Täh.hops, etusivulle takaisin
"vahtina" ja vahtina. Lähinnä makoillu sohvalla ja kattellu telkkaria. Ovat sen verran isoja jo, ettei tarvii nostaa, eikä kantaa, syö ite jne. Olin jo aikoja sitte luvannu ja ku sisko ja miehensä todella harvoin pääsee mihinkään, niin en sitte halunnu peruakaan, kun en sänkypotilaana ollu, mutta siis mulla oli kaikki ruoat yms. valmiina, jollei ois ollu nii sitte oisin kyllä peruuttanu.Huomenta
Kurjia @Kais tuollaiset menkkakivut
Ja atm, hyvä juttu jos selkä alkaa helpottaan
Oletko vielä lapsenvahtinakin jos selkäsi on ollut kipeä?
oli pudonnut meidät ketju jonnekin kauas, kaaauas.Täh.
Oliko mokoma vääntänyt tortun sun lattialle?Muurahaisen paska
No sittenhän tuo meni ja sujui ihan hyvin"vahtina" ja vahtina. Lähinnä makoillu sohvalla ja kattellu telkkaria. Ovat sen verran isoja jo, ettei tarvii nostaa, eikä kantaa, syö ite jne. Olin jo aikoja sitte luvannu ja ku sisko ja miehensä todella harvoin pääsee mihinkään, niin en sitte halunnu peruakaan, kun en sänkypotilaana ollu, mutta siis mulla oli kaikki ruoat yms. valmiina, jollei ois ollu nii sitte oisin kyllä peruuttanu.
Ai joo niinoli pudonnut meidät ketju jonnekin kauas, kaaauas.
Sain kanssa unen joskus kolmen aikaan.Huomenta! Huonosti eli vähän nukuttu yö takana. Joskus kolmen maissa talo hiljeni. Päivän työlista on pitkä, koska eilen en jaksanut illalla juuri mitään. Lisäksi vähän joka paikkaa kolottaa. Kahvia ja pikkuhiljaa käynnistämään tätä päivää.
JuuNo sittenhän tuo meni ja sujui ihan hyvin
Nyt vaan alkaa loppumaan aika. Vika viikko lomaa ja mies tekee yövuoroja sunnuntaiaamuun asti, kiva. Toisin sanoen aikaa tehdä näitä juttuja on päivittäin aina muutama tunti. Muksun aikaa tähän ei tuhlata. Jostain syystä tänä aamuna ei tehnyt mieli kuudelta alkaa pesemään ikkunaa yms.Sain kanssa unen joskus kolmen aikaan.
Ota kuitenkin rauhalliseen tahtiin töiden kanssa
Sanos muuta hyvä kun sait nukkua lisää.Huomenta!
Kais, iso hali..ihan niinkuin ei olis tarpeeks ärsyttävää vuotaa niin pitää vielä sattuakin
ATM, toivotaan että lepäily ja lääkkeet alkaa tepsimään ja pääset vähän liikkeelle.
Mie heräsin eka kerran joskus kuudelta mut etsin sen unen uudelleen..seiskan maissa kuopus tuli kyselee aamupalaa ja minuu väsytti niin paljon et tönäisin miestä ja pyysin sitä nousee ja auttaa tyttöä.
Oli se sit noussu, minuu tulivat porukalla herättelemään tuossa kympin maissa...
Olen mä joskus tällä lomalla nukkunut suhteellisen hyvin, muistaakseni Jos ensi yönä nukkuisin. Onko rumasti toivoa hengenlähtöä naapurille?Hopeatoffeelle halaus, en oo ainut joka on nukkunut huonosti.
Jep, siitä sen pakko johtuaOlikohan kavereiden grilli jotenkin epähygieeninen kun tänään on pikkusen tukka kipee...
Varmaan putsattu huonostiOlikohan kavereiden grilli jotenkin epähygieeninen kun tänään on pikkusen tukka kipee...