vierailija
Kappas majurihan se sillä jo niin reippaana
Kappas majurihan se sillä jo niin reippaana
Perkele. Täällä mä hehkutan miten pistän rautaa tankoon ja sit joku paparazzi paljastaa mitä mä todella salilla teen
sinustakin on tehty stasin kätyriEi täällä mikään pysy salassa, hyvä niin. Kyllä palstalaisten pitää tietää kaikki.
no mua nyppii että niitä ruoditaan sitten lehtien palstalla. Toinen antaa haastattelun Avulle, toinen Seiskalle ja se kolmas osapuoli sitten kaikille jotka viitsii jutusta jotain kirjoittaa. Hoitasivat ihan keskenään erosotkunsa, varsinkin kun tilanteessa on mukana lapsiaJoka päivä saa näköjään lukea jonkun julkkisparin eroavan.
Ihmisiähän hekin tietysti ovat mutta kuitenkin.
Joo, en ymmärrä kanssa tuota. Rahaako ne siitä saa vai miksi ihmeessä. Lapset näkevät kaikki jutut netissä ja lehtien lööpeissä.no mua nyppii että niitä ruoditaan sitten lehtien palstalla. Toinen antaa haastattelun Avulle, toinen Seiskalle ja se kolmas osapuoli sitten kaikille jotka viitsii jutusta jotain kirjoittaa. Hoitasivat ihan keskenään erosotkunsa, varsinkin kun tilanteessa on mukana lapsia
Ootas vaan jos Brangelinapari eroaa, siinä on sit vuosisadan farssi.no mua nyppii että niitä ruoditaan sitten lehtien palstalla. Toinen antaa haastattelun Avulle, toinen Seiskalle ja se kolmas osapuoli sitten kaikille jotka viitsii jutusta jotain kirjoittaa. Hoitasivat ihan keskenään erosotkunsa, varsinkin kun tilanteessa on mukana lapsia
Ei siis mitään muutosta eiliseen...huomeniaa kaikilleeeeee *puspus*
Arvatkaapas kuka nukkui sitten ihan koomassa ja aivan liian hyvin ja aivan liian ihania unikuvia nähden ja - arvatkaapa kuka on ihan töttöröö ja unipöwwönen ja pumpulipäinen ...??!!
Anyone??!!
Voi morjens vaan, tästä päivästä tulee niin hilpee ....mutta ei haittaa, pitäähän sitä välistä (mun tapauksessa joka päivä ) saada jotain ihan ihme juttua ja hölmöilyä aikaiseksi. Jos en sitten naurata itteäni niin ehkä siellä joku kanssakulkija saa hihitellä pienesti iteksensä, että on se kivaa kun on vielä näemmä yksi hintusn verran enempi sekopäisempi kuin hän ...
Okei, mun on herätettävä itteni tästä hyperryttävänhömelöstä olosta eli mä laitan tämän soimaan - tää on vaan niin <3 - ja pyörähtelen kropan hereille
Ihanaa aamupäivää sulle
- valitettava totuus iskee päin pläsiä ja silmiä heti aamustaEi siis mitään muutosta eiliseen
Huomenta Kattilaan!
Mulla on hessuvapaa työpäivä! Olen ihan toisessa kerroksessa koko päivän, testaamassa uutta järjestelmää! Hevimetalli pauhaa ja hessut saa vaikka hypätä pituutta!- valitettava totuus iskee päin pläsiä ja silmiä heti aamusta
Way to go, jälleen ! Huomenia Pitsinen, se on armoitettu perjantai ja jalka jo niin viikonloppuvaihteen viivalla - ei muuta kuin rennosti siellä hessuineen kaikkineen...muutama hassu tuntinen vielä niin tälle viikolle sullakin helpottaa
Voi sua pientä *halaa, varovasti*...toivottavasti saat apua tuohon selkääsi, eihän tosta tule nyt hittojakaan että se sua noin koettelee, kyllä siihen on saatava selvyys mikä siellä vaivaa...Huomenta.. Sain nukuttua onneks, mut ei ees lepo auttanut Toho selkää, vaik yleensä on auttanut. Onpas typerä no mut reilu 3h päästä mä alan olla ehkä fiksumpi. Kunhan muistan laittaa tarpeeks rahaa parkkimittarii ettei käy ku viimeks er kerkesin just autolle ennen ku aika oli loppu, vaikka silloinkin laitoin jotain tunnin aikaa mut ku otettiin jotai verikokeita nii menikin kauemmin muksaa perjantaita
...eli sullahan alkoi sitten viikonloppujammailut jo nyyyyttttt!!!!! Sairaan hienoo, ei vois olla hienompaa perjantaita - nyt vain luukuttamaan kunnolla metallia niin nöyrtyy ne uudet järjestelmätkin sun edessä sangen iisisti toimiviksiMulla on hessuvapaa työpäivä! Olen ihan toisessa kerroksessa koko päivän, testaamassa uutta järjestelmää! Hevimetalli pauhaa ja hessut saa vaikka hypätä pituutta!
Muoks: pistetään vielä päivän fiivis:
Ei tehty. Itse halusin kun lupasivat niin hyvät palkkiot ja luontaisedut. Kyllä nyt kelpaa ollasinustakin on tehty stasin kätyri
Että semmosta sitten...eli nyt sitten keskityt - jälleen - toipumiseen ja selän kuntoonsaamiseen. Jos ei torstaihin mennessä ole tokeentunut niin uudestaan vaan lääkärin puheille, ei niitä paikkoja kannata rikkisärkeä, eikä selkää vallankaan. Puhuiko mitään fysikaalisista hoidoista, hieromisista? Varmaan sen jälkeen kun oot saanut ton tulehdustilan korjatuksi, saat ryhtyä hiljaksiin treenailemaan - se vois tehdä edelleenkin hyvää sille, kerran aikaisemminkin tuli tulostaTuomio tuli. Tai ainaki jonkinlainen. Välilevyn tulehdus oli diagnoosi. Johtuu yliliikkuvuudesta kuulemma. Hevoskuuri tulehduskipulääkkeitä ja torstai illal töihin jos on kipu helpottanut. Pitäis kuulemma 4 päivässä tolla satsilla alkaa helpottaa.
Se epäili et ois ollu tulehdustila siitä keväästä saakka päällä, mutta mun jumppailulla ne jumit on helpottanut eikä se oo päässy turpoomaan, minkä se nyt ilmeisesti on tehny ku se noin vahvasti taas oireilee.
Oli mukava ja asiansa osaava vanhempi mieslääkäri.
Yö meni sitten vähillä unilla.Huomenta! Olen nukkunut noin kaksi tai kolme tuntia. Kaikenlaisia ääniä koko ajan, tirppaa pelottaa ja puoli viidestä valvottiin. Jo alkuyöstä ukkosti etäisesti ja aamuyöllä ryskyi kunnolla, niin että ikkunalasit helisi. Mutta, päivän pelasti puoliso. Urheasti kaatosadetta ja ukkosta uhmaten tuli kotiin yövuorosta läpimärkänä kahvipaketin kera
Hyvä kun sait kahvia, toivottavasti saat levättyä jossain vaiheessa.Huomenta! Olen nukkunut noin kaksi tai kolme tuntia. Kaikenlaisia ääniä koko ajan, tirppaa pelottaa ja puoli viidestä valvottiin. Jo alkuyöstä ukkosti etäisesti ja aamuyöllä ryskyi kunnolla, niin että ikkunalasit helisi. Mutta, päivän pelasti puoliso. Urheasti kaatosadetta ja ukkosta uhmaten tuli kotiin yövuorosta läpimärkänä kahvipaketin kera
...voi sua siellä, ihanan ihanaa ihmistä ...tää nyt auttanut piirunvertaakaan tässä mun aamupöwwöisyydessäni eikä väliäkään...Jonain päivänä... olen tavannut Peppini ja yhdessä ulkoilutamme koiraa (tottakait hänellä on koira. hänellä on myös hevonen keittiössä ja herra tossavainen)
Niin Routamisu sotkee fillarilla vastaan...
... eikä sit ihmettele yhtään, et ”kuka toi hullu oli joka kaappasi kiinni ja pussasi poskelle ja saako tommoiset kulkea vapaana?”
Se olin mä.
Ja se pusu kuuluu sinulle.