The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No kiitosta nyt isosti :)

Ketjun hörhö mä voin hyvin olla - ja olenkin :)
Jonain päivänä... olen tavannut Peppini ja yhdessä ulkoilutamme koiraa (tottakait hänellä on koira. hänellä on myös hevonen keittiössä ja herra tossavainen)



Niin Routamisu sotkee fillarilla vastaan...

... eikä sit ihmettele yhtään, et ”kuka toi hullu oli joka kaappasi kiinni ja pussasi poskelle ja saako tommoiset kulkea vapaana?”

Se olin mä.

Ja se pusu kuuluu sinulle.
 
Huomenta.. Sain nukuttua onneks, mut ei ees lepo auttanut Toho selkää, vaik yleensä on auttanut. Onpas typerä :D no mut reilu 3h päästä mä alan olla ehkä fiksumpi. Kunhan muistan laittaa tarpeeks rahaa parkkimittarii ettei käy ku viimeks er kerkesin just autolle ennen ku aika oli loppu, vaikka silloinkin laitoin jotain tunnin aikaa mut ku otettiin jotai verikokeita nii menikin kauemmin :D muksaa perjantaita :)
 
IhQ
Huomenta!

ATM:lle tsemppiä, toivotaan että tajuavat tutkia niin että vika (ja apu) löytyis.

Taas heräsin varttia ennen kelloa. Nyt sit taas kahvia koneeseen ja menoks..ysiks tosin vasta et ei vielä kiirettä.. Miun vauhdilla saattaa tosin silti vielä lopulta kiire yllättää.:rolleyes:
 
Kaikkea sitä.. kävelin töihin kun semmonen hiukan elämää nähneen oloinen herrasmies tuli tietenkin ensin pummimaan röökiä. Ei häiriintynyt siitä ettei mulla ollut, vaan totesi sen olevan kyllä paha tapa.

Keskustelu jatkui:
- Sä oot varmaan Laura
- En mä kyllä Laura ole
- Sun täytyy olla Laura, mä olen aina kuvitellut ihan just pilkulleen sun näköiseksi sen Lauran siinä sen pitkän tyypin biisissä. Tiedäks sen kaverin, se hengaa tääl Stadis?
- Ai Kauko Röyhkä?
- No just se! Mä tiesin että sä Laura tsennaat nää jutut!!! Sä oot niin rokkarin näkönen mimmi että kyl sun täytyy tsennaa! Mä tiesin että jonain päivänä se Laura kävelee mua vastaan!

Sitten hän kertoili keikkamuistojaan ja vähän taisi silmäkin kostua kun oli joutunut skeban viemään kaniin eikä pystynyt lunastamaan takas.

Yhtään en kyllä tiedä kuka oli, mutta joka tapauksessa parhaat vuodet oli olleet 60-luvulla. Nyt ei ollut hampaita ja skebamiehen runko oli painunut kumaraan.

Ei siinä, hetki rupateltiin ja sitten hän toivotti Lauralle hauskaa kesää ja minä hänelle samoin.

Ihan joka juoppoa ei kannata kiertää kaukaa ja katsoa halveksien, heillä saattaa olla tarina kerrottavanaan.

Kato ny AaKoo, jos hän löysi Lauran satunnaisesta vastaantulijasta, ei voi koskaan tietää millon sun Peppi kävelee vastaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä