The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vaadi ainakin:
-kuuntelu
-crp:n mittaus
-happisaturaation mittaus
-keuhkojen röntgen
-kunnon mömmöt
Noi mulla onkin. Tosin tarvisin lapsenvahtia et voin syödä niitä.. Ei hyvä.

Otin statistiikkaa vähä vessassa käymisen jälkee. Syke 84 ja hengitystiheys 24. Ompahan lyödä faktaa tiskii huome. Suht nopeesti toi hengitystiheys kyl laskee, mut pumppu kyl hakkaa.

Pitää joo vaatia noita tutkimuksia kunnolla.

Järkyttävää, ihmiset saa traumoja:(
KUOLLEET KULKIJAT JA SELVIYTYJÄT KOHTAAVAT LASIPALATSIN AUKIOLLA - uutisia | FOX | kuolleet-kulkijat-ja-selviytyjaet-kohtaavat-lasipalatsin-aukiolla
Lasipalatsin aukio Helsingin keskustassa muuttuu lauantaina 12.9. selviytymistantereeksi, kun Zero Hour - The Walking Dead -tapahtuma tuo kaduille ja torille kuolleita kulkijoita ja zombi-tartunnalta välttyneitä.
Pitäisköhän mennä tonne. Mut jos se on hengenvaarallinen, täytyykö mun ottaa paistinpannu mukaan? Toisaalta taidan sulautua sinne zombien joukkoon aika hyvin. Ehkä ne tunnistaa mut lajitoverikseen. :cautious:

Päi ja vää.

Ehdin hoitamaan päivän kannatettavat asiat. Sit poikkesin kirjaston ota/jätä- hyllyn kautta nurkkabaariin.

En ehtiny saada röökiä syttymään kun eräs mulle tuntematon neitonen ilmoitti, että hän tahtoisi lukea ton Gabrielin teoksen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Gabriel_García_Márquez

Niin lahjoitin sen hänelle, koska ei se itsellenikään maksanut mitään.

Asia oli heti gauhee ihmettelemisen aihe. Koska kyseessä oli nuori likka, niin mä olen pillua vonkaava pedofiili ja mikä mun motiivini oli?

Ja ihan oikeesti mä olen tottunu siihen, että sanomisia kunnioitetaan. Puolin ja toisin. En olis koskaan saanu mitäänbändikamoja lainaksi jos en noudattaisi sitä periaatetta, et lainakamoja kohdellaan paremmin kuin omia.

Eikä toi ny ollu edes laina vaan ilmaisen kirjan kierto sille joka on kiinnostunut.

• Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä