Heippa kaikki!
Pahoittelut katoamistempusta, oltiin pitkä viikonloppu matkoilla ja sen jälkeen olikin niin karmiva työkuorma että olen eilen ja tänään ehtinyt hädintuskin syödä ja nukkua töiden lisäksi.
Ihan ensin maailman suurimmat halaukset
Bridgelle, ihan hirveää
Yrittäjä J voi kurjuus
jenifer apua mikä tilanne, voi kumpa menisi kaikesta huolimatta hyvin
love- Mulla näkyi kp11 vain 10mm folleja, ei yhtään johtofollia ja ohkanen limis. Gyne ilmoitti että ainakin viikko menee ovikseen jos tulee ollenkaan. No, pärähti ihan reipas plussa kp14 tikkuun, vaikka vielä edellisenä päivänä ei näkynyt paljon mitään. Mulle tehtiin siis nyt tässä kierrossa vielä inssi kp15, jolloin ei näkynyt enää mitään, vain harmaa alue jonka lääkäri arveli olevan vastapuhjennut rakkula. Että sellainen ninjamunis
tällä kertaa.
Eipä silti varmaan paljoo toivoa oo pyhpah. Hyvä uutinen oli että miehen näyte oli peräti viisi kertaa parempi kuin aiempi, viimeksi oli vain 0,24milj hengissä pesun jälkeen, nyt 1,28milj. Edelleen kaksi miljoonaa pitäisi olla vähintään että olisi edes se perus 10-15% mahis, mutta parempaan suuntaan ehkä menossa. Mies on suostunut käymään myös akupunktiossa ja litkimään kammottavia kiinalaisia yrttilitkuja
Ankkalinnalle tarrasukkia!
Mulla lyhyen vs. pitkän kaavan suhteen edelleen tilanne hieman auki. Kun oltiin inssissä, kysyin lääkäriltä vielä pitkästä kaavasta että mites kun mulla on toi diagnosoitu menkkoihin liittyvä migreeni niin miten sen suihkeen kanssa. Tämä lääkäri sitten sanoi että ehkä se lyhyt kaava olisi siinä tapauksessa parempi. Olen meinannut tulla aivan hulluksi asian kanssa ja olen soitellut klinikalle niin paljon että varmaan pistävät mut kohta johonkin mustalle listalle.. Tuntui aina vaan etten saa kunnon vastauksia, kunnes tänään sain viimein ihanan hoitajan langanpäähän. Hän jaksoi selostaa juurta jaksain pitkän ja lyhyen kaavan erot suihkeineen ja jarrupiikkeineen. Hän sanoi että näkee mun tiedoista että kumpikin hoitomuoto sopii mulle, eikä he koskaan antais mulle lyhyttä edes vaihtoehdoksi jos se ei mulle sopisi tai he ajattelis että sillä tulee huonot tulokset. Että heidän ensisijaisena tavoitteena on saada mut raskaaksi. Oma lääkäri meilasi jo että lyhyt kaava on ok, voidaan mennä sillä, mutta sain vielä huomiseen miettimisaikaa. Ei kuulemma haittaa jos aloittaisi suihkeet päivää myöhemmin. Ehkä unen aikana tulee jotenkin selkeys tähän asiaan. Tietysti vielä elättelen sitä minimaalista toivetta että inssi olisi jollain ihmeen kaupalla toiminutkin.
mishala meillä on siis Jan H. omalääkärinä, ei tunnu oikein jaksavan kovin hyvin selostaa asioita.