No mää olisin voinu ronkkia ne lihat pois sieltäsen verran että kerkiät kuolla nälkään. mullon edelleen toinen huollossa ja toinen lainassa. taas.
ja siinä laatikossa on seassa lihaa
No mää olisin voinu ronkkia ne lihat pois sieltäsen verran että kerkiät kuolla nälkään. mullon edelleen toinen huollossa ja toinen lainassa. taas.
ja siinä laatikossa on seassa lihaa
En vielä tiedä. Opiskelen sitä sun tätä. Tiedenainen musta pitäisi tulla, mutta saa ny nähä, riittääkö taidot ja kiinnostus. Äidinkieli oli mun inhokki koulussaÄidinkielen kurssikoe. Lukiossa siis oon. Mikä susta tulee isona?
siinä ajassa kun kaalilaatikosta ronkkii lihat pois kuolee luultavasti nälkään.No mää olisin voinu ronkkia ne lihat pois sieltä
kun en oo pitkään aikaa tehny niin menin levypaketin ohjeen mukaanNo mää olisin voinu ronkkia ne lihat pois sieltä
Sit mun viimeset sanat olis: "ainakin mä yritin."siinä ajassa kun kaalilaatikosta ronkkii lihat pois kuolee luultavasti nälkään.
ahaa, sää opiskelet puutaheinää eli maa- ja metsätalouttaEn vielä tiedä. Opiskelen sitä sun tätä. Tiedenainen musta pitäisi tulla, mutta saa ny nähä, riittääkö taidot ja kiinnostus. Äidinkieli oli mun inhokki koulussa
Mää tykkään äidinkielestä. Mut tää oli tosi tympee kielenhuoltokurssi, ei siis mitään ihmeellistä. Piti korjata vaan yhdyssanoja ja lisäillä välimerkit oikeisiin paikkoihin, lopuks oli referointitehtävä. Ne tehtävänannot tossa referoinnissa oli muotoiltu niin epäselvästi, et mää pällistelin niitä kysymyksiä ittekseni vielä sillonko kaikki muut oli jo lähteny luokastaEn vielä tiedä. Opiskelen sitä sun tätä. Tiedenainen musta pitäisi tulla, mutta saa ny nähä, riittääkö taidot ja kiinnostus. Äidinkieli oli mun inhokki koulussa
Niin muriseekinKyllä hiiretkin murisee..aina välillä.
Muistui mieleen yksi statistiikan tentti, jossa meinasi tulla itku koepaperia katsottaessa. Kääntelin sitä turhautuneena ja luin kysymykset yhä uudelleen. Taisin palauttaa paperin lähes tyhjänä. No onneks sen pystyi uusimaan, niin luin sitten enemmän. Sain kakkosen ja olin ikionnellinen! Jos sulla tulee ihan arvosana, neuvottele open kaa, jos voisit uusia.Mää tykkään äidinkielestä. Mut tää oli tosi tympee kielenhuoltokurssi, ei siis mitään ihmeellistä. Piti korjata vaan yhdyssanoja ja lisäillä välimerkit oikeisiin paikkoihin, lopuks oli referointitehtävä. Ne tehtävänannot tossa referoinnissa oli muotoiltu niin epäselvästi, et mää pällistelin niitä kysymyksiä ittekseni vielä sillonko kaikki muut oli jo lähteny luokasta
Kyl mä sain vastattua kaikkiin, en vaan oo ihan vakuuttunu menikö vastaukset sinne päinkään. Tosin mun äikänkurssien keskiarvo on 9, niin sama se sille vaikka toi menis vähä huonomminMuistui mieleen yksi statistiikan tentti, jossa meinasi tulla itku koepaperia katsottaessa. Kääntelin sitä turhautuneena ja luin kysymykset yhä uudelleen. Taisin palauttaa paperin lähes tyhjänä. No onneks sen pystyi uusimaan, niin luin sitten enemmän. Sain kakkosen ja olin ikionnellinen! Jos sulla tulee ihan arvosana, neuvottele open kaa, jos voisit uusia.
statiikka oli kyllä ihan /ceestäMuistui mieleen yksi statistiikan tentti, jossa meinasi tulla itku koepaperia katsottaessa. Kääntelin sitä turhautuneena ja luin kysymykset yhä uudelleen. Taisin palauttaa paperin lähes tyhjänä. No onneks sen pystyi uusimaan, niin luin sitten enemmän. Sain kakkosen ja olin ikionnellinen! Jos sulla tulee ihan arvosana, neuvottele open kaa, jos voisit uusia.
Joo. Tää oli siis vielä ihan peruskurssi. Mutta kaiken maaiman testisuureet ja muut oli yli mun kykyjen.statiikka oli kyllä ihan /ceestä
...ja ne painopisteen hakemiset integroimalla....Joo. Tää oli siis vielä ihan peruskurssi. Mutta kaiken maaiman testisuureet ja muut oli yli mun kykyjen.
Niin ja saanen huomauttaa, että kyse oli tilastotieteen kurssista, ei fysiikan Siin on se pieni parin kirjaimen ero.statiikka oli kyllä ihan /ceestä
Onneksi olkoonTaatana
Mitäs ruokaa meet tekemään?Pakko yrittää lähtee tekeen jotai nautinnollista välipalaa, kun muute rupee kaikkee paskaa taas pyörimään päässä, jotta sais päänupin rauhottumaan.
no nuin siinä käy kun alkaa priljeeraamaan latinankielisillä termeilläNiin ja saanen huomauttaa, että kyse oli tilastotieteen kurssista, ei fysiikan Siin on se pieni parin kirjaimen ero.
Sori Ku kurssin nimessäkin oli se statistiikka... Mut ei se mitään. En mä statiikastakaan pahemmin välitä, se on tosin himpun verran helpompaa.no nuin siinä käy kun alkaa priljeeraamaan latinankielisillä termeillä
oisit sanonu että tilastotiede
elä oo moksiskaan, kyllä mää oikeesti tiiän että mikä ero on statistiikalla ja statiikalla, kumpaakin oon opiskelluSori Ku kurssin nimessäkin oli se statistiikka... Mut ei se mitään. En mä statiikastakaan pahemmin välitä, se on tosin himpun verran helpompaa.