Pillerismi on ajan uskonto.Eikä konkaritkaan ilman mömmöjä
Mä syön yleensä Pirkka Reilun kaupan 55%.Mitä suklaata te syötte? Minä suosin mahdollollisimman tummaa. Belgiassa ollessani tutustuin praliineihin mutta ne eivät sovi laktoosi-intolerantikolle. Jenkeistä olen ostanut näitä ... makuun kun tottuu, niin ei halua maitosuklaaseen koskea.
Fazerin punasta, mutta musta tuntuu et se on jotenkin erilaista kuin ennen... ei maistu enää niin hyvin.Mitä suklaata te syötte? Minä suosin mahdollollisimman tummaa. Belgiassa ollessani tutustuin praliineihin mutta ne eivät sovi laktoosi-intolerantikolle. Jenkeistä olen ostanut näitä ... makuun kun tottuu, niin ei halua maitosuklaaseen koskea.
ÖhPillerismi on ajan uskonto.
Naisille suklaa on hermolääkettä. Toisin sanoen, jos suklaa ei maistu, ei sinua vituta tarpeeksi.Mä kyllä varmaan teen kuolemaa tai jotain, kun vaan kolme riviä uppos... Ja muutenkin oon ihan outo. Ensin ajattelin et suklaa on paras herkku. Sit olin vähän pettyny kun ostin suklaata, kun oliskin tehnyt mieli lakua. Ja nyt tahtoisin juustopalloja. Ja mulla on vaan toi tyhmä suklaa.
Marabou daim on hyvää ja fazerin geishaMitä suklaata te syötte? .
Kyllä mua itse asiassa vituttaa tällä elämänhetkellä huomattavasti enemmän kuin yleensä, ja kun stressaan niin ruokahalu katoaa. Veikkaan että se johtuu siitä, kun ei suklaakaan uppooNaisille suklaa on hermolääkettä. Toisin sanoen, jos suklaa ei maistu, ei sinua vituta tarpeeksi.
Mä kyllä varmaan teen kuolemaa tai jotain, kun vaan kolme riviä uppos... Ja muutenkin oon ihan outo. Ensin ajattelin et suklaa on paras herkku. Sit olin vähän pettyny kun ostin suklaata, kun oliskin tehnyt mieli lakua. Ja nyt tahtoisin juustopalloja. Ja mulla on vaan toi tyhmä suklaa.
Niin se ois kai tehtävä... sit oon ihan et "miks mä nää ostin... olisin tahtonut porkkanoita ja selleriä..."
Seuraavalla kerralla ostat noita kaikkia
En syö suklaata. Paitsi jouluna. Kinkkuövereistä ainut keino selvitä on vetää konvehtiöverit. Sit taas maistuu kinkkuMitä suklaata te syötte? Minä suosin mahdollollisimman tummaa. Belgiassa ollessani tutustuin praliineihin mutta ne eivät sovi laktoosi-intolerantikolle. Jenkeistä olen ostanut näitä ... makuun kun tottuu, niin ei halua maitosuklaaseen koskea.
Voi harmi. Kuulostaa melankolialta ellei jopa masennukselta. Silloin kun minä olen masis, kuuntelen musiikkia, joka saa minut ajattelemaan itseäni osana valtavaa maailmaa. Minulle toimii Vangelis. Erityisesti Conguest of Paradise:Kyllä mua itse asiassa vituttaa tällä elämänhetkellä huomattavasti enemmän kuin yleensä, ja kun stressaan niin ruokahalu katoaa. Veikkaan että se johtuu siitä, kun ei suklaakaan uppoo
Tässä on mennyt joitain päiviä välillä niin, että oon syönyt yhden leivän koko päivän aikana.
ÖitäHyyveli yytelit vain munkin puolesta teille lutuisille, nukkukaahan hyvin sitten kun sen aika on *pus*
..mä lähden unikuville, jotta jaksan huomennakin koko luomakuntaa naurattaa ja itkettää
Scio, quod summa ratione non forum, sed nescio quo sentimus, ubi plures intelligentes quis agnoscat quae scribo.Horacen runo ens
Exegi monumentum aere perennius
reglalique situ pyramidum altius,
quod non imber edax, non aquilo impotens
possit diruere aut innumerabilis
5 annorum series et fuga tempoum.
Non omnis moriar multaque pars mei
vitabit Libitinam; usque ego postera
crescam laude recens, dum Capitolium
scandet cum tacita virgine pontifex.
10 Dicar, qua violens obstrepit Aufidus
et qua pauper aquae Daunus agrestium
regnavit poplulorum, ex humili potens,
princeps Aeolium carmen ad Italos
deduxisse modos. Sume superbiam
15 quaesitam meritis et mihi Delphica
lauro cinge volens, Melpomene, comam.
En syö suklaata. Paitsi jouluna. Kinkkuövereistä ainut keino selvitä on vetää konvehtiöverit. Sit taas maistuu kinkku
Ei oo masennusta, itse asiassa nyt on paljon parempi olla henkisesti kuin mitä esim kevät-kesällä oli. Muuten vaan stressaa ja vituttaa tietyt asiat elämässä, mutta niihin tulossa kyllä helpotusta kohtapuoliin... Melankoliaa en kyllä kielläVoi harmi. Kuulostaa melankolialta ellei jopa masennukselta. Silloin kun minä olen masis, kuuntelen musiikkia, joka saa minut ajattelemaan itseäni osana valtavaa maailmaa. Minulle toimii Vangelis. Erityisesti Conguest of Paradise:
Toivottavasti sinullekin toimii jokin, mutta aika parantaa varmasti.
Elämä on tällaista. Aina ei voi olla jatkuvaa orgasmiakaan. Arvo Ylppö sanoi aikoinaan, että kiireellisetkin asiat muuttuvat kiirettömiksi kun niihin ei koske (tarkoitti kiireellisiä kirjeitä pöydällään). Mielestäni sama toimii nykyisin myös moneen ahdistuksen aiheuttajaan: antaa olla, kyllä asiat siitä lutviintuvat ajan kanssa.Ei oo masennusta, itse asiassa nyt on paljon parempi olla henkisesti kuin mitä esim kevät-kesällä oli. Muuten vaan stressaa ja vituttaa tietyt asiat elämässä, mutta niihin tulossa kyllä helpotusta kohtapuoliin... Melankoliaa en kyllä kiellä
Jep, musiikki auttaa aina jaksamaan
Jätkät rupes puhumaan kielillä. Taitaa olla hyvät mömmöt ja brenkutScio, quod summa ratione non forum, sed nescio quo sentimus, ubi plures intelligentes quis agnoscat quae scribo.
Edelleen Fernet-Branca. Oli pakko vastata, kun oikein latinaa oli.Jätkät rupes puhumaan kielillä. Taitaa olla hyvät mömmöt ja brenkut