The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Elämä on tällaista. Aina ei voi olla jatkuvaa orgasmiakaan. Arvo Ylppö sanoi aikoinaan, että kiireellisetkin asiat muuttuvat kiirettömiksi kun niihin ei koske (tarkoitti kiireellisiä kirjeitä pöydällään). Mielestäni sama toimii nykyisin myös moneen ahdistuksen aiheuttajaan: antaa olla, kyllä asiat siitä lutviintuvat ajan kanssa.

Kaikke hyvää.
Voikun oliskin.... :rolleyes:
 
No niinpä, kunpa olisikin :)

Taisi olla Bonobot, jotka ratkoo yhteisönsä ongelmat naimalla? Ehkä meidän pitäis ottaa oppia lajitovereiltamme?
Joo, bonobot ne vaan nussii menemään huoletta, ihan sama kenen/keiden kanssa.

Vois kai sitä itekin ratkoa ongelmia tolleen. "Ajoit sit mun kissan yli!!!!" "Ai, sori, nussitaanko?"
 
Joo, bonobot ne vaan nussii menemään huoletta, ihan sama kenen/keiden kanssa.

Vois kai sitä itekin ratkoa ongelmia tolleen. "Ajoit sit mun kissan yli!!!!" "Ai, sori, nussitaanko?"
Hahhah ... joo, olis aika koomista. Mutta oikeasti, sosiobiologisessa mielessä, ns. "vulgääribiologiassa", meidän agonistinen käytös on kehittynyt minun mielestäni väärään suuntaan: jos olisimme tasavertaisimpia ja ratkoisimme ongelmamme vaikka seksillä, niin yhteisökin siitä hyötyisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Pitää hieman selvää tuota vulgääribiologiaa:

"ihmisen aggressiivisuus ja itsekkyys on seuraus olemassaolon taistelusta (”vulgaarisosiobiologia”)"

Eli oikeastaan jos mietimme miksi jotkut ihmiset ovat itsekkäitä tai agressiivisia, taustalla on sosiobiologiset tekijät. Tästä syystä korostan, että on hyvä ymmärtää "kusipäiden" motiivit, jotta ymmärtää, mikä ihmisellä oikeasti on syy vaikkapa haukkumiseen.

En tiedä oliko tämä nyt liian korkealentoista, mutta tiedättepähän ajatusmallini.
 
Olipas sittenkin yllättävän hyvä koulupäivä, ja päivä muutenkin. Sain sumplittua kursseille osallistumiset hyvälle mallille ja uskoisin selviäväni kahdesta päällekkäisestä kurssista, koska opettajat on kivoja ja jeesaa vähän (eli saan päällekkäisten oppituntien materiaalit aina viim. seuraavana päivänä). Toistaiseks kaikki kurssit vaikutti vielä sisällöllisestikin mielenkiintoisilta, erityisesti uskonto.
Mun päivä piristy erityisesti siinä kohtaa, ko opettaja mainitsi tarkistaneensa mun historian kokeen eilen ja uhkaili vähän, et sekä kokeen että kurssin arvosanat on odotettavissa ihan mukaviksi.

Päivän kohokohta oli kuitenki ko hain lapsen tarhasta, ja se näytti mulle askartelujuttunsa: "Äiti, minä tein sulle tämmöiset koska minä rakastan sinua!" :love::love::love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala

Maggie Reillyn "Everytime we touch" lisäksi tämä vanha Mike Oldfieldin kappale toimii hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja famipala
katos vaan, teinipirjokin hereillä. :ROFLMAO:
Mää oon ollu täs koneen ääressä varmaan kymmenestä asti jo, mut söin, avauduin facebookissa ja unehduin chattailemaan whatsappiin niin meni vähän aikaa päästä kommentoimaan. Ja tokihan mun piti eka päästä kärryille mitä te ootte lörpötelly, hitto kymmenen sivua sen ainoon kerran ko mää en roiku täällä. Ei tuu ikinä niin paljon ko mää oon :eek::eek:

Taidan muuten vaihtaa nimeni teinipirjoks, se olis aika kiva.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä