vierailija
Toshan lukee: Yää näkyy. Se on naisten juttujaMikä?
Toshan lukee: Yää näkyy. Se on naisten juttujaMikä?
Mä veikkaan että muutaman tunnin hyvät unet voisi auttaa.Näin kun vaan silmät näkyy ihan muslimityyliin, niin eräät mammat voi nyt varmaan rauhoittua ja tuntea olonsa mukavammaksi. Yritän tässä nyt ihan heidän parasta ajatella kun on niin kovasti tuo minun avatar tässä viimepäivinä heitä häirinnyt.
Kokeilepa jos auttaisi. Suosittelen.Mä veikkaan että muutaman tunnin hyvät unet voisi auttaa.
Minä olen töissä.Kokeilepa jos auttaisi. Suosittelen.
Mene nyt jo nukkumaan.Ja anteeks the ketjulaiset ketjun pilaamisesta. En tiennyt että nuo kierosilmistä/eriparisilmistä jankkaajat tulee tähänkin heti jos kirjoitan jotain.
ei kannata lähteä mukaan. silmät näkyy eikä edes eriparia.Miten mä nyt luulen että just tähän ketjuun ei kaivata tällästä?
Vai kaivataanko? Tää on ollut yleisesti aika hyväntuulista jutustelua.
Niin tää..Ja anteeks the ketjulaiset ketjun pilaamisesta. En tiennyt että nuo kierosilmistä/eriparisilmistä jankkaajat tulee tähänkin heti jos kirjoitan jotain.
MömmömmööPäivää, päiväpalaa syön ja mömmötkin vetästy nassuun jo
Mikä ettei, nuku vaanWuaah ku väsyttää, vielä pitäs jaksaa matkustaa kotiin. Jos jäiski vaan nukkuun tänne paikallisjunaan
Kauankohan täällä sais rauhassa torkuttaa? Taidan kuitenki mennä kotiin, täällä on niin täyttä ettei ees mahu pitkälleenMikä ettei, nuku vaan
Eiks sinne hattuhyllylle mahu pötkötteleen?Kauankohan täällä sais rauhassa torkuttaa? Taidan kuitenki mennä kotiin, täällä on niin täyttä ettei ees mahu pitkälleen
Ei tuossa ollu ees hattuhyllyäEiks sinne hattuhyllylle mahu pötkötteleen?
HöhEi tuossa ollu ees hattuhyllyä
Mäki vetäsin parit mömmöt naamariin. Nyt iiiiso muki kahvia. ja ehkä toinenkinPäivää, päiväpalaa syön ja mömmötkin vetästy nassuun jo
Ehkä mä kävelin unissani Koska ei tosta nyt pää ees menny sekasin, eikä kroppa veteläksi, olin vähän pettynytolet tietenki tiedottomassa tilassa juossu päin seiniä, mota kertaa ja aina eri kohtaan.