The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kirahvilla oli hyvä viikonloppu. Oli hyvää seuraa ja ruokaa, eikä skumpassakaan ollu valittamista. Näin eilen yhtä vanhaa ystävää, ja kyl meni aika siivillä kun sai vaihtaa vajaan vuoden kuulumiset. Parhaita tommoset ihmiset kenen kanssa tavatessa välissä kulunut aika unehtuu täysin. Nyt bussissa kohti kotia. Life's good :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja famipala
No joo ku oon saikulla, nii ei viitti kauheesti hillua missään. Kävellä se lääkäri käski heti ku vaan kykenee nii pieniä ja sit vähän pidempiä matkoja, pitäs tehä hyvää..
Se on jännä miten se saikku on sellanen mörkö että ei voi liikkua missään jos joku näkee ja ajattelee et ton pitäs kökkiä kotona kun sillä on saikke. Itekin nyt saikella ja tuntuu että ei sais liikkua missään jos joku näkee...tosin mun työkaverit nyt vähemmän täälläpäin liikkuu että näkiskään. Vaikka tossa pe kyllä rasitin itteeni kun oltiin pelaamassa ja kun se maasto nyt oli mitä oli niin...illalla sitten sain "kärsiä". Ei vissiin olis saanut mennä.
 
Se on jännä miten se saikku on sellanen mörkö että ei voi liikkua missään jos joku näkee ja ajattelee et ton pitäs kökkiä kotona kun sillä on saikke. Itekin nyt saikella ja tuntuu että ei sais liikkua missään jos joku näkee...tosin mun työkaverit nyt vähemmän täälläpäin liikkuu että näkiskään. Vaikka tossa pe kyllä rasitin itteeni kun oltiin pelaamassa ja kun se maasto nyt oli mitä oli niin...illalla sitten sain "kärsiä". Ei vissiin olis saanut mennä.
Riippuu ihan saikun syystä voiko näyttäytyä vai ei. Jos oot flunssan tai vatsataudin takia, kantsii pysyä kotona. Selkä tms liikuntaelinhommissa tai mielen takia ollessa liikkuminen tekee vaan hyvää.

Mä olin nilkkaleikkauksen jälkeen 10 viikkoa saikulla ja silloinen pomo tuumasi että jos pystyt käymään päivittäin uimahallissa tai kuntosalilla kykenet kyllä töihinkin. Ei ymmärtänyt että kyse oli kuntoutuksesta, ei treenaamisesta
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Riippuu ihan saikun syystä voiko näyttäytyä vai ei. Jos oot flunssan tai vatsataudin takia, kantsii pysyä kotona. Selkä tms liikuntaelinhommissa tai mielen takia ollessa liikkuminen tekee vaan hyvää.

Mä olin nilkkaleikkauksen jälkeen 10 viikkoa saikulla ja silloinen pomo tuumasi että jos pystyt käymään päivittäin uimahallissa tai kuntosalilla kykenet kyllä töihinkin. Ei ymmärtänyt että kyse oli kuntoutuksesta, ei treenaamisesta
No sepä se just...en mä nyt jossain taudissa tuolla menis ja liikkuis mutta jos on juurikin joku vaikka pidempi saikke ja syy joku muu kuin joku tauti niin ihan hullumaista jos ei sais ulko-oven ulkopuolelle mennä. Järkee saa käyttää ja se saiken syy ei muille kuulu että jos saikella liikkuu ulkona koska se voi olla juuri se mitä sillon tarvitseekin.
 
No siis tiedän, ettei mun tarvis täällä 4 seinän sisällä möllöttää, koska vaikka mä pystyn käveleen tai käymään jossain tuon selän kanssa, niin eihän se tosiaan tarkoita sitä, että kykenis tekeen fyysisesti raskasta ja selkää rasittavaa työtä, mut jotenkin silti musta vaan tuntuu niin tyhmältä lähteä ainakaan tohon omalle kylälle mihinkään, kun työkavereita tulee vastaan jatkuvasti. Toisia ei saikku kauheesti stressaa, ku ne hyvin kykenee istuun tossa paikallisessa tuhannen turvat saikullakin, musta ei siihen kyllä olis :D ja tääkin kyllä riippuu siitä, että mistä syystä sillä saikulla on. Mutta en lähtis tälleen selkävaivasena baarii istuskelee..

Sit taas jos pitäis lähtee johonki kauemmas, niin sitte tulee toi selkä vastaan, ei se autossa istuminen kauheita matkoja taas tee hyvää. Mut kyl mä esim. kaupassa käyn ihan hyvällä omallatunnolla, kipeenäki ku on pakko syödä :D
 
No sepä se just...en mä nyt jossain taudissa tuolla menis ja liikkuis mutta jos on juurikin joku vaikka pidempi saikke ja syy joku muu kuin joku tauti niin ihan hullumaista jos ei sais ulko-oven ulkopuolelle mennä. Järkee saa käyttää ja se saiken syy ei muille kuulu että jos saikella liikkuu ulkona koska se voi olla juuri se mitä sillon tarvitseekin.
Jos ei näkemisen pelossa kauppaankan uskalla mennä, niin pitemmällä saikulla saattaapi laihtua aikas paljon.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä