The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Selkä suorana :D
Monesti miettinyt että sopisit hyvin joksikin terapeutiksi. Siis ihan oikeesti :)

Joo, liikaa miettimällä voi taas pilata jotain. Eikä välttämättä osaa nauttia kunnolla ja olla täysillä mukana.
Juu, selkä suorana ja hymy kasvoilla :)

Vai että terapeutiksi...kiitos nyt kovasti :), onneksi siihen hommaan on ihan oikeat ammattilaiset ja asiantuntijat paikallansa...mä vain lauon näitä hajatelmiani ja tarvittaessa kyllä tarjoan olkapäätäni sekä korvaani ja sydäntäni...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Juu, selkä suorana ja hymy kasvoilla :)

Vai että terapeutiksi...kiitos nyt kovasti :), onneksi siihen hommaan on ihan oikeat ammattilaiset ja asiantuntijat paikallansa...mä vain lauon näitä hajatelmiani ja tarvittaessa kyllä tarjoan olkapäätäni sekä korvaani ja sydäntäni...
No joksikin sellaiseksi tai sen tapaiseksi:)
En mä tiedä mistä tuollainen on päähän tullut.
Kai vaan noista kirjoituksistasi.
 
No..siis...ei kait se ikä syö mihinkään niitä lepattavia perhosia ja sitä kepeää odotuksen täyttämää mieltä sekä sitä riemua, kun saa huomata, että toinen on ajatellut...että juu, sitä ihanaa hattarallisen typerää virnuilua ja leijumista ja pumppuosaston pamppailua jajajajaja...you know :)

Ja....mie veikkaan, että kyllä siellä Pitsisenkin sydämessä vaan kivasti läikähtelee se riemu ja ne perhosetkin silloin kun pienen tauon ja välimatkan jälkeen näet tuon armaan ukkokultasi...koskapa se näky on se kaikista rakkain ja tärkein ja jonka suo nähdä niin monta monituista kertaa uudelleen ja uudelleen :):love:
No perhoset pysyy koteloissaan. Meidän koko yhteiselo on ollut sitä erilläänoloa, se on ihan arkea. Sitä on tottunut siihen että toinen tulee ja menee. Ei se jälleennäkeminen enää suuria riemuntunteita aiheuta. Ja vastaavasti jos toinen on liian kauan kotona, alkaa kaivata yksinäisyyttä ja omaa tilaa.

Joskus naureskelin että mä olen tämmönen puoli-yh. Piti selvitä vaikka tuli metri lunta kolattavaksi, kääpiökolmikko oli yhtä aikaa vatsataudissa ja seuraavana päivänä oli oma tentti. En sanonut puhelimessa mitään koska eihän sekään ole turvallista että ajelee ristiin rastiin eikä ehdi nukkua. Jaoin lapsille ämpärit, pistin leffan pyörimään, menin kolaamaan pihan ja kertailin tenttiin kun ehdin
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No perhoset pysyy koteloissaan. Meidän koko yhteiselo on ollut sitä erilläänoloa, se on ihan arkea. Sitä on tottunut siihen että toinen tulee ja menee. Ei se jälleennäkeminen enää suuria riemuntunteita aiheuta. Ja vastaavasti jos toinen on liian kauan kotona, alkaa kaivata yksinäisyyttä ja omaa tilaa.

Joskus naureskelin että mä olen tämmönen puoli-yh. Piti selvitä vaikka tuli metri lunta kolattavaksi, kääpiökolmikko oli yhtä aikaa vatsataudissa ja seuraavana päivänä oli oma tentti. En sanonut puhelimessa mitään koska eihän sekään ole turvallista että ajelee ristiin rastiin eikä ehdi nukkua. Jaoin lapsille ämpärit, pistin leffan pyörimään, menin kolaamaan pihan ja kertailin tenttiin kun ehdin
Olkoot sitten kotiloissansa :)...siinä turvallisella ja tutulla kalliolla :)

..ja osaan hyvin samaistua eloosi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä