Tänne vaan kaikki poliisit, raiskaan nekin oikein mielelläni!
Sun asetuksista.miten tollasen allekirjotuksen voi laittaa viestin loppuun ?
No mut jos se ois sellanen raiskaus, kun Life of Brianissakin, eli se oli raiskaus vain aluksi...Myönnän kyllä, että on suloinen poika, mutta ei saa raiskata! Halata voisin jos se antaa luvan.
Ei kyllä kannattaiskaan olla, jos mun lähellä asuu. Se voi olla vaarallista.onneks en oo poliisi.
kiitos. heti onnistu.Sun asetuksista.
Miksen mää oo poliisionneks en oo poliisi.
noi just siks ettet alkais yhteistyöhön noitten pervokkien kanssa.Miksen mää oo poliisi
No mut mää voisin alkaa ihan mielelläni Sais teinipirjokin vähän jännitystä elämään.noi just siks etten alkais yhteistyöhön noitten pervokkien kanssa.
En mä kyllä varmaan naispoliisista innostuis, mutta tietty voisit kokeilla työasussa soittaa kitaralla seksibiisiä, niin ehkä se tehoaiskin.No mut mää voisin alkaa ihan mielelläni Sais teinipirjokin vähän jännitystä elämään.
korjasin yhden kirjaimen omasta viestistä.No mut mää voisin alkaa ihan mielelläni Sais teinipirjokin vähän jännitystä elämään.
Mä tuun ihan kohta kun taksi tuleeTänne vaan kaikki poliisit, raiskaan nekin oikein mielelläni!
En. Mä katon animea, juon teetä ja leikin hippaa kissan kanssa täs välillä.menikö kaikki jo nukkumaan
No en kuitenkaan osaa soittaa kitaraa, mut sitä varten poliiseilla on käsiraudat. Asiakkailta ei kysytäEn mä kyllä varmaan naispoliisista innostuis, mutta tietty voisit kokeilla työasussa soittaa kitaralla seksibiisiä, niin ehkä se tehoaiskin.
mitä tuo on ?Mä katon animea
En mennyt, käväsin vaan fb:ssa kiroamassa, kun se jotain jumittaa taas.menikö kaikki jo nukkumaan
Hitto. Ei sen kyl niin päin pitäny mennä, että se poliisi raiskaa mut.No en kuitenkaan osaa soittaa kitaraa, mut sitä varten poliiseilla on käsiraudat. Asiakkailta ei kysytä
Japanilaisia piirrettyjä filmejämitä tuo on ?
kattelen vastauksen sitten kun olen herännyt.