Hyvin rimmasKas runollisuutta, se on uutta!
Hyvin rimmasKas runollisuutta, se on uutta!
No joo katotaa sitä sitte ku oon ensin selvinny näistä kivuista. Tosin esim. se keuhkokuume aiheuttaa myös pistävää/viiltävää kipua rinnassa.ei kun sitä että sullon kylkiluunpää pois paikoiltaan ja kiro saa sen takasin paikalleen.
Lyödään vetoa siitä mikä mua vaivaa ja miten sitä hoidetaan. Lähimmäs veikannu saa mitallin
Viina ja terva jos ei auta niin sitten ei mikäänLyödään vetoa siitä mikä mua vaivaa ja miten sitä hoidetaan. Lähimmäs veikannu saa mitallin
Sit vaan karkuun, zompilot on yleensä aika hitaitaPitäisköhän mennä tonne. Mut jos se on hengenvaarallinen, täytyykö mun ottaa paistinpannu mukaan? Toisaalta taidan sulautua sinne zombien joukkoon aika hyvin. Ehkä ne tunnistaa mut lajitoverikseen.
mulla oli yks sairasepäily alkutalvesta ja lääkäri piti minua jännityksessä pari kuukautta.Käskettii sanoa lääkärille tällee : Tutki vaikka kuus tuntia, mutta vika on löydyttävä tai revin sulta pään irti juurineen.
Mahtaiskoha toimia, vai tuisko vartijasedät hakee?
Tykkäsin siis tosta lopusta. En siitä et oli sairausepäily.mulla oli yks sairasepäily alkutalvesta ja lääkäri piti minua jännityksessä pari kuukautta.
kun homma oli tutkittu ja mä olin ollu hermona kokoajan niin lääkäri varmaan luuli että noin käy kun menin sen koppiin terveyskeskuksessa ilman ajanvarausta.
Vo jessus että väsyttää että saako jo mennä nukkumaan??
katellaas kuule uudestaan tossa puolenyön paikkeilla että saatko mennä.Vo jessus että väsyttää että saako jo mennä nukkumaan??
Kyllä mä viimestään kympiltä saan mennä,nih. Mutta ysiin asti saatte sitten pitää mua hereillä ja jos nukahan ennen sitä se on teijä vikakatellaas kuule uudestaan tossa puolenyön paikkeilla että saatko mennä.
Et saa, paheksun syvästi.Vo jessus että väsyttää että saako jo mennä nukkumaan??
Herneet on vaan prinsessojen patjan alla ei keuhkoissa.Mää lyön vetoo et alastulo on vetäny herneen niin syvälle nenään, et se on menny keuhkoihin asti ja mädäntyny sinne.
Mää epäilen zombiviirustartuntaa. Onko oireisiin kuulunu yhtään aivonsyöntihimoa?Lyödään vetoa siitä mikä mua vaivaa ja miten sitä hoidetaan. Lähimmäs veikannu saa mitallin
Ei mutta pään irti repimistä ja sen sellasta kyllä. Oiskohan se sit se?Mää epäilen zombiviirustartuntaa. Onko oireisiin kuulunu yhtään aivonsyöntihimoa?
Alastulolla on niin kova imukyky, et se on sniffannu sen sieltä paltjan alta unissaanHerneet on vaan prinsessojen patjan alla ei keuhkoissa.
Taitaa olla kiukkusiaIllalla pitäis jotain revontulia taas näkyä. Täytyyhän sun ainaki siihen asti valvoa.
Selvät merkit, useinhan se pää eka irrotetaan Diagnoosi on siis ilmeinen, toivottavasti lääkäri tunnistaaEi mutta pään irti repimistä ja sen sellasta kyllä. Oiskohan se sit se?
AhaEi saa naurattaa ko sattuu jo muutenki.