Minä kans tein testin
Sait pisteitä 9/15
Tunnet kansanperinteen seksisanat melko hyvin.
Minä kans tein testin
Mää voisin hakee. Mut haluisin semmoset napaan asti ulottuvat pöksyt sitten, maha ei oo yhtä nätti ko tissitKelläs on hyvät tissit niin hakemus vetämään
Topless-tarjoilijaa Lahden lähelle, Vapaa...
Taidampa kans vetästä...Heheee, mömmöjen aika
Saitko sen lääkäriajan?Niin kauan on suht hyvä olla ku on paikoillaan, heti ku nousee ylös, nii iskee jäätävät vilukohtaukset ja hengästyy heti.
Rupee haiskahtamaan vahvasti keuhkokuumeelta noi oireetNiin kauan on suht hyvä olla ku on paikoillaan, heti ku nousee ylös, nii iskee jäätävät vilukohtaukset ja hengästyy heti.
Joo 11.30 huomen. Toi lämpö seilaa kummallisesti 37.0 ja 37.7 välissä.Saitko sen lääkäriajan?
Toivotaa tosiaan et se lääkäri huomenna vaivautuu tutkiin, niin eiköhän sit olla viisaampia...Rupee haiskahtamaan vahvasti keuhkokuumeelta noi oireet
TeretulemastNoniin pitihän tänne rekisteröityä! Kaffet on kupissa ja lasit kiillotettu. Valmiina hukkaamaan elämä johonkin hyödyttömään!
tuttu kuva uudella nimellä.Noniin pitihän tänne rekisteröityä! Kaffet on kupissa ja lasit kiillotettu. Valmiina hukkaamaan elämä johonkin hyödyttömään!
Noniin pitihän tänne rekisteröityä! Kaffet on kupissa ja lasit kiillotettu. Valmiina hukkaamaan elämä johonkin hyödyttömään!
Sanot sille että nyt on tutkittava. Luulis nyt muutenkin noiden ja noin pitkien oireiden takia paremmat tutkimukset.Toivotaa tosiaan et se lääkäri huomenna vaivautuu tutkiin, niin eiköhän sit olla viisaampia...
Ai tää on jo käytetty? Kuinka on mahdollista? Voi pahus! Täytyy googletella uusi.tuttu kuva uudella nimellä.
Niitä on hankala löytää. Oisko sulla jotain mikroskooppia lainata?715517 näytille nyt, näyttö kuuluu uusille tulijoille
No luulis kyllä ko ei oo yhtää helpottanu noi kivutkaa. Mä sanon etten liiku mihinkää ennenku on tehny ainaki perusjutut, kuten sen keuhkojen kuuntelun.Sanot sille että nyt on tutkittava. Luulis nyt muutenkin noiden ja noin pitkien oireiden takia paremmat tutkimukset.
älä vaihda, tuo on ihan hyvä eikä entinen käyttäjä täällä edes enää käy.Ai tää on jo käytetty? Kuinka on mahdollista? Voi pahus! Täytyy googletella uusi.
No luulis kyllä ko ei oo yhtää helpottanu noi kivutkaa. Mä sanon etten liiku mihinkää ennenku on tehny ainaki perusjutut, kuten sen keuhkojen kuuntelun.
Niinpä juuriNo luulis kyllä ko ei oo yhtää helpottanu noi kivutkaa. Mä sanon etten liiku mihinkää ennenku on tehny ainaki perusjutut, kuten sen keuhkojen kuuntelun.
Nämä määkin voisin halutaVaadi ainakin:
-kuuntelu
-crp:n mittaus
-happisaturaation mittaus
-keuhkojen röntgen
-kunnon mömmöt
Paheksun laiskotteluaHuomenta! Just heräsin. Kuka tulis laittaan&syöttään mulle aamupalaa, laiskottaa