vierailija
Eksä fanita niitäEN TYKKÄÄ! PERKELEEN NAKKISORMET!!!
Nakkisormet nousi liigaan - Kansalliskirjasto Finna
Eksä fanita niitäEN TYKKÄÄ! PERKELEEN NAKKISORMET!!!
Ush. Menee kyllä pahimpien liemien top-kymppiin mulla toi.Enpäs ole ennen tätä ketjua katsellutkaan... tässä rankan aivotyön päätteeksi \_/ Fernet-Branca kehon rentouttamiseksi.
*halaaruttaa*EN TYKKÄÄ! PERKELEEN NAKKISORMET!!!
Et vain ole tottunut juomaan lapsena yskänlääkkeitäUsh. Menee kyllä pahimpien liemien top-kymppiin mulla toi.
Enpäs ole ennen tätä ketjua katsellutkaan... tässä rankan aivotyön päätteeksi \_/ Fernet-Branca kehon rentouttamiseksi.
Juupas! Se mikä maistuu timjamilta, missä on varis etiketissä, on hyvää.Et vain ole tottunut juomaan lapsena yskänlääkkeitä
Jee se toimi! Sanokaa, jos mun allekirjoitus on ärsyttävä tai vaikka hidastaa sivun latautumista, nii poistan sen sitte.kokeilu
Eipä täällä nyt niin hirveitä asioita ole, etteikö selvinpäin kestäis. Tänään sain päätökseen yhden isohkon asian, joka pitää saada nollattua aivoista, että kerkiää keskittyä yhteen toiseen isoon asiaan (ts. nollata aivoja, etten mieti koko yötä).
Ei tätä kyllä ensikertalainen selvinpäin kestäkään
En mää kyllä näe sulla mitään allekirjoitustaJee se toimi! Sanokaa, jos mun allekirjoitus on ärsyttävä tai vaikka hidastaa sivun latautumista, nii poistan sen sitte.
Ehin poistaa sen jo Siinä oli kuva, mut se oli liian iso mun makuun.En mää kyllä näe sulla mitään allekirjoitusta
Oli se aika iso. Selkeästi hidasti sivun lataamista. Muuten näytti hienolta.Ehin poistaa sen jo Siinä oli kuva, mut se oli liian iso mun makuun.
Se ei taija näkyäkään jos sitä ei oo aktivoinu käyttöön...tai jotain mumbo jamboa. Ei tajuu - mikä sen idea oikein on?!En mää kyllä näe sulla mitään allekirjoitusta
Mä söin jo omaniIltaa napanöyhtäseni!
Tällä kertaa olin eilisillasta opikseni ja ostin suklaata, niin ei tarvi itkeä.
Sun pitää mennä sivustoasetuksiin ja sieltä klikata näytä allekirjoitukset.En mää kyllä näe sulla mitään allekirjoitusta
Mä kyllä varmaan teen kuolemaa tai jotain, kun vaan kolme riviä uppos... Ja muutenkin oon ihan outo. Ensin ajattelin et suklaa on paras herkku. Sit olin vähän pettyny kun ostin suklaata, kun oliskin tehnyt mieli lakua. Ja nyt tahtoisin juustopalloja. Ja mulla on vaan toi tyhmä suklaa.Mä söin jo omani
Aaaa, no en mää jaksa kattella mitään allekirjoituksia.Sun pitää mennä sivustoasetuksiin ja sieltä klikata näytä allekirjoitukset.