Voikun oliskin....Elämä on tällaista. Aina ei voi olla jatkuvaa orgasmiakaan. Arvo Ylppö sanoi aikoinaan, että kiireellisetkin asiat muuttuvat kiirettömiksi kun niihin ei koske (tarkoitti kiireellisiä kirjeitä pöydällään). Mielestäni sama toimii nykyisin myös moneen ahdistuksen aiheuttajaan: antaa olla, kyllä asiat siitä lutviintuvat ajan kanssa.
Kaikke hyvää.
Mikäs mömmöä pännii?
Oliskohan oikeesti kivaaVoikun oliskin....
No niinpä, kunpa olisikinVoikun oliskin....
Joo, bonobot ne vaan nussii menemään huoletta, ihan sama kenen/keiden kanssa.No niinpä, kunpa olisikin
Taisi olla Bonobot, jotka ratkoo yhteisönsä ongelmat naimalla? Ehkä meidän pitäis ottaa oppia lajitovereiltamme?
Luultavasti ei olis . Sittenhän siitä katois se kaikki hohto, jos koko ajan ois orkku päällä.Oliskohan oikeesti kivaa
Tuosta nyt oikein selvää saanut mut Horacen runo kun allekirjoitus on siittä runosta.Scio, quod summa ratione non forum, sed nescio quo sentimus, ubi plures intelligentes quis agnoscat quae scribo.
Hahhah ... joo, olis aika koomista. Mutta oikeasti, sosiobiologisessa mielessä, ns. "vulgääribiologiassa", meidän agonistinen käytös on kehittynyt minun mielestäni väärään suuntaan: jos olisimme tasavertaisimpia ja ratkoisimme ongelmamme vaikka seksillä, niin yhteisökin siitä hyötyisi.Joo, bonobot ne vaan nussii menemään huoletta, ihan sama kenen/keiden kanssa.
Vois kai sitä itekin ratkoa ongelmia tolleen. "Ajoit sit mun kissan yli!!!!" "Ai, sori, nussitaanko?"
Tai alla.Luultavasti ei olis . Sittenhän siitä katois se kaikki hohto, jos koko ajan ois orkku päällä.
NiinpäLuultavasti ei olis . Sittenhän siitä katois se kaikki hohto, jos koko ajan ois orkku päällä.
Enya on kyllä mahtava. Hänen lisäkseen pidän naisista, jotka kykenevät 5 oktaavin äänialaan, kuten Celine Dion, Mariah Carey jne.
Musiikki on monesti hyvää "terapiaa".
Voi vaan kuunnella ja unohtaa kaiken muun.
Tai sitten kuunnella muuten vaan.
Mää oon ollu täs koneen ääressä varmaan kymmenestä asti jo, mut söin, avauduin facebookissa ja unehduin chattailemaan whatsappiin niin meni vähän aikaa päästä kommentoimaan. Ja tokihan mun piti eka päästä kärryille mitä te ootte lörpötelly, hitto kymmenen sivua sen ainoon kerran ko mää en roiku täällä. Ei tuu ikinä niin paljon ko mää oonkatos vaan, teinipirjokin hereillä.
Satasella samaa mitä noi on vetäny.Jätkät rupes puhumaan kielillä. Taitaa olla hyvät mömmöt ja brenkut
Ei nyt ihan tuollaista kuitenkaan