The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta :)

Heräsin 7 maissa ku keskimmäisin tuli viereen pötköttää.. Äiti saanko kattoo telkkaria, no juu siitä vaa :D Mut nukahdin taas joskus siinä 11 jälissä, et ihan hyvän mittaiset unet tuli :)

Tytöt ja vanhin heräili vasta äsken. Nyt koitan laitella vähän jotain aamupalaa niille.

Ainiin, joko noista lääkkeistä on oikeesti jotain hyötyä, tai sit oon hyvin lepäilly, ku tuntuis vähän paremmalta jo toi selkä. Tänään kyllä pitäis alkaa vähän käppäileen, et katellaan, mitä se sitte sanoo, mut nyt näyttää hyvälle :) Ainut, että päänsärky mulla on tullu riesaksi, ilmeisesti just noista lääkkeistä johtuvaa ja buranaa ei ainakaan saa niiden kanssa ottaa, pitäskö testata jon panadol auttais.
 
Huomenta :)

Kurjia @Kais tuollaiset menkkakivut :(

Ja atm, hyvä juttu jos selkä alkaa helpottaan :)
Oletko vielä lapsenvahtinakin jos selkäsi on ollut kipeä?
"vahtina" ja vahtina. Lähinnä makoillu sohvalla ja kattellu telkkaria. Ovat sen verran isoja jo, ettei tarvii nostaa, eikä kantaa, syö ite jne. Olin jo aikoja sitte luvannu ja ku sisko ja miehensä todella harvoin pääsee mihinkään, niin en sitte halunnu peruakaan, kun en sänkypotilaana ollu, mutta siis mulla oli kaikki ruoat yms. valmiina, jollei ois ollu nii sitte oisin kyllä peruuttanu.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
IhQ
Huomenta!

Kais, iso hali..ihan niinkuin ei olis tarpeeks ärsyttävää vuotaa niin pitää vielä sattuakin :(

ATM, toivotaan että lepäily ja lääkkeet alkaa tepsimään ja pääset vähän liikkeelle.

Mie heräsin eka kerran joskus kuudelta mut etsin sen unen uudelleen..seiskan maissa kuopus tuli kyselee aamupalaa ja minuu väsytti niin paljon et tönäisin miestä ja pyysin sitä nousee ja auttaa tyttöä.
Oli se sit noussu, minuu tulivat porukalla herättelemään tuossa kympin maissa...
 
"vahtina" ja vahtina. Lähinnä makoillu sohvalla ja kattellu telkkaria. Ovat sen verran isoja jo, ettei tarvii nostaa, eikä kantaa, syö ite jne. Olin jo aikoja sitte luvannu ja ku sisko ja miehensä todella harvoin pääsee mihinkään, niin en sitte halunnu peruakaan, kun en sänkypotilaana ollu, mutta siis mulla oli kaikki ruoat yms. valmiina, jollei ois ollu nii sitte oisin kyllä peruuttanu.
No sittenhän tuo meni ja sujui ihan hyvin :)
 
Huomenta!
Olisn halunnut nukkua vielä mutta naapurin lapsenlapset rupes mölyymään:mad:
No,sainpahan aikaseks sitten pistää koneellisen pyykkiä,tuollahan ne nyt hyvin kuivuu kun tuulee taas.Ihan hiton kylmä siellä taas on ja kohta varmaan tippuu vettä alas...sitten ne pyykit kyllä ei kuivu ulkona :D
 
Huomenta! Huonosti eli vähän nukuttu yö takana. Joskus kolmen maissa talo hiljeni. Päivän työlista on pitkä, koska eilen en jaksanut illalla juuri mitään. Lisäksi vähän joka paikkaa kolottaa. Kahvia ja pikkuhiljaa käynnistämään tätä päivää.
 
Huomenta! Huonosti eli vähän nukuttu yö takana. Joskus kolmen maissa talo hiljeni. Päivän työlista on pitkä, koska eilen en jaksanut illalla juuri mitään. Lisäksi vähän joka paikkaa kolottaa. Kahvia ja pikkuhiljaa käynnistämään tätä päivää.
Sain kanssa unen joskus kolmen aikaan.
Ota kuitenkin rauhalliseen tahtiin töiden kanssa :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Huomenta :sleep: kiitos murut:love: puoli kuuden maissa kivut hellitti ja sain nukuttua klo 7 asti kun kolli herätti ruokaa antamaan. :unsure: Sain mä sitten viellä nukuttua klo 9 asti. Yleensä noin kivut on kyllä hellittänyt vähemmällä lääkkeillä, mut nyt ei jostain syystä. ;)
 
Sain kanssa unen joskus kolmen aikaan.
Ota kuitenkin rauhalliseen tahtiin töiden kanssa :)
Nyt vaan alkaa loppumaan aika. Vika viikko lomaa ja mies tekee yövuoroja sunnuntaiaamuun asti, kiva. Toisin sanoen aikaa tehdä näitä juttuja on päivittäin aina muutama tunti. Muksun aikaa tähän ei tuhlata. Jostain syystä tänä aamuna ei tehnyt mieli kuudelta alkaa pesemään ikkunaa yms.
 
Huomenta!

Kais, iso hali..ihan niinkuin ei olis tarpeeks ärsyttävää vuotaa niin pitää vielä sattuakin :(

ATM, toivotaan että lepäily ja lääkkeet alkaa tepsimään ja pääset vähän liikkeelle.

Mie heräsin eka kerran joskus kuudelta mut etsin sen unen uudelleen..seiskan maissa kuopus tuli kyselee aamupalaa ja minuu väsytti niin paljon et tönäisin miestä ja pyysin sitä nousee ja auttaa tyttöä.
Oli se sit noussu, minuu tulivat porukalla herättelemään tuossa kympin maissa...
Sanos muuta :( hyvä kun sait nukkua lisää. :)
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä