Vastaan kaikkien muiden poliisien puolesta: kosto elää ja voi hyvin.Hitto. Ei sen kyl niin päin pitäny mennä, että se poliisi raiskaa mut.
Vastaan kaikkien muiden poliisien puolesta: kosto elää ja voi hyvin.Hitto. Ei sen kyl niin päin pitäny mennä, että se poliisi raiskaa mut.
Mitähän jos mie oisin sanonu noin jonkun naislaulajan kohalla?tekis mieli heittää toi kitara helvettiin ja kiivetä ton syliin ja raiskata se
Niin, me eletään vähän tällaisessa kaksinaismoralistisessa maailmassa. Arvasin kyllä, että jonkun hattuun kasvaa kukat, mutta sanoin silti!Mitähän jos mie oisin sanonu noin jonkun naislaulajan kohalla?
Muthan ois hirtetty munista mutta kun nainen sanoo noin miehestä niin se on hauskaa.
Töissä, oletan?Taas yötä laitoksessa
En oo (ihan) vielä vanhainkoti-iässäTöissä, oletan?
Mulle tuli ensin laitoksesta mieleen joku lataamo. Kannatti siis kysyä.En oo (ihan) vielä vanhainkoti-iässä
Laitoksiahan nääki on vaikka kodeiksi sanotaan. Tosin ei esim tämä nimenomainen oo mitenkään erityisen paha paikka.Mulle tuli ensin laitoksesta mieleen joku lataamo. Kannatti siis kysyä.
En tiedä mimmosia laitoksia ne on joista aina kirjotellaan mutta kaikki mun tuntemat hoitajat haluaa tehdä työnsä hyvin.Laitoksiahan nääki on vaikka kodeiksi sanotaan. Tosin ei esim tämä nimenomainen oo mitenkään erityisen paha paikka.
Lehtijutuissa annetun informaation vastaisesti mummoilla ei oo jatkuvasti p**kat housuissa
Puhutko kaikkien laitosten puolesta?Laitoksiahan nääki on vaikka kodeiksi sanotaan. Tosin ei esim tämä nimenomainen oo mitenkään erityisen paha paikka.
Lehtijutuissa annetun informaation vastaisesti mummoilla ei oo jatkuvasti p**kat housuissa
Käys antaa unilääkkeetLaitoksiahan nääki on vaikka kodeiksi sanotaan. Tosin ei esim tämä nimenomainen oo mitenkään erityisen paha paikka.
En voi puhua kaikkien laitosten puolesta, tietenkään. D'oh.Puhutko kaikkien laitosten puolesta?
Vai koskiko lehtijutut vain teidän laitosta?
Sun naama näkyy, taitaa olla selfiekuva kun oikea käsi vähän ojossa, valkonen kesätopin näkönen päällä.Kysyn semmosta turhanpäivästä asiaa, että mitä mun avatarissa nyt näkyy? Kun tää tekee tätä taas että vaihtaa vanhan tilalle ja en enää tiedä mikä muille näkyy.
Okei. Hassu tää et nää ei saa tätä kuntoon tätä avatar-asiaa.Sun naama näkyy, taitaa olla selfiekuva kun oikea käsi vähän ojossa, valkonen kesätopin näkönen päällä.
mustavalkoinen kuva...eripari silmistä?Kysyn semmosta turhanpäivästä asiaa, että mitä mun avatarissa nyt näkyy? Kun tää tekee tätä taas että vaihtaa vanhan tilalle ja en enää tiedä mikä muille näkyy.
Miten mä nyt luulen että just tähän ketjuun ei kaivata tällästä?mustavalkoinen kuva...eripari silmistä?
oletko itse piirtänyt ton?
Miten mä nyt luulen että just tähän ketjuun ei kaivata tällästä?
Vai kaivataanko? Tää on ollut yleisesti aika hyväntuulista jutustelua.
Yää. Yää näkyy.Mikä?
Anteeks mut mitä sä nyt yritit sanoa?Yää. Yää näkyy.
Niinhän siinä lukee että yää näkyy. Mitä ikinä tarkoittaakaan.Anteeks mut mitä sä nyt yritit sanoa?