The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Että semmosta sitten...eli nyt sitten keskityt - jälleen - toipumiseen ja selän kuntoonsaamiseen. Jos ei torstaihin mennessä ole tokeentunut niin uudestaan vaan lääkärin puheille, ei niitä paikkoja kannata rikkisärkeä, eikä selkää vallankaan. Puhuiko mitään fysikaalisista hoidoista, hieromisista? Varmaan sen jälkeen kun oot saanut ton tulehdustilan korjatuksi, saat ryhtyä hiljaksiin treenailemaan - se vois tehdä edelleenkin hyvää sille, kerran aikaisemminkin tuli tulosta :)
Juu meen kyllä sit uusiks jollei parane. Tokikaan mulla ei oo sit ku se yks työvuoro ennen lomaa, mut ilkee se on lomaansa sitte käyttää toipumiseen, mutta viittiikö sitä sitte hakea saikkuakaan, ja lykätä lomaa, mut se on sen ajan murhe. :)

Sano vaan, että maata ei kauheen pitkiä aikoja sais ja heti ku särky helppaa nii pitäis lähtee käveleen, pikkuhiljaa matkoi pidentäen, että se tekee hyvää ja just käski jatkaa niitä harjotteita ja treeniä, heti ku siltä tuntuu. Kuulemma kaikkea saa tehä mikä ei aiheuta kipua.

Toi tulehdus voi hyvinkin olla muuten syynä siihen, että mulla oli sillon keväällä verikokeissa ne leukkarit koholla ja pientä lämpöä jatkuvasti.
 
Huomenta! Olen nukkunut noin kaksi tai kolme tuntia. Kaikenlaisia ääniä koko ajan, tirppaa pelottaa ja puoli viidestä valvottiin. Jo alkuyöstä ukkosti etäisesti ja aamuyöllä ryskyi kunnolla, niin että ikkunalasit helisi. Mutta, päivän pelasti puoliso. Urheasti kaatosadetta ja ukkosta uhmaten tuli kotiin yövuorosta läpimärkänä kahvipaketin kera :love:
Huomenia :)...ja se pukkaa tänään teille kahdelle kauniille ruusulle niin päikkärikainaloisköllöttelyhetkeä :)...otatte tasoittavat pötköttelyt tuon rikkonaisen yön tiimoilta.. Ukkonen osaa kyllä olla sangen pelottavakin ilmiö, vallankin yön aikaan...

Mutta Mr Toffonen on uljas ja rohkea ritari, parempaa aamuilmestystä ei voi kuvitellakaan tuon yön jälkeen :love:
 
Juu meen kyllä sit uusiks jollei parane. Tokikaan mulla ei oo sit ku se yks työvuoro ennen lomaa, mut ilkee se on lomaansa sitte käyttää toipumiseen, mutta viittiikö sitä sitte hakea saikkuakaan, ja lykätä lomaa, mut se on sen ajan murhe. :)

Sano vaan, että maata ei kauheen pitkiä aikoja sais ja heti ku särky helppaa nii pitäis lähtee käveleen, pikkuhiljaa matkoi pidentäen, että se tekee hyvää ja just käski jatkaa niitä harjotteita ja treeniä, heti ku siltä tuntuu. Kuulemma kaikkea saa tehä mikä ei aiheuta kipua.

Toi tulehdus voi hyvinkin olla muuten syynä siihen, että mulla oli sillon keväällä verikokeissa ne leukkarit koholla ja pientä lämpöä jatkuvasti.
Kokeile sitä naprapaattia yhden kerran. Siitä on apua, oikeesti.
 
Juu meen kyllä sit uusiks jollei parane. Tokikaan mulla ei oo sit ku se yks työvuoro ennen lomaa, mut ilkee se on lomaansa sitte käyttää toipumiseen, mutta viittiikö sitä sitte hakea saikkuakaan, ja lykätä lomaa, mut se on sen ajan murhe. :)

Sano vaan, että maata ei kauheen pitkiä aikoja sais ja heti ku särky helppaa nii pitäis lähtee käveleen, pikkuhiljaa matkoi pidentäen, että se tekee hyvää ja just käski jatkaa niitä harjotteita ja treeniä, heti ku siltä tuntuu. Kuulemma kaikkea saa tehä mikä ei aiheuta kipua.

Toi tulehdus voi hyvinkin olla muuten syynä siihen, että mulla oli sillon keväällä verikokeissa ne leukkarit koholla ja pientä lämpöä jatkuvasti.
Jees, eli omaa selkääs kuunnellen nyt menet ja teet ja liikut. Makaaminen on vihon viimeistä hommaa, koska se painaa vaan hermoja kasaan vaan semmonen rauhallinen liikkuminen ens alkuun on vain hyvästä :).

Joskopa se saisi hyvän startin noilla hevoskuurilääkkeilläs, niin ei tarttis sitten lähteä säätämään jatkoa vaan pääsisit nauttimaan ansaitusta lomastasi kunnolla :)...onneksi tässä on aikaa kuitenkin sinne asti.
 
Juu meen kyllä sit uusiks jollei parane. Tokikaan mulla ei oo sit ku se yks työvuoro ennen lomaa, mut ilkee se on lomaansa sitte käyttää toipumiseen, mutta viittiikö sitä sitte hakea saikkuakaan, ja lykätä lomaa, mut se on sen ajan murhe. :)

Sano vaan, että maata ei kauheen pitkiä aikoja sais ja heti ku särky helppaa nii pitäis lähtee käveleen, pikkuhiljaa matkoi pidentäen, että se tekee hyvää ja just käski jatkaa niitä harjotteita ja treeniä, heti ku siltä tuntuu. Kuulemma kaikkea saa tehä mikä ei aiheuta kipua.

Toi tulehdus voi hyvinkin olla muuten syynä siihen, että mulla oli sillon keväällä verikokeissa ne leukkarit koholla ja pientä lämpöä jatkuvasti.
No niin,kuuntele kroppaa, mitä voit tehä ja mikä tuntuu hyvältä eikä aiheutta kipua. Toivottavasti helpottaa pikku hiljaa, kun teet liikkeitä sopivassa määrin.
 
Ja huomenta!

On ihmiset kyllä...voi pjärkele sanon minä. Täällä on kumma tapa laitella lappuja eikä tulla sanomaan asiaa naamatusten tai edes laittaa nimiä lappuun että tietäisi kenestä kyse.Toinen lappu lyhyen ajan sisään kun mulle joku laittoi.
 
Olis nyt tuokin lääkäri voinut antaa saikkua siihen lomaan asti eikä niin että päivän takia töihin. Vaikka useinhan ne noin menee.

Ja monet sanoo just tuota että vaikka selkä olisi kipeä niin pitäis silti liikkua eikä niinkään makoilla.
Näin juuri. Makoilu on selkävaivaiselle myrkkyä. Akuutissa vaiheessa parin päivän lepo ja tömäkät lääkkeet ja sitten liikkeelle omien kykyjen mukaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Olis nyt tuokin lääkäri voinut antaa saikkua siihen lomaan asti eikä niin että päivän takia töihin. Vaikka useinhan ne noin menee.

Ja monet sanoo just tuota että vaikka selkä olisi kipeä niin pitäis silti liikkua eikä niinkään makoilla.
Ois kai se kirjottanu, jos olisin sanonu sille, että mulla on torstaina viiminen työvuoro ennen lomaa, mut emmä sitte kertonu. tosin iteki vähän myöhään sen älysin, että eihän siihen jää ku yks työpäivä.
 
Onneksipa nuo selviää mutta eihän se kiva ole niitä selvitellä varsinkaan kun/jos ei saa heti selvitetyksi vaan siinä menee aikaa eikä vastailla yms.
Niin,totta,onneksi selviää.
Onneksi kun ottaa klarnaan yhteyttä,niin saa laskun eräpäivää siirettyä, että ehtii selvittää. Harmillista vaan asiakkaan kannalta, eikä ole ennen ollu ongelmia tilausten kanssa,niin sitten yhtäkkiä joka firmassa tuleekin jotain häikkää tilausten ja huollon kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ja huomenta!

On ihmiset kyllä...voi pjärkele sanon minä. Täällä on kumma tapa laitella lappuja eikä tulla sanomaan asiaa naamatusten tai edes laittaa nimiä lappuun että tietäisi kenestä kyse.Toinen lappu lyhyen ajan sisään kun mulle joku laittoi.
Huomenia tinkunen :)

..ja siis mitä ihmettä? Mitä ihmeen lappusia? Jotain ns. palautepostia vai mitä viestittelyä? Melkoista meininkiä kyllä...voitko yhtään päätellä lapun sisällöstä että kuka se vois olla...Ihan hölmöö touhua, nakkaa roskiin koko paperi ja naura kunnolla :)
 
Näin juuri. Makoilu on selkävaivaiselle myrkkyä. Akuutissa vaiheessa parin päivän lepo ja tömäkät lääkkeet ja sitten liikkeelle omien kykyjen mukaan.
Tollai se lääkäri mulle sano, et maksimissaan pari päivää lepoa ja sit liikkeelle. ja et varsinkin kävely tekee hyvää. Aikasemminkin mulle kyllä on just selkävaivoissa annettu ohjeeks kävellä, suoristuu ilmeisesti selkä ja ne hermot ei jää pinteeseen? Tai näin mä ainakin ite ajattelisin et menis.

Tääki lääke näemmä vähän laittaa heittään päästä.
 
Ois kai se kirjottanu, jos olisin sanonu sille, että mulla on torstaina viiminen työvuoro ennen lomaa, mut emmä sitte kertonu. tosin iteki vähän myöhään sen älysin, että eihän siihen jää ku yks työpäivä.
Niin mistäpä lääkärit sitä tietäisi jos ei itsekään huomaa sanoa :)
No, katselet mikä on silloin tilanne mutta kipeellä selällä ei töihin mennä vaikka olisi vaan kuinka päivästä kyse ja kenties pahenneta sitä lomalle. Nih :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä