Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Anteeksi jo etukäteen,tulee hyvin omanapainen kysymys. Mut missä mun menkat!?! Viimeiset 4 kiertoa ollut kierrot 25päivää. Yleensä 25-28. Ja oikein kuin oppikirjasta. Ovis on 2 viikkoa ennen menkkoja jne...Kaikki oikein kellontarkasti. Nyt on kp 29,eikä näy ei kuulu. Selän takia olen joutunut syömään Pronaxeni,voisiko johtua siitä. Ovista yritin bongailla mutta en saanut ja sitten loppuivat tikut. Raskaaksikaan en tästä kierrosta ole voinut tulla,jos ei sitten pyhästä hengestä,hiljaista ollut siis sillä rintamalla.
Alkaako ne nyt sitten,vaihdevuodet?!? Eih,ei ei ei!!
Kiitti Piinamiina ja Lallastiina! Eipä taida olla muita oireita. Kyllä on niin rasittavia taas nämä viimeiset piinapäivät, vaikka en yhtään usko, että olis tärpännyt.
Hyvä kun sait hyviä uutisia Piinamiina.Puhuitteko lääkärin kanssa, että mitä nyt jatkossa? Koska teillä alkaa ne ivf-hoidot? Onko jo tietoa?
Lallastiinalle peukkuja huomiselle gynekäynnille. Hyvään aikaan oot menossa, kun on ovis käsillä.![]()
Kerro sit ku oot varmistustestin tehny!Pidetään peukkuja Piinamiina, eihän sitä tiedä vaikka voisi luomustikin tärpätä, eihän se mahdotonta ole.
Mulla oli yöllä alkanut tuhruvuoto.Lutinuksista huolimatta aika alkaisin alkoi taas.
Tänään oli pp12. Teen vielä varmistustestin kyllä. Nyt siis alkoi taukokierto hoidoista ja seuraavassa sitten ensimmäinen ivf.
Menkathan alkoi heti kun ehdin tänne kirjoittamaan jotain taikaa siis.Iitukka, joko selvisi?