Oi. Oijoi!Don Henley julkasee syyskuussa uutta matskuu, nyt on Apple Musicissa 2 näytepalaa.
Oi. Oijoi!Don Henley julkasee syyskuussa uutta matskuu, nyt on Apple Musicissa 2 näytepalaa.
Ruokamyrkytys sulla raukalla varmaan onOlikohan kavereiden grilli jotenkin epähygieeninen kun tänään on pikkusen tukka kipee...
Jaa niin mikä?Tiistaina 21. heinäkuuta se sitten alkaa
Pitäs toi tietää, päästään rapuja keittämäänJaa niin mikä?
Aah. Ei kuulu mun repertuaariin, siksi en tiennytPitäs toi tietää, päästään rapuja keittämään
Selänkö takia pitää nököttää kotona?Blaah. Mä kuolen nyt jo tylsyytee ja melkein koko ens viikko pitäs kökkii himassa
No joo ku oon saikulla, nii ei viitti kauheesti hillua missään. Kävellä se lääkäri käski heti ku vaan kykenee nii pieniä ja sit vähän pidempiä matkoja, pitäs tehä hyvää..Selänkö takia pitää nököttää kotona?
Se on jännä miten se saikku on sellanen mörkö että ei voi liikkua missään jos joku näkee ja ajattelee et ton pitäs kökkiä kotona kun sillä on saikke. Itekin nyt saikella ja tuntuu että ei sais liikkua missään jos joku näkee...tosin mun työkaverit nyt vähemmän täälläpäin liikkuu että näkiskään. Vaikka tossa pe kyllä rasitin itteeni kun oltiin pelaamassa ja kun se maasto nyt oli mitä oli niin...illalla sitten sain "kärsiä". Ei vissiin olis saanut mennä.No joo ku oon saikulla, nii ei viitti kauheesti hillua missään. Kävellä se lääkäri käski heti ku vaan kykenee nii pieniä ja sit vähän pidempiä matkoja, pitäs tehä hyvää..
Riippuu ihan saikun syystä voiko näyttäytyä vai ei. Jos oot flunssan tai vatsataudin takia, kantsii pysyä kotona. Selkä tms liikuntaelinhommissa tai mielen takia ollessa liikkuminen tekee vaan hyvää.Se on jännä miten se saikku on sellanen mörkö että ei voi liikkua missään jos joku näkee ja ajattelee et ton pitäs kökkiä kotona kun sillä on saikke. Itekin nyt saikella ja tuntuu että ei sais liikkua missään jos joku näkee...tosin mun työkaverit nyt vähemmän täälläpäin liikkuu että näkiskään. Vaikka tossa pe kyllä rasitin itteeni kun oltiin pelaamassa ja kun se maasto nyt oli mitä oli niin...illalla sitten sain "kärsiä". Ei vissiin olis saanut mennä.
No sepä se just...en mä nyt jossain taudissa tuolla menis ja liikkuis mutta jos on juurikin joku vaikka pidempi saikke ja syy joku muu kuin joku tauti niin ihan hullumaista jos ei sais ulko-oven ulkopuolelle mennä. Järkee saa käyttää ja se saiken syy ei muille kuulu että jos saikella liikkuu ulkona koska se voi olla juuri se mitä sillon tarvitseekin.Riippuu ihan saikun syystä voiko näyttäytyä vai ei. Jos oot flunssan tai vatsataudin takia, kantsii pysyä kotona. Selkä tms liikuntaelinhommissa tai mielen takia ollessa liikkuminen tekee vaan hyvää.
Mä olin nilkkaleikkauksen jälkeen 10 viikkoa saikulla ja silloinen pomo tuumasi että jos pystyt käymään päivittäin uimahallissa tai kuntosalilla kykenet kyllä töihinkin. Ei ymmärtänyt että kyse oli kuntoutuksesta, ei treenaamisesta
Joo, me vaan jos haluutPienoinen darra on kadonnut. Lähtiskö salille vai Ikeaan...?
Toi on vaan tekosyy ryyppäämiselle.. Ravuissa ei o mitään syömistä, eikä ne oikeastaan maistu miltään.Pitäs toi tietää, päästään rapuja keittämään
Jos ei näkemisen pelossa kauppaankan uskalla mennä, niin pitemmällä saikulla saattaapi laihtua aikas paljon.No sepä se just...en mä nyt jossain taudissa tuolla menis ja liikkuis mutta jos on juurikin joku vaikka pidempi saikke ja syy joku muu kuin joku tauti niin ihan hullumaista jos ei sais ulko-oven ulkopuolelle mennä. Järkee saa käyttää ja se saiken syy ei muille kuulu että jos saikella liikkuu ulkona koska se voi olla juuri se mitä sillon tarvitseekin.
Toisaalta olisko sekään niin paha juttu...ei ainakaan mulla.Jos ei näkemisen pelossa kauppaankan uskalla mennä, niin pitemmällä saikulla saattaapi laihtua aikas paljon.
Mä valitsisin varmaan Ikean. Siellä voi jotain vaikka syödäkinPienoinen darra on kadonnut. Lähtiskö salille vai Ikeaan...?
Olispa kuningasrapuja suomen järvissä, niitä ei montaa tarvii popsiaToi on vaan tekosyy ryyppäämiselle.. Ravuissa ei o mitään syömistä, eikä ne oikeastaan maistu miltään.