The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joka päivä saa näköjään lukea jonkun julkkisparin eroavan.
Ihmisiähän hekin tietysti ovat mutta kuitenkin.
no mua nyppii että niitä ruoditaan sitten lehtien palstalla. Toinen antaa haastattelun Avulle, toinen Seiskalle ja se kolmas osapuoli sitten kaikille jotka viitsii jutusta jotain kirjoittaa. Hoitasivat ihan keskenään erosotkunsa, varsinkin kun tilanteessa on mukana lapsia
 
no mua nyppii että niitä ruoditaan sitten lehtien palstalla. Toinen antaa haastattelun Avulle, toinen Seiskalle ja se kolmas osapuoli sitten kaikille jotka viitsii jutusta jotain kirjoittaa. Hoitasivat ihan keskenään erosotkunsa, varsinkin kun tilanteessa on mukana lapsia
Joo, en ymmärrä kanssa tuota. Rahaako ne siitä saa vai miksi ihmeessä. Lapset näkevät kaikki jutut netissä ja lehtien lööpeissä.
Nyt varsinkin ollut tämä Pohjonen-Pakarinen juttu, ihan naurettavaa.
 
Sääh, tars pakata poikaselle kamppeet isäviikonloppua varten, kaivella strippaliinalle matkarattaita lainaan ja pakata omatkin kamppeet viikonloppua varten ko lähen spenceä moikkaamaan. Muttaku en jaksa. Laiskottaa perkele.
 
...huomeniaa kaikilleeeeee :)*puspus*

Arvatkaapas kuka nukkui sitten ihan koomassa ja aivan liian hyvin ja aivan liian ihania unikuvia nähden ja - arvatkaapa kuka on ihan töttöröö ja unipöwwönen ja pumpulipäinen :D...??!!

Anyone??!! :D

Voi morjens vaan, tästä päivästä tulee niin hilpee :)....mutta ei haittaa, pitäähän sitä välistä (mun tapauksessa joka päivä :D) saada jotain ihan ihme juttua ja hölmöilyä aikaiseksi. Jos en sitten naurata itteäni niin ehkä siellä joku kanssakulkija saa hihitellä pienesti iteksensä, että on se kivaa kun on vielä näemmä yksi hintusn verran enempi sekopäisempi kuin hän :D...

Okei, mun on herätettävä itteni tästä hyperryttävänhömelöstä olosta eli mä laitan tämän soimaan - tää on vaan niin <3 - ja pyörähtelen kropan hereille :)

Ihanaa aamupäivää sulle :)

 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
...huomeniaa kaikilleeeeee :)*puspus*

Arvatkaapas kuka nukkui sitten ihan koomassa ja aivan liian hyvin ja aivan liian ihania unikuvia nähden ja - arvatkaapa kuka on ihan töttöröö ja unipöwwönen ja pumpulipäinen :D...??!!

Anyone??!! :D

Voi morjens vaan, tästä päivästä tulee niin hilpee :)....mutta ei haittaa, pitäähän sitä välistä (mun tapauksessa joka päivä :D) saada jotain ihan ihme juttua ja hölmöilyä aikaiseksi. Jos en sitten naurata itteäni niin ehkä siellä joku kanssakulkija saa hihitellä pienesti iteksensä, että on se kivaa kun on vielä näemmä yksi hintusn verran enempi sekopäisempi kuin hän :D...

Okei, mun on herätettävä itteni tästä hyperryttävänhömelöstä olosta eli mä laitan tämän soimaan - tää on vaan niin <3 - ja pyörähtelen kropan hereille :)

Ihanaa aamupäivää sulle :)

Ei siis mitään muutosta eiliseen ;)

Huomenta Kattilaan!
 
Huomenta! Olen nukkunut noin kaksi tai kolme tuntia. Kaikenlaisia ääniä koko ajan, tirppaa pelottaa ja puoli viidestä valvottiin. Jo alkuyöstä ukkosti etäisesti ja aamuyöllä ryskyi kunnolla, niin että ikkunalasit helisi. Mutta, päivän pelasti puoliso. Urheasti kaatosadetta ja ukkosta uhmaten tuli kotiin yövuorosta läpimärkänä kahvipaketin kera :love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
:D - valitettava totuus iskee päin pläsiä ja silmiä heti aamusta (y)

Way to go, jälleen :)! Huomenia Pitsinen, se on armoitettu perjantai ja jalka jo niin viikonloppuvaihteen viivalla - ei muuta kuin rennosti siellä hessuineen kaikkineen...muutama hassu tuntinen vielä niin tälle viikolle sullakin helpottaa :)
Mulla on hessuvapaa työpäivä! Olen ihan toisessa kerroksessa koko päivän, testaamassa uutta järjestelmää! Hevimetalli pauhaa ja hessut saa vaikka hypätä pituutta!

Muoks: pistetään vielä päivän fiivis:

 
Huomenta.. Sain nukuttua onneks, mut ei ees lepo auttanut Toho selkää, vaik yleensä on auttanut. Onpas typerä :D no mut reilu 3h päästä mä alan olla ehkä fiksumpi. Kunhan muistan laittaa tarpeeks rahaa parkkimittarii ettei käy ku viimeks er kerkesin just autolle ennen ku aika oli loppu, vaikka silloinkin laitoin jotain tunnin aikaa mut ku otettiin jotai verikokeita nii menikin kauemmin :D muksaa perjantaita :)
Voi sua pientä *halaa, varovasti*...toivottavasti saat apua tuohon selkääsi, eihän tosta tule nyt hittojakaan että se sua noin koettelee, kyllä siihen on saatava selvyys mikä siellä vaivaa...

Voimia kovasti ja pysy lujana siellä nainen! *oon hengessä mukana*
 
Tuomio tuli. Tai ainaki jonkinlainen. Välilevyn tulehdus oli diagnoosi. Johtuu yliliikkuvuudesta kuulemma. Hevoskuuri tulehduskipulääkkeitä ja torstai illal töihin jos on kipu helpottanut. Pitäis kuulemma 4 päivässä tolla satsilla alkaa helpottaa.

Se epäili et ois ollu tulehdustila siitä keväästä saakka päällä, mutta mun jumppailulla ne jumit on helpottanut eikä se oo päässy turpoomaan, minkä se nyt ilmeisesti on tehny ku se noin vahvasti taas oireilee.
Oli mukava ja asiansa osaava vanhempi mieslääkäri. :)
 
Mulla on hessuvapaa työpäivä! Olen ihan toisessa kerroksessa koko päivän, testaamassa uutta järjestelmää! Hevimetalli pauhaa ja hessut saa vaikka hypätä pituutta!

Muoks: pistetään vielä päivän fiivis:

...eli sullahan alkoi sitten viikonloppujammailut jo nyyyyttttt!!!!! Sairaan hienoo, ei vois olla hienompaa perjantaita - nyt vain luukuttamaan kunnolla metallia niin nöyrtyy ne uudet järjestelmätkin sun edessä sangen iisisti toimiviksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Huomenta ja ihanaa perjantaita !:)
Täällä on luvattu sateita ja ukkosia, on aika viileä ilma ainakin. Pitäis laittaa sukat jalkaan kun varpaita paleltaa :barefoot:
Mitäs täällä ?

Kävin eilen siskon luona ja voi että niitä ihania ipanoita :LOL: mä oon kiva ja ihana täti kuulemma :rolleyes::love:ainakin pojan mielestä.

Hmp, ihana heinäkuu ja loma. :unsure: Ensin Discshopin paketista puuttui 1 leffa, no sen sain selvitettyä viimein parin viikon yrityksen jälkeen ja laskun siirettyä .
Sodastriem ei toimi, pitäisi lähettää tsekattavaksi sodastriemin toimistoon, kun netanttila,mistä on tilattu tuote,ei saa yhteyttä, ei vastata sähköpostiin ja kun yrittää soittaa ei pääse läpi ja sit onkin asiakaspalvelu suljettu väliaikaisesti.:poop::poop::devil::censored:Hyvää toimintaa anttilalta.

Nyt eilen selvisi,että mun nu3 paketti on kadonnut matkalla saksasta suomen postiin,onneksi nu3 asiakaspalvelu vastas heti viestiin ja sai selvitettyä paketin kohtalon, saan uuden paketin,toivottavasti ja sain taas siirettyä laskua,että ehtis paketti tulemaan ennen eräpäivää. Huh huh. o_O
Mitähän tässä viellä muuta ehtii tulla vastaan ? :whistle:
Sori hirveän pitkä kirjoitus :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Tuomio tuli. Tai ainaki jonkinlainen. Välilevyn tulehdus oli diagnoosi. Johtuu yliliikkuvuudesta kuulemma. Hevoskuuri tulehduskipulääkkeitä ja torstai illal töihin jos on kipu helpottanut. Pitäis kuulemma 4 päivässä tolla satsilla alkaa helpottaa.

Se epäili et ois ollu tulehdustila siitä keväästä saakka päällä, mutta mun jumppailulla ne jumit on helpottanut eikä se oo päässy turpoomaan, minkä se nyt ilmeisesti on tehny ku se noin vahvasti taas oireilee.
Oli mukava ja asiansa osaava vanhempi mieslääkäri. :)
Että semmosta sitten...eli nyt sitten keskityt - jälleen - toipumiseen ja selän kuntoonsaamiseen. Jos ei torstaihin mennessä ole tokeentunut niin uudestaan vaan lääkärin puheille, ei niitä paikkoja kannata rikkisärkeä, eikä selkää vallankaan. Puhuiko mitään fysikaalisista hoidoista, hieromisista? Varmaan sen jälkeen kun oot saanut ton tulehdustilan korjatuksi, saat ryhtyä hiljaksiin treenailemaan - se vois tehdä edelleenkin hyvää sille, kerran aikaisemminkin tuli tulosta :)
 
Huomenta! Olen nukkunut noin kaksi tai kolme tuntia. Kaikenlaisia ääniä koko ajan, tirppaa pelottaa ja puoli viidestä valvottiin. Jo alkuyöstä ukkosti etäisesti ja aamuyöllä ryskyi kunnolla, niin että ikkunalasit helisi. Mutta, päivän pelasti puoliso. Urheasti kaatosadetta ja ukkosta uhmaten tuli kotiin yövuorosta läpimärkänä kahvipaketin kera :love:
Yö meni sitten vähillä unilla.
Yöllä sitä monesti mielikuvitus laukkaa, niin aikuisilla kuin lapsillakin kun oikein alkaa kuunteleen kaikkea jos jotakin kuuluu.
Ja ukkonen on aina jotenkin inhottava yöllä. Ainakin lapsille. Pimeetä ja ryskyy ja paukkuu ja salamat leimahtelee valaisten huonetta.

Mutta hyvä kun sait kahvia :love:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
ATM halaus, kurjia noi selkävaivat. :(Toivottavasti tutkiivat hyvin ja saat apua vaivaan.
No niin olitkin jo saanut diagnoosin, toivottavasti nyt alkaa helpottamaan kun sait lääkkeitä.
 
Huomenta! Olen nukkunut noin kaksi tai kolme tuntia. Kaikenlaisia ääniä koko ajan, tirppaa pelottaa ja puoli viidestä valvottiin. Jo alkuyöstä ukkosti etäisesti ja aamuyöllä ryskyi kunnolla, niin että ikkunalasit helisi. Mutta, päivän pelasti puoliso. Urheasti kaatosadetta ja ukkosta uhmaten tuli kotiin yövuorosta läpimärkänä kahvipaketin kera :love:
Hyvä kun sait kahvia, toivottavasti saat levättyä jossain vaiheessa.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Jonain päivänä... olen tavannut Peppini ja yhdessä ulkoilutamme koiraa (tottakait hänellä on koira. hänellä on myös hevonen keittiössä ja herra tossavainen)



Niin Routamisu sotkee fillarilla vastaan...

... eikä sit ihmettele yhtään, et ”kuka toi hullu oli joka kaappasi kiinni ja pussasi poskelle ja saako tommoiset kulkea vapaana?”

Se olin mä.

Ja se pusu kuuluu sinulle.
...voi sua siellä, ihanan ihanaa ihmistä :)...tää nyt auttanut piirunvertaakaan tässä mun aamupöwwöisyydessäni eikä väliäkään...

Enkä voisi mitään muuta ihanampaa kohtaamista kyllä kuvitellakaan jota lähden odottamaan kuin sua ja Peppiäs ja sitä koiraa ja perässä nätisti klopistelevaa Hevosta...Tossavainen istuu sun olkapäälläs :)....vaikka mä luulen että mun pitää olla tosi nopeesti fillarin selässä eikä jäädä jorinoimaan, koska muutoin mun sijoituspaikka fillareineni voi olla se lähin vaahterapuunlatvus :)....

...Se Peppis nääs...:) <3....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä