Heippa. Voi hitsi ikävä kuulla. Jaksamista.
Kiitos Kai tää tästä. Huomen ois taas lääkäri. Sais nyt jo oikeesti alkaa tekee jotain.Jaksuja alastulolle! Sais jo loppua toi piina. :<
Heippa. Voi hitsi ikävä kuulla. Jaksamista.
Kiitos Kai tää tästä. Huomen ois taas lääkäri. Sais nyt jo oikeesti alkaa tekee jotain.Jaksuja alastulolle! Sais jo loppua toi piina. :<
Toivottavasti tosiaan jotain jo tekevät. Kyllä tuolainen on jo piinallista.Kiitos Kai tää tästä. Huomen ois taas lääkäri. Sais nyt jo oikeesti alkaa tekee jotain.
Hyvä jos helpottaa pian.Huomenta! Heräsinpä aamulla järkyttävään päänsärkyyn ja menkkajomotukseen.
Onneksi on sentää tota nopeasti vaikuttavaa särkylääkettä.
Varmasti. Mä en pysty edes kuvittelemaan, miltä toi tuntuu. Onneksi et oo yksin asian kanssa.Kyllä on taas kyyneleet ollu silmissä, kun kerättiin kisun lelut ja nukkumapaikat pois.
Ei oo viellä mieli tottunut ettei kissaa ole enää kotona.
Silmät aina hakeutuu sinne missä kisu on yleensä pyörinyt ja lehdestä ruvettiin kahtomaan lemmikkikaupan tarjouksia.
yöllä heräsin kuuntelemaan kuuluuko ääniä.
Niin onneksi on mies vierellä. :/Varmasti. Mä en pysty edes kuvittelemaan, miltä toi tuntuu. Onneksi et oo yksin asian kanssa.
Voi, surullista.Niin onneksi on mies vierellä. :/
Nyt ootellaan koska saa tuhkat hakea.
Niin on, kisun kuolema tuli yllätäen, yöllä tai aamulla. Löydettiin aamulla sohvalta kuolleena.Voi, surullista.
Mulle saa vilautella. Sulla on kiva pää.Ah ei täällä vissii ollukaa ketää et viittis vilauttaa uutta päätään. Harmi ku ei poistunu toi kipu silti.
Onhan täällä porukkaa, niin vilauta vaan.Ah ei täällä vissii ollukaa ketää et viittis vilauttaa uutta päätään. Harmi ku ei poistunu toi kipu silti.