Mulla on vissiin aika vilkas yöelämä nukkuessa. Mie nään aika paljon kaikenlaisia unia.Mä näen kanssa tosi harvoin unia.
Mulla on vissiin aika vilkas yöelämä nukkuessa. Mie nään aika paljon kaikenlaisia unia.Mä näen kanssa tosi harvoin unia.
Voihan olla että itsekin näen mutta en vaan muista niitäMulla on vissiin aika vilkas yöelämä nukkuessa. Mie nään aika paljon kaikenlaisia unia.
Voi olla, toiset muistaa näkemässä unet ja varsinkin jos herää just nähtyään untaVoihan olla että itsekin näen mutta en vaan muista niitä
Mie nään millon sattuu minkälaisia unia sattuu..Miksi aina yksin nukkuessa näkee kiihkeitä unia?
Viime yönä oli pitkästä aikaa.
Mitä mä saanRekkautumalla saisi kaikkea hyödyllistäkin käyttöönsä
Aika usein jotkut unet mitä olen muistanut on liittynyt jollain tavalla mun elämään. Monien vuosienkin taakse.Voi olla, toiset muistaa näkemässä unet ja varsinkin jos herää just nähtyään unta
Sullahan on jo nikki niin pitäis tietääMitä mä saan
Kirjoitat muutaman tarpeeksi hölmön jutun, niin saat oman faniketjun?Mitä mä saan
On näitä unia ollut myös sinkkuna ollessa....awww sulla on vieroitusoireita, kainalopaikkapuutostiloja
Voih :hali:Ja mä en enää nää edes mitää unia
Sanaa nakki kandee varoa. Nakki- setä haistaa aina milloin sitä käytetään ja tulee ketjun kuin kutsuttuna.EN TYKKÄÄ! PERKELEEN NAKKISORMET!!!
Mä näen unia usein. Joskus on eroottisia unia.Mie nään millon sattuu minkälaisia unia sattuu..
Välillä ne on ihan kivoja/outoja ja välillä sitten niin hirveitä ettei unta enää saa sen jälkeen. Muutaman kerran oon herännyt itkien.
Sanaa nakki kandee varoa. Nakki- setä haistaa aina milloin sitä käytetään ja tulee ketjun kuin kutsuttuna.
Kerro sit, oliko hyvää.Mä otin iltasuklaan.
*avaa pakettia ja maistaa*Kerro sit, oliko hyvää.
..joo mutta nyt ne unet ovatkin astetta kutkuttavammat, jos ymmärrät mitä tarkoitan..että hyvä jos mies eteiseen ehtii...On näitä unia ollut myös sinkkuna ollessa.
Feel you broEN TYKKÄÄ! PERKELEEN NAKKISORMET!!!
Myös riittävän provosoiva avatar auttaaKirjoitat muutaman tarpeeksi hölmön jutun, niin saat oman faniketjun?