ei muuten sovi yhtään tuohon sun avatarkuvaan tuo viesti.ÄRRR!!
No mikseiei muuten sovi yhtään tuohon sun avatarkuvaan tuo viesti.
Akupunktio voi kanssa auttaaEi saa naurattaa ko sattuu jo muutenki.
muriseva hiiri keltasessa mekossa.No miksei
Kyllä hiiretkin murisee..aina välillä.muriseva hiiri keltasessa mekossa.
eihän sillä ymmärtämisellä niin väliä ole opiskeluvaiheessa, kunhan vaan vastailee oikein. aika sitten opettaa ymmärtään.Hei jee mää sain kokeen tehtyä. Tunsin kyllä itteni aika jälkeenjääneeks siellä, tuntu etten ymmärtänyt yhtään mitään mitä siinä kysyttiin
Hienoa! Mikä koe? Tolta musta on tuntunut siitä lähtien, kun astuin sisään yliopistoon. Se oli kurja päätös.Hei jee mää sain kokeen tehtyä. Tunsin kyllä itteni aika jälkeenjääneeks siellä, tuntu etten ymmärtänyt yhtään mitään mitä siinä kysyttiin
pakko se on uskoa kun näkee.Kato nyt Päätön,löysin vanhan kuvan must jolla todistan että hiiretkin murisee joskus niin että savu vaan tulee korvista...
kaalilaatikkoo olisMulla on tylsää. Joku tänne ja lähtekää mun kaa johonkin, byyh. Ei jaksais nyt möllötellä kotona. Ois nälkäkin
Ei siis kannata ruveta ryttyilee hiirellepakko se on uskoa kun näkee.
Okei. Siinä on jo kaalilaatikon verran enemmän ruokaa ko mulla Kauanko sul kestää ajaa tänne?kaalilaatikkoo olis
Tässä on uuden Bondin tunnusmusiikki.
Jos jotain kiinnostaa
Hyvä kappale kuitenkin James ponnti musta mies:
Why Idris Elba is not 'too street' to be James Bond | Public Radio International
sen verran että kerkiät kuolla nälkään. mullon edelleen toinen huollossa ja toinen lainassa. taas.Okei. Siinä on jo kaalilaatikon verran enemmän ruokaa ko mulla Kauanko sul kestää ajaa tänne?
Äidinkielen kurssikoe. Lukiossa siis oon. Mikä susta tulee isona?Hienoa! Mikä koe? Tolta musta on tuntunut siitä lähtien, kun astuin sisään yliopistoon. Se oli kurja päätös.
mää oisin tarjonnu lassee mutta ko sinä on jiilihaa niin ei käy sulleOkei. Siinä on jo kaalilaatikon verran enemmän ruokaa ko mulla Kauanko sul kestää ajaa tänne?