Tuosta ois saanu kiinnostavaa piilokamerakuvaa, onkohan Didilläolet tietenki tiedottomassa tilassa juossu päin seiniä, mota kertaa ja aina eri kohtaan.
Junassa?Työt näännytti, ostin juustonaksuja ja vanukasta
No ei mun lääketokkuroita mihinkään yleiseen levitykseen... Mulla oli vaan vähän hauskaa taas eilen.Tuosta ois saanu kiinnostavaa piilokamerakuvaa, onkohan Didillä
Ehkä mä kävelin unissani Koska ei tosta nyt pää ees menny sekasin, eikä kroppa veteläksi, olin vähän pettynyt
Sattuu meinaa tonne toiseenki kylkeen/rintaan.
Näännyin töissä, tein ostokset kaupassa. Junassa vaan tylsästi matkustinJunassa?
OkkeNäännyin töissä, tein ostokset kaupassa. Junassa vaan tylsästi matkustin
Mää ehkä nauroin sille vähän yöllä yksinään töissäNo ei mun lääketokkuroita mihinkään yleiseen levitykseen... Mulla oli vaan vähän hauskaa taas eilen.
Nauroin mitä tyhmimmille jutuille. Kuten sille koiranraksu-jutulle vielä monta tuntia jälkeenpäin
Se voi olla hyvinkin mahdollista. Ekana tuli mieleen et joku on käyny hakkaa mua pesäpallomailalla kylkiinTuli vaan mieleen, että onkohan osa mun kivuista siirtyny sulle?
Siellä se syyllinen näkyis valvontakameran nauhallaSe voi olla hyvinkin mahdollista. Ekana tuli mieleen et joku on käyny hakkaa mua pesäpallomailalla kylkiin
NiiSiellä se syyllinen näkyis valvontakameran nauhalla
Ota mömmöVoi kökköset, oonkohan miekin tulossa kipeeks..aivastelen ku pikkuinen possu ja päätäkin särkee.
Ei kai pamit pitäs sattua? Eikö niidtä ala nukuttaa ja tulee hyvä mieli... Tai minulle tulee kaikista mömmöistä hyvä mieli, mutta lääkärit eivät halua määrätä minulle semmoisia.Huomenta.
Emmä tiedä mikä tarkotus noilla pameilla piti olla, mut mulla on sellanen olo ko mut ois hakattu. Joka helvetin paikkaan sattuu. Onks tää nyt merkki siitä, että mulla on luonnostaan tullu kehon oma kokovartalokipsi ja jotain aukeilee ja oon sen takia niin kipee vai mitä ihmettä
Pitääpä ottaaOta mömmö
Pitäs alkaa nukuttaa, ei nukuttanu, pitäis tulla hyvä mieli, ei vaikutusta. Pitäis poistaa kipua, ei vaikutusta. Mut nyt sit tosiaan aamulla olo on ku hakatullaEi kai pamit pitäs sattua? Eikö niidtä ala nukuttaa ja tulee hyvä mieli... Tai minulle tulee kaikista mömmöistä hyvä mieli, mutta lääkärit eivät halua määrätä minulle semmoisia.
Silmät näkyy mulleKysyn semmosta turhanpäivästä asiaa, että mitä mun avatarissa nyt näkyy? Kun tää tekee tätä taas että vaihtaa vanhan tilalle ja en enää tiedä mikä muille näkyy.
Juu nyt ne vissiin näkyy. Se hassusti vaihtelee noita kuvia vähän miten haluaa, mutta kun saman kuvan laittaa monta kertaa peräkkäin niin sit se alkaa pysyä.Silmät näkyy mulle
Niinhän tämä tekee tuota. Myöskin esim puhelimessa ja koneella voi näkyä eri kuvat.Juu nyt ne vissiin näkyy. Se hassusti vaihtelee noita kuvia vähän miten haluaa, mutta kun saman kuvan laittaa monta kertaa peräkkäin niin sit se alkaa pysyä.
Tosi ärsyä. Ihme et se on niin vaikee muka ratkaista, että alkaisi toimia.Niinhän tämä tekee tuota. Myöskin esim puhelimessa ja koneella voi näkyä eri kuvat.
Multa myös hävis kuva itsekseen yön aikana silloin kun vaihdoin
Ootko jo tänään palmun alla?Huomenta Frankfurtista! Täällä pitäs jokunen hetki kököttää odottamassa jatkolentoa