierto ja siirto ois menny aina viikonlopulle.
Tänää on ollu jotenkin ihan tosi inhottava ja vaikea päivä, fb laulaa äitienpäivä onnitteluita, jotka saa mun verenpaineen nousemaa.. ja jotenki se tuntuu väärältä, koska onhan niillä ihmisillä oikeus olla äiti tai onnitella omia äitejään..herää vaan kysymys että miksi mä en voi olla äiti!?!